تاناروس

یک سایت پر مطالب برای قالب وردپرس

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

سناتور ایالت میشیگان بابت پوشیدن ماسکی که سمبل کنفدراسیون را پیشنهاد می کند ، عذرخواهی می کند

سناتور ایالت میشیگان بابت پوشیدن ماسکی که سمبل کنفدراسیون را پیشنهاد می کند ، عذرخواهی می کند

 سناتور ایالتی میشیگان که ماسک محافظ صورت را پوشیده است و ظاهراً شبیه پرچم کنفدراسیون است ، از آن زمان عذرخواهی کرده و گفته است که وی هیچ مقصدی برای توهین به کسی ندارد.

دیل زورن سناتور ایالتی ، نماینده جمهوری اسلامی ایدا در جنوب شرقی ایالت ، و درست در شمال اوهایو ، در طی رأی گیری سنا روز جمعه در پایتخت ایالت این ماسک را پوشید. به گزارش دیترویت آزاد پرس ، این ماسک با نوارهای آبی و ستاره های سفید قرمز بود .

بیشتر بخوانید
میشیگان مرد پس از آنکه بارها و بارها تکذیب شد ، گفت: خانواده آزمایش کروناویروس
فرماندار میشیگان دستور اقامت در خانه را تا 15 ماه مه تمدید می کند
معترضین میشیگان MAGA خارج از بازگشایی دولت تقاضای خانه فرماندار
جمهوریخواهان میشیگان برای نبرد با گسترش احتمالی قفل شدن آماده می شوند
روز شنبه ، Zorn با صدای توئیت از "انتخاب الگوی" خود در مورد ماسک ساخته شده توسط همسرش ، توئیت کرد.

"من از انتخاب الگوی خود در ماسک صورت که دیروز در مجلس سنا پوشیدم متاسفم. قصد نداشتم به کسی توهین کنم ؛ با این حال ، من می دانم که من این کار را کردم و برای همین متاسفم. کسانی که من را بهتر می شناسند بدانید که من از چیزهایی که این الگوی نشان می دهد پشتیبانی نمی کنم. "


Dale W. Zorn

@DaleZornSenate
1/2:

I’m sorry for my choice of pattern on the face mask I wore yesterday on the Senate floor. I did not intend to offend anyone; however, I realize that I did, and for that I am sorry. Those who know me best know that I do not support the things this pattern represents.

83
7:15 PM - Apr 25, 2020
Twitter Ads info and privacy
1,813 people are talking about this
زورن افزود: "اقدامات من خطایی در قضاوت بود که هیچ بهانه ای وجود ندارد و من از این قسمت یاد می گیرم."

زورن گفت همسرش صورت را پوشانده تا شبیه پرچم های ایالت کنتاکی یا تنسی باشد. روز جمعه ، وی به WLNS گفت که به همسرش اشاره کرده است که ماسک می تواند "برخی ابروها را بالا ببرد".


"این یک پرچم کنفدراسیون نبود. من فکر می کنم حتی اگر این یک پرچم کنفدراسیون بود ، می دانید ما باید در مورد آموزش تاریخ ملی خود در مدارس صحبت کنیم. و این بخشی از تاریخ ملی ما است ، و این چیزی است که ما فقط نمی توانیم آن را پرتاب کنیم. زیرا این بخشی از تاریخ ما است. " "و اگر می خواهیم مطمئن شویم که ظلم هایی که در آن زمان اتفاق افتاده است ، دیگر رخ نمی دهد ، ما باید آن را آموزش دهیم. بچه های ما باید بدانند که این پرچم مخفف چیست."

جیم آنانیچ ، سناتور رده بندی شده دموکرات از فلینت ، داستان WLNS را مجدداً بازگرداند و گفت که وی در Zorn "واقعاً ناامید شده است".

"صادقانه بگویم ، من حرف دیگری برای گفتن ندارم به غیر از این که بگویم من واقعاً ناامید شدم که او را انتخاب کرد که برای خیلی از افراد بسیار مضر است. وقتی به خاطر این خواسته شد ، به نظر نمی رسد آنانیچ ، رهبر اقلیت مجلس سنای ایالت ، نوشت: حتی مشکل را بفهمید یا تصدیق کنید.


