دعا گفتگو با خداست، راهی برای ارتباط با خدا. نماز تقویت ایمان است. غذای روح است. اگر هر روز نماز نخوانیم روح بیمار می شود و می میرد. نماز قوی ترین سلاح در مبارزه با بدی، وسوسه و گناه است. وقتی انسان دعا می کند فیض می شود. دعا شیرین ترین میوه عشقی است که به خداوند تقدیم می کنیم. هیچ کس بدون دعا نجات نمی یابد.

معنی کلمه نماز

- نمک - دعا و پا - وقت چیست؟ یعنی دعا به معنای تضرع دائمی با خداست.

نماز به چه وسیله ای خوانده می شود؟

- نماز با قلب و زبان و دست خوانده می شود. پس ما باید آنها را مقدس نگه داریم، زیرا این دعاهای مقدس است که توسط خداوند شنیده می شود. به گفته St. به گفته گریگور تاتواتسی، قداست دستها (اول تیم 2: 8) پاک نگه داشتن آنها از حرص، خونریزی و دزدی است. حرمت زبان این است که زبان را از خشم و فحش و داد و فریاد دور نگه دارد. قداست دل پاک نگه داشتن دل از انواع گناهان، پندهای شیطانی است، زیرا دل معبد روح القدس است.

اقسام دعا چیست

- نماز فطرتاً شرعی، تسبیح، توبه، شفاعت، شفاعت است. مقاصد، درخواست ها، نعمت ها، سپاس ها.
التماس طلب رحمت و رحمت برای گناهان مرتکب شده است.
با شادی و شکرگزاری، ما با خوشحالی از پدر آسمانی خود سپاسگزاری می کنیم و او را برای همه کارهایش برکت می دهیم.
دعا شخصی و جهانی است. نماز شخصی را می توان در هر ساعت و هر مکان و نماز عمومی را در ساعات معین و فقط در کلیسا خواند، زیرا کلیسا محل نماز عمومی است.
ما از طریق دعای شخصی عشق خود را به خدا ابراز می کنیم و از طریق دعای عمومی بدهی خود را به او برمی گردانیم.

عیسی درباره دعا چه گفت؟- عیسی

به ما دستور می‌دهد که اغلب دعا کنیم، پیوسته و بی‌وقفه دعا کنیم (متی 5: 17؛ لوقا 18: 1، 21:36؛ افس. 6: 16).

اساس و آغاز دعای حقیقی چیست؟- اساس و آغاز دعای حقیقی

تسبیح خداوند است. St. پارسق اهل قیصریه درباره نماز می گوید.
«هنگامی که شروع به دعا کردی، بگذار روحت، همسرت و فرزندانت، زمین و آسمان ها بلند شود، هر موجودی دیده و نامرئی شود، و خالق همه را تسبیح گویی».
تمام کائنات خدا را تسبیح می‌گویند، قدرت‌های آسمانی پیوسته خدا را تسبیح می‌گویند و ما از طریق تسبیحات خود در تسبیح آنها از خدا شریک هستیم. ایمان ما را تقویت می کند، آن را رشد و تقویت می کند. انسان در چه وضعیتی باشد، سالم باشد یا مریض، در حال موفقیت یا آزمایش، همیشه باید خدا را تسبیح و حمد و حمد کند. این دعای واقعی است.

آغوتکنر

تصویر

دعای اعتراف به ایمان به
خداوند عیسی مسیح دعای
هر روز هفته
نماز صبح نماز
عصر نماز شب
دعای
پیروزی دعای
پزشکی دعای آزادی دعای
صلیب
مقدس دعای صلح دعا برای
ترفندهای شیطان دعا برای نیرنگ های شیطانی دعای دعای دعای جوان مرد برای دعای حکمت مشترک برای دشمنان سلیمان دعا به صلیب مقدس خداترس پس از عبادت مقدس

 

 

 

 

 

 

