ما همیشه نمی توانیم شادی خود را با دستان خود بسازیم، برخلاف تصور رایج. مردم ضعیف هستند، ما گاهی اوقات قوی هستیم، اما با وجود آن، همه می خواهند شاد باشند. و خوشبختی به چیز زیادی نیاز ندارد - یک قلب عاشق، احساس امنیت و آرامش در اطراف.

برای رسیدن به همه اینها، دعاهای قدرتمند ویژه ای وجود دارد که به افراد کمک می کند خواسته های خود را پیدا کنند. اما حتی قوی ترین دعای محافظتی به این معنی نیست که می توان با آغوش بسته نشست و منتظر فیض بهشتی بود. دعا در این راه به شما کمک می کند، اما باید راه خود را بروید. به طور خلاصه، ما تکنیک جذاب موفقیت را از طریق دعای مسیحی آغاز خواهیم کرد.

برای عشق
باور کنید تعداد زنان مجرد در دنیای زنان مجرد بیشتر از مردانی است که در همین شرایط قرار دارند. پس چه چیزی شما را از یافتن کسی که به دنبال شماست باز می دارد؟ موارد: از خداوند متعال بخواهیم که ما را در ایجاد زمینه توسعه روابط مساعد یاری فرماید.

برای این کار از دعای قوی برای محبت انسان استفاده می کنیم. فقط به یاد داشته باشید. از خدا نخواهید که ما را به دیگران بدهد.

دعا قبل از نماد مریم باکره یا تصویر ایمان، عشق، امید گفته می شود.

"من قبل از تو، مادرم، مادر خدا را می پرستم و فقط تو می توانی قلبم را بگشایی. میدونی مادر خدا هرچی میخوام بپرسم بنده خدا (اسم) دلم آزاده خالیه بدون عشق نمیشه. من دعا می کنم و از تنها کسی که می تواند تمام زندگی من را با نور روشن کند و قلبم را برای دیدار دوباره و خوشبختی و به دست آوردن دو نفر به دیدار من بگشاید دعا می کنم. همه چیز.

برآورده شدن آرزوها
این اتفاق می افتد که مردم برای یک "ماموریت" می آیند، اما در واقعیت آن را نمی خواهند. در یک کلام تعجب می کنند

دعای قوی برای محبت مردانچرا رویای آنها محقق نمی شود، اما روحشان شاد می شود. بنابراین، تنها زمانی باید از دعاهای قوی برای برآورده شدن خواسته ها استفاده کرد که مطمئن باشید می دانید چه می خواهید و واقعاً آنچه را که می خواهید می خواهید.

در مورد برآورده شدن آرزوها، از نیکلاس جادوگر می خواهیم.

"سنت نیکلاس، معجزه گر، خدمتکار خداوند." وقتی زنده بودی، درخواست های مردم را رد نمی کردی، پس اکنون به همه رنج ها کمک می کنی. برای تحقق سریع آرزوهای دنیای درونی من، بنده خداوند (نام) به من برکت بده. از پروردگار ما بخواهید که رحمت و فضل خود را بفرستد. اجازه نده که آرزوی من به آرزوی من برسد. به نام پروردگار ما آمین.