Senator Jim Ananich

@jimananich
Frankly, I’m at a loss for words other than to say I’m just really disappointed to see him make a choice that is deeply hurtful to so many people. When he was called out for it, he didn’t seem to even understand or acknowledge what the problem was. https://twitter.com/WLNS/status/1253817458034651138 …

WLNS Newsroom

@WLNS
During a senate vote at the capitol it was brought to our attention that one State Senator was wearing a mask that appeared to have the confederate flag on it. State Senator Dale Zorn was wearing the mask and shared his response with 6 News. https://www.wlns.com/news/local-news/it-was-not-a-confederate-flag-state-senator-explains-questionable-mask/?utm_medium=social&utm_source=twitter_WLNS …

116
6:49 PM - Apr 25, 2020
Twitter Ads info and privacy
42 people are talking about this
دفتر رهبر اکثریت سنای آمریکا ، مایک شیرکی گفت: "وی از هیچ سناتوری حمایت نمی کند و یا تشویق می کند تا یک سمبل غیرمسئول را در کف سنا به نمایش بگذارد."

آمبر مک کان که سخنگوی شیرکی است ، گفت: "سناتور زورن زمانی که نگرانی مطرح شد ، این مورد را حذف کرد و روشن کرد که قصد وی نبود و عذرخواهی کرد."

پوشش و ماسک های محافظ صورت با گسترش COVID-19 ، که به آن coronavirus نیز گفته می شود ، ضروری شده است. نزدیک به 3 میلیون نفر در سراسر جهان آلوده شده اند و روز شنبه تعداد کشته ها از مرز 200000 هزار نفر گذشت.

متوسط ​​ذینفع تأمین اجتماعی در سال 2020 "7٪"افزایش می یابد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

متوسط ​​ذینفع تأمین اجتماعی در سال 2020 "7٪"افزایش می یابد

متوسط ​​ذینفع تأمین اجتماعی در سال 2020 "7٪"افزایش می یابد


با این حال ، زبان در قانون CARES به طور خاص به کلیه گیرندگان تأمین اجتماعی این حق را می دهد که یک چک تحریک را تحریک کنند ، با فرض اینکه آنها معیارهای دیگری نیز دارند. خدمات درآمدی داخلی در صورت عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی ، می تواند به داده های پرداختی ذینفعان از سال 2019 مراجعه کند و می تواند یک چک محرک حداکثر 1200 دلار را به همان حساب بانکی که سود ماهانه آنها ارسال می کند ، واریز کند.

همانطور که اشاره شد ، معیارهایی وجود دارد که لازم است برای واجد شرایط بودن تأثیر اقتصادی به عنوان یک ذینفع تأمین اجتماعی ، رعایت شود . به عنوان مثال ، شما نمی توانید به عنوان وابسته به اظهارنامه مالیاتی فدرال شخص دیگری ادعا شوید . همچنین برای دریافت حداکثر بررسی محرک ، باید یک درآمد ناخالص تنظیم شده (AGI) زیر 75000 دلار به عنوان یک فیلتر واحد ، 150،000 دلار به عنوان یک زوج به طور مشترک یا 112.500 دلار به عنوان سرپرست خانوار داشته باشید. پرداختهای جزئی نیز به 99،000 دلار در AGI ، 198000 دلار در AGI و 136.500 دلار در AGI ، به ترتیب ، برای فیلترهای مجرد ، زوج هایی که به طور مشترک و سرپرست خانوار می پردازند امکان پذیر است.

متوسط ​​ذینفع 

 سال 2020 افزایش 7 درصدی را شاهد خواهد بود ، اما COLA همچنان کم خونی است
شما می پرسید که بررسی محرک 1200 دلاری بر گیرندگان تأمین اجتماعی تأثیر می گذارد؟

برای متوسط ​​ذینفع ، که ماهانه 1،387.26 دلار در خانه می گیرد ، طبق اعلام اداره تأمین اجتماعی در مارس 2020 ، در سال 2020 به "افزایش" سالانه 7.2٪ رسیده است. افزایش این پرداخت ماهانه در طول یک سال به معنای متوسط ذینفع تأمین اجتماعی بیش از 16650 دلار امسال نزدیک به 17850 دلار خالص خواهد کرد.

این خبر بسیار جالب است با توجه به اینکه همه گیر کور


اما ذینفعان تأمین اجتماعی نیز باید بدانند که این "افزایش" احتمالاً یک اتفاق یکبار است ، و این که با شروع دوباره در سال 2021 ، تنظیمات کم هزینه هزینه زندگی آنها (COLA) همچنان به فرسایش قدرت خرید اجتماعی خود ادامه می دهد. دلار امنیتی با گذشت زمان.

بدون درگیر شدن بیش از حد علفهای هرز ، شاخص قیمت مصرف کننده برای درآمدهای دستمزد شهری و کارمندان روحانی (CPI-W) ، که از سال 1975 به عنوان یک تورم بزرگ تورمی تأمین اجتماعی است ، کار خیلی خوبی انجام نمی دهدردیابی اطلاعات تورمی که برای شهروندان سالخورده مهم است (که بیش از 80 درصد از کلیه ذینفعان تأمین اجتماعی را تشکیل می دهند). از آنجا که CPI-W عادتهای خرج کارکنان شهری و روحانی را که غالباً سالخورده نیستند یا از مزایای تأمین اجتماعی دریافت می کنند ، ردیابی می کند ، هزینه های مهم سالمندان مانند مراقبت های پزشکی و مسکن ، تحت فشار کمبود CPI-W قرار می گیرند. در همین حال ، هزینه های مهمتر برای سالمندان ، از جمله پوشاک و تحصیلات ، در محاسبه CPI-W تحمل وزن بیشتری دارد. نتیجه این که COLA تأمین اجتماعی به ندرت با تورم واقعی سالمندان مواجه است.

برنامه توزین کاخ سفید برای جایگزینی آذر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

برنامه توزین کاخ سفید برای جایگزینی آذر

برنامه توزین کاخ سفید برای جایگزینی آذر

 خدمات انسانی را جایگزین کنند.

از جمله نام هایی که در لیست کوتاه جایگزین آذر وجود دارد ، دبرا بیرکس ، هماهنگ کننده coronavirus کاخ سفید ، دبیرا بیرکس ، رئیس مدیکر و اریک هارگان معاون وزیر HHS ، گفتند که این چهار نفر با مذاکرات آشنا هستند.

تبلیغات


ناامیدی های دیرینه مقامات ارشد نسبت به رئیس بهداشت در حین واکنش پر فشار به شیوع Covid-19 افزوده شده است ، در حالی که دستیاران کاخ سفید این هفته از دستگیری آذر در مورد برکناری کارشناس واکسن ، ریک روشن ، عصبانی بودند . در جلسه اخیر کارگروه ، آذر به مایک پنس معاون رئیس جمهور اطمینان داد که حرکت برایت به مؤسسات ملی بهداشت یک ارتقاء است - فقط برای درخشان و وکلای وی این بیانیه را منتشر کردند که وی به زودی شکایت سوت زدایی را علیه رهبری HHS ارائه می دهد ، و پرده سفید است. به گفته سه مقام مسئول در این خانه ، مقامات مجلس نمایند.


مقامات کاخ سفید همچنین آذر را به خاطر آشفتگی های طولانی در وزارت بهداشت مقصر دانسته اند و یکسری گزارش های رسانه ای که وی را ترغیب می کند ترامپ را به اقدام به شیوع Covid-19 در ماه ژانویه نشان دهد ، فقط برای رئیس جمهور و دستیارانش است که از هشدارهای اذر چشم پوشی کردند. به عنوان جنجال آفرینی . آذر این گزارش ها را رد کرده و گفته است که ترامپ "هیچ وقت توصیه ای را رد نکرده ، آن را رد یا رد کرده است".

کاخ سفید منکر این شد که مقامات قصد دارند طرحی را برای جایگزینی آذر در نظر بگیرند.


CORONAVIRUS: آنچه شما باید بدانید
وزارت زراعت برای پاسخ به این بیماری خیلی آهسته بود و باعث شد میلیون ها پوند از محصولات تازه به زباله برود در حالی که مردم در بانک های مواد غذایی در سراسر کشور صف کشیده اند.

موارد ایالات متحده تأیید شده: 939،249 | مرگ و میر ایالات متحده: 53.934
چگونه coronavirus جهان را برای همیشه تغییر می دهد
موارد Coronavirus ، ایالتی پیگیری شده توسط ایالت
آیا شما در بیمارستان کار می کنید؟ آنچه را می بینید به ما بگویید
پرزیدنت ترامپ گفت بیمارستانهایی که در تلاش برای به دست آوردن ماسک و دستکش پزشکی هستند "خبر جعلی" است. کارمندان مراقبت های بهداشتی به ما گفتند که اینطور نیست.
ایتالیا و اسپانیا ، دو کشوری که بیشترین موارد کروناویروس را بعد از آمریکا دارند ، اعلام کردند که قصد دارند سفارشهای اقامت در خانه را کاهش دهند.
پرزیدنت ترامپ در میان نگرانی ها مبنی بر حضور تقریباً مداوم وی در حال کمرنگ شدن جایگاه وی ، روز شنبه ، جلسات روزنامه نگاری را رد کرد.
اولین آزمایش از بهبود نیویورک در صنعتی خواهد بود که به آن سوق داده شده است .
تمام پوشش های کروناویروس را بخوانید »
وزارت بهداشت ، درمان و خدمات انسانی تحت رهبری وزیر آذر ، همچنان بر شماری از اولویت های رئیس جمهور ادامه می دهد. هر گونه حدس و گمان درباره پرسنل غیرمسئولانه است و از پاسخ کلی دولت ما به COVID-19 منحرف می شود. "

تبلیغات

سخنگوی HHS گفت: "وزیر آذر مشغول پاسخ دادن به یک بحران جهانی ، بهداشت عمومی است و وقت برای فتنه کاخ ها ندارد" ، و او هیچ بحث اخیر در مورد احتمال عزیمت وی ​​نداشته است.

با این وجود ، دستیاران کاخ سفید از اواخر سال گذشته و هنگامی که یک نزاع و ورم با ورما وارد شد ، از شیوه مدیریتی آذر ناامید شده اند ، احساسی که فقط در طول بحران کورو ویروس افزایش یافته است. اما آنها نگران جایگزین وزیر HHS در وسط یک بیماری همه گیر جهانی بودند.

برخی از مقامات گفتند ، چنین اقدامی می تواند ادراک پاسخ رئیس جمهور دونالد ترامپ را آشوب آور جلوه دهد - و به منتقدین ترامپ مهمات بدهد ، که گفته اند که پاسخ آذر به Covid-19 در ژانویه و فوریه کوتاه شد. ترامپ و آذر پافشاری کرده اند که دولت تمام اقدامات لازم را برای آماده سازی برای شیوع این کشور انجام داده و انتقادات را به عنوان "خبر جعلی" مورد اعتراض قرار داده است.

با این حال ، دبیر HHS در غرب بال متحدین کمی دارد و پس از آنکه ترامپ به طور ناگهانی آذر را به عنوان رئیس پاسخ coronavirus حذف کرد و نقش او را در اواخر ماه فوریه جایگزین پن کرد ، نقش وی کاهش یافته است. مقامات کاخ سفید گفتگوهای قبلی در مورد جایگزینی آذر در ماههای اخیر داشته اند ، اگرچه بحث و گفتگوهای فعلی به دلیل افزایش ناامیدی ها از رسیدگی آذر در امور داخلی ، از جمله شرایطی که برای حذف Bright صورت گرفته است ، جدی تر می شوند.