دعا برای مریض
دعای زن باردار به مریم مقدس
دعای پنطیکاست دعا
قبل از عشاء نماز
بعد از دعا
مادر مقدس شفاعت کننده دعای
آمرزش گناهان دعا برای
پسر یگانه دعا
برای
میت دعای دانش آموز نماز
آخر وقت
آواتار کاربر
کارن  (شروع تم)
بازدید کننده محترم
بازدید کننده محترم
اطلاعات: نمایش جزئیات
دعاها
پیام: #2  پیام کارن » 01 آوریل 2014, 02:19

من با ایمان اعتراف می کنم

شما باید به کاتولیکوس ارمنی دعا
کنید با تشکر از شما ایمان دارید به مسیح، کسانی که به هر کسی ایمان دارند


آ
من با ایمان اعتراف می کنم و تو را می پرستم پدر و پسر و روح القدس. طبیعت بی گناه و جاودانه خالق فرشتگان و انسان و همه چیز. و بر مخلوقاتت رحم کن و بر من گناهان بسیار.

 


ب:
با ایمان اعتراف می کنم و تو را پرستش خواهم کرد ای نور جدایی ناپذیر، تثلیث مقدس متحد و خدای واحد، خالق نور و جفاگر تاریکی. جفا از جان من ظلمت گناه و جهل. و ذهن مرا در این ساعت روشن کن، برای رضای خود دعا کن و درخواست مرا بپذیر. و بر مخلوقاتت رحم کن و بر من گناهان بسیار.

 

شاروکن بودن
متن:
آواتار کاربر
کارن  (شروع تم)
بازدید کننده محترم
بازدید کننده محترم
اطلاعات: نمایش جزئیات
دعاها
پیام: #3  پیام کارن » 01 آوریل 2014, 02:21

دعا به خداوند عیسی مسیح


در سراسر جهان.
بنگر، ای خداوند، تلخ من، خداوند من و خدای من، عیسی مسیح. پروردگارا بر من به خاطر گناهان زیادم خشم مکن، دستم را کاملاً رد مکن. مبادا خشم بی دلیلت به من برسد، حیرت مرا نادیده نگیر، پروردگارا مرا ببخش. به یاد داشته باش ای نیکوکار، زخم های گناهکاران را زخمی های رحمت، زیرا که بندهای گناه مرا پوشانده اند، انبوه جنایات مرا احاطه کرده اند. فاعلم را یاری کن، مرا از گناهی که از آن می لرزم نجات بده، پروردگارا مرا از تلخی جهنم نجات بده، و از آتش خاموش نشدنی می لرزم، مرا حفظ کن، خدای من. هنگامی که غرق گناهان شدم، ملکوت بی عیب آسمان را به نام مقدس یا آفریدگاران خود دعوت کنید تا با آنها قدرت قادر مطلق شما را تا ابد جلال دهم. آمین

 

گرابار
ای خداوند، در مصیبت من، ای خداوند من و خدای من، عیسی مسیح، بنگر: خداوندا، به خاطر گناهانم بر من خشم مکن، و مرا با تمام زحماتم طرد مکن. غضب مرا متوجه ناسپاسان مکن و از پروردگار سرگشته و دراز کشیده و فراموشکار غافل مکن. یشیع، نیکوکار، به خاطر اهانت به من به گناه و تحقیر بی رحم، زیرا غرق گناه شدم و اهل هویلکیا مرا احاطه کردند. به هلاکت برس و مقتول را از گناه رهایی بخش، زیرا من می لرزم، مرا از تلخی جهنم نجات ده، پروردگارا. و ای خدا از نجات من بترسم. تو گناه کردی ای پروردگار مقدس من و از ابتدا مرا قدیس قرار ده ای خدای من. و گناه را زدم و شما را از آسمان به پادشاهی خود به نام مقدسینتان دعوت کردم، زیرا با آنها قدرتمندترین ملکوت را از ازل تا ابد جلال دادم. آمین: