این که آیا شما تازه وارد داده کاوی هستید یا در حال انجام دهمین پروژه تجزیه و تحلیل پیش بینی خود هستید ، داده های تجاری تجاری به عنوان یک مرجع قابل دسترسی با تشریح کل روند و مضامین مربوط به آن در دسترس شما هستند. در این کتاب خواهید فهمید که سازمان شما برای تولید تجارت با استفاده از دارایی های اطلاعاتی موجود به حجم عظیمی از داده یا بودجه Fortune 500 نیاز ندارد. نویسنده متخصص دیوید نتلتون شما را از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند و همه چیز را از اهداف تجاری گرفته تا منابع داده و انتخاب تا تجزیه و تحلیل و مدل سازی پیش بینی را پوشش می دهد.

داده کاوی تجاری شامل مطالعات موردی و مثالهای عملی بیش از 20 سال تجربه تجاری نتلتون است. مواردی در دنیای واقعی که شامل وفاداری مشتری ، فروش گسترده و پیش بینی مخاطب در صنایع از جمله بیمه ، بانک و رسانه است ، مفاهیم و تکنیک های توضیح داده شده در سراسر کتاب را نشان می دهد

  • ارزیابی هزینه و سود پروژه های بالقوه را نشان می دهد
  • شامل توصیه های فروشنده-اگنوستیک در مورد آنچه در راه حلهای خارج از فروشگاه جستجو می کنید و همچنین نکاتی در مورد ساخت ابزارهای خود برای استخراج داده
  • مرجع قابل دسترسی را می توان از روی جلد به جلد دیگر خوانندگان از هر سطح تجربه خواند
  • شامل مثالهای عملی و مطالعات موردی و همچنین بینش عملی تجاری از تجربه خود نویسنده است