دبورا بیرکس
دبرا بیرکس ، هماهنگ کننده کورونویروس کاخ سفید. | الکس براندون / عکس AP

در همین حال ، تعویض های احتمالی آذر بسیار بهتر است. بیرکس بر ترامپ پیروز شد و متحدین خود را در کاخ سفید به خاطر آمیختگی علمی او و دیپلماسی لمسی نرم تضمین کرد. ورما - که وضعیت شغلی خود وی تا همین اواخر دسامبر در میان دشمنی هایش با آذر متزلزل بود - ستاره او را در طول همه گیری روبرو کرده است ، با یک سری اقدامات سریع برای تقویت مقررات مربوط به تله مدیسین و شل شدن ، همراه با سایر حرکاتی که موجب تشویق دو طرفه شده اند.

 بیشتر بخوانید
الکس آذر
برنامه توزین کاخ سفید برای جایگزینی آذر
ترامپ در میان ترس از بیان بیش از حد ، توجیهی می کند
فوچی خواستار آزمایش آزمایش حداقل ویروس دو برابر قبل از بازگشایی کشور است
بایدن یک تحریک جدید "جهنمی بسیار بزرگتر" از 2 تریلیون دلار می خواهد
رهبران ارشد پنتاگون در مراحل بعدی برای کاپیتانی اخراج شده که نسبت به هورمون هورمون هشدار داد ، تقسیم شدند
تبلیغات

سواحل ونتورا و اورنج کانتی پر می شوند زیرا مردم از گرما و هفته های ماندن در خانه به دنبال رهایی هستند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

سواحل ونتورا و اورنج کانتی پر می شوند زیرا مردم از گرما و هفته های ماندن در خانه به دنبال رهایی هستند

سواحل ونتورا و اورنج کانتی پر می شوند زیرا مردم از گرما و هفته های ماندن در خانه به دنبال رهایی هستند

 ها به خود جلب کرد .

مقامات از وقوع حوادث اندک خبر دادند و گفتند مردم تمام تلاش خود را تا فاصله های اجتماعی انجام می دهند.

پلیس ونتورا گفت: در ونتورا ، افتتاح سواحل شهری و ایالتی صدها نفر ، جمعیتی غیرقابل باور و بزرگ را به همراه آورد. تام هیگینز

بیشتر افراد ، تحت تأثیر دمای راحت که از اواسط دهه 70 زیر آسمان کم رنگ آبی پوشیده شده بود ، به دوچرخه سوار شده و مسیرهای فراتر از ماسه ها را طی می کنند. اما صدها نفر نیز راه خود را به لبه آب رساندند.

تبلیغات
هیگینز گفت: "پس از همکاری ، ما می فهمیم که مردم می خواهند از بیرون از آن لذت ببرند."

اما با محدودیت. سواحل در Ventura County فقط تا حدی باز شده و علائم اندازه پوستر یادآوری های مداوم از آنچه مجاز و مجاز نیست ارائه می دهد.

530535_la-me-heat-موج-سواحل-oc_1_AJS.jpg
کالیفرنیا
برخی از سواحل در طول موج گرما باز هستند. اما قوانین coronavirus اعمال می شود
25 آوریل 2020
پارکینگ ، زمین بازی ، استراحت و رستوران ها همه همچنان بسته نیستند ، همچنین اسکله Ventura که سواحل شهری و ایالتی را که تحت قوانین کمی متفاوت عمل می کنند جدا می کند.

هیگینز گفت: "ما در حال هماهنگی هستیم تا آنها هماهنگ باشند."

530923_ME_Ventura_Coronavirus_GXC_0494.JPG
Beachgoers یک بادبادک در ساحل روز شنبه در Ventura، CA پرواز می کنند. (گری کورونادو / لس آنجلس تایمز)
این قوانین از نشستن یا دراز کشیدن روی شن ها ممنوع می کند ، اما شنبه آن را به شدت اجرا نکرد.

در نیمه شب ، پلیس ونتورا Sgt. مایک آنسلومو با مودبانه همراه با مودبانه قدم زد و از کودکان با کودکان خواست که چترهای خود را پایین بیاورند اما به آنها اجازه می دهند آفتاب بزنند.

"از نظر فنی قرار نیست بنشینید. اما آنها با بچه ها هستند. من نمی خواهم از برخی والدین 50 ساله بخواهم که تمام روز با بچه ها دور شوند. " وی افزود ، عدم سایه ، آنها را ترغیب به ادامه کار می کند.

هدف ، به گفته هایگینز ، بکارگیری عقل سلیم و جستجوی همکاری به جای صدور استناد بود.


وی گفت: "ما اکنون در حال آموزش هستیم."

حتی به سگها نیز اجازه داده شد که به راحتی به عنوان یک محافظ انفرادی در لباس شخصی در حمام سرخ بپردازند که در خارج از برج او ایستاده بود و آبهای فیروزه ای را با دوربین شکاری اسکن می کرد.

اگرچه افراد معدودی - از جمله محافظ و نگهبان و پلیس - از ماسکهایی استفاده می کردند که اکثر آنها حاکم بر قوانین دور از اجتماع بودند ، یادآوری کردند که باید با یک علامت جاده چشمک زن در نزدیکی ساحل ایالت سانتا بوئینaventura ، شش پا از یکدیگر دور شوید.

در انتهای شمال ساحل ، ده ها نفر از موج سواران برای رسیدن به تورم 3- تا 4 پا ، جنگیدند.

بعد از ظهر بعد از ظهر ، با ساحل تا حد زیادی خالی از سکنه ، رابین هوگ و پیج لیچنتام سرانجام از خانه نزدیک خود دور شدند.

آنها از زمان بسته شدن ساحل مورد علاقه خود در ماه گذشته ، مسیرهای پیاده روی شهرستان را دوچرخه سواری کرده اند و دوچرخه های خود را سوار می کنند ، اما آنها منتظر بازدید کنندگان از ایالت LA بودند ، جایی که سواحل هنوز هم بسته است ، قبل از بازگشت روز شنبه برای بازی کردن توپ گنج.

خبرنامه
خبرنامه رایگان Coronavirus Today ما را دریافت کنید
برای آخرین اخبار ، بهترین داستانها و معنی آنها برای شما ثبت نام کنید ، به علاوه پاسخ سوالات خود را.

آدرس ایمیل را وارد کن

ثبت نام کنید
ممکن است گهگاه محتوای تبلیغاتی را از Los Angeles Times دریافت کنید.
هوگ گفت: "اکنون خیلی کمرنگ شده است." "مردم به هر کجا که باز باشد می روند."

هدر رنجل ، مسئول اطلاعات مطبوعاتی برای پلیس پلیس ساحل نیوپورت ، گفت که با وجود تشدید فشار در ساکنان در ساحل ، هیچ دستگیری یا استناد به ادعای اقامت در خانه صورت نگرفته است.

وی در یک ایمیل گفت: "سواحل شلوغ است و به نظر می رسد مانند یک روز تابستان در نیوپورت بیچ".

هانتینگتون ساحل همچنین برای افتتاح خط ساحلی خود تصمیم گرفت ، هرچند اسکله ، پارکینگ ساحلی و برخی از پارکینگ های اندازه گیری بسته باقی مانده است.

آنجی بنت ، سخنگوی اداره پلیس ساحل هانتینگتون گفت: سواحل تا حدودی شلوغ به نظر می رسند ، اما هیچ حادثه قابل توجهی رخ نداد ، و به کسی نیز به دلیل نقض دستورالعمل های دوری اجتماعی اشاره نشده است.

وی گفت: "آنچه مأمورین گشت می بینند این است که افراد در گروه های خود قرار می گیرند و مسافت های مناسب از هم جدا نیستند." "این روز خوب و گرم بوده است ، و به نظر می رسد مردم به آنچه ما از آنها می خواهیم عمل می کنند و عمل می کنند

نحوه ایجاد وب سایت املاک و مستغلات (در 4 مرحله)

 

https://www.latimes.com/california/story/2020-04-25/beaches-fill-up-as-people-seek-relief-from-heat-weeks-of-staying-at-home

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا