تاناروس

یک سایت پر مطالب برای قالب وردپرس

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

نحوه ایجاد وب سایت املاک و مستغلات (در 4 مرحله)

نحوه ایجاد وب سایت املاک و مستغلات (در 4 مرحله)


تجارت املاک و مستغلات می تواند بسیار پرسود و بسیار رقابتی باشد. قرار دادن خود از وب سایت حرفه ای در زمینه املاک و مستغلات ، ممکن است از رقبای خود جدا شوید ، اما شروع کار می تواند دلهره آور باشد.

یک وب سایت بزرگ است  در دسترس، با این حال. ترکیب وردپرس  با توان سازندگان صفحه و سایر افزونه ها می تواند به شما در دستیابی آسان تر به اهداف خود کمک کند. در نتیجه ، وب سایت املاک و مستغلات شما باید یک سرمایه تبلیغاتی قابل توجه برای تجارت شما باشد و خریداران و فروشندگان را برای یادگیری بیشتر با تصاویر با کیفیت و اطلاعات ارزشمند علاقه مند کند.

در این مقاله ، چهار مرحله برای ایجاد یک وب سایت نمایندگی املاک و مستغلات با وردپرس را پوشش خواهیم داد. ما همچنین بحث خواهیم کرد که چرا وردپرس بهترین پلتفرم مورد استفاده است ، و اینکه چگونه ابزارهای ایجاد کننده وب سایت ایجاد شده برای وردپرس  می توانند به شما در ایجاد یک سایت حرفه ای تر کمک کنند. بیا شروع کنیم!

خانه شما آنلاین؟ میزبانی وردپرس
به روزرسانی های خودکار و دفاعی امنیتی قوی ، مدیریت سرور را از دست خود خارج می کنید تا بتوانید روی لیست املاک و مستغلات تمرکز کنید ، نه جزئیات وب سایت.

برنامه ها را بررسی کنید

چرا باید یک وب سایت وردپرس را برای تجارت خود در املاک و مستغلات در نظر بگیرید
این که آیا شما یک نماینده مستقل هستید یا برای یک کارگزار کار می کنید ، داشتن حضور آنلاین برای مشاغل املاک و مستغلات می تواند یک عامل اصلی در موفقیت شما باشد. در حقیقت ، طی چند سال گذشته ، انجمن ملی معاملات ملکی (NAR)  خاطرنشان کرده است که 42٪ از خریداران خانه ، جستجوهای خود را بصورت آنلاین آغاز می کنند.

در حالی که ممکن است یک برنامه یا یک رویکرد فقط به رسانه های اجتماعی ظاهراً ساده به نظر برسد ، اما تفاوت هایی در این تکنیک وجود دارد. موارد وب سایت وردپرس  می تواند ارائه دهد که بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نمی توانند مانند موارد زیر ارائه دهند:

داخلی ردیابی داده ها. شما می توانید داده های سایت خود را با سهولت از داشبورد وردپرس خود ردیابی کرده و حتی ببینید بازدید کنندگان از کجا می آیند.
انعطاف پذیری استثنایی.  شما می توانید عملکردهای زیادی را از این قسمت بدست آورید ، به این معنی که باید زمان کمتری را صرف جستجوی راه حل های خارجی کنید.
یک بانک اطلاعاتی پیشرفته.  WordPress بر روی یک سیستم پایگاه داده قدرتمند ساخته شده است  که به خوبی برای فهرست کردن لیست های املاک شما مناسب است.
یک کتابخانه رسانه ای کاربر پسند. چه نیاز به یک تصویر واحد داشته باشید و چه یک گالری عکس پویا ، وردپرس دارای یک کتابخانه رسانه ای  با کاربرد آسان و گزینه های ویرایش داخلی است. 
بهینه سازی موتور جستجو (سئو). اگر  نمایه های اجتماعی در موتورهای جستجو ظاهر می شوند ، در صورت داشتن محتوای منحصر به فرد در وب سایت ، رتبه های بالاتری را مشاهده خواهید کرد. دلیل این امر است که Google نمی تواند صلاحیت یک پروفایل اجتماعی را تعیین کند. پیوند دادن به سایت شما می تواند رتبه کلی شما را افزایش دهد.
به عبارت دیگر ، شما با وردپرس بسیار خوب هستید. به مدت هفت سال پیاپی ، این پلتفرم بیشترین سهم بازار سیستم مدیریت محتوا (CMS) را در اختیار دارد . در حقیقت ، 14.75٪ از 100 وب سایت برتر جهان به  محتوای وردپرس اعتماد دارند. از همه مهمتر ، اخراج سایت خود از زمین بسیار شگفت آور است.

نحوه ایجاد وب سایت املاک و مستغلات خود با وردپرس (در 4 مرحله)
می توانید سریعاً با وب سایت لیست بندی املاک و مستغلات خود بلند شوید و در حال کار باشید ، در حالی که هنوز وقت دارید انگشت خود را روی نبض بازار مسکن نگه دارید. در زیر ، چهار مرحله آسان برای راه اندازی شما با وردپرس را پوشش خواهیم داد.

مرحله 1: نام دامنه و هاست خود را انتخاب کنید
نام دامنه به یاد ماندنی  اولین گام خود را نسبت به گرفتن دایرکتوری املاک و مستغلات خود را راه اندازی است. در حالی که یک  نام .com یک انتخاب کاملاً استاندارد است ، تعداد معدود دامنههای سطح بالا (TLD)  در دسترس هستند که ممکن است درست برای تجارت شما باشد.

در مرحله بعد ، شما باید میزبان وب را انتخاب کنید. این کار در ابتدا می تواند بسیار زیاد به نظر برسد. با این وجود ،  هنگام خرید میزبانی وب ، مواردی باید در نظر داشته باشید که باید به شما در تصمیم گیری مهم کمک کند:

امنیت.  شما می خواهید آنچه را که میزبان وب از نظر محافظت در برابر ویروس ها و هک ها ارائه می دهد ، کاملاً بررسی کنید. به دنبال اطلاعاتی درباره گواهینامه های امنیتی ، پشتیبان گیری روزانه و روند بازیابی سایت آسیب دیده باشید.
نرم افزار.  همه میزبان ها مساوی ایجاد نمی شوند. اگر برای کمک به شما در آنلاین خواص خود به نرم افزار بیشتری احتیاج دارید ، اطمینان حاصل کنید که هاست شما آنچه را می خواهید داشته باشد. به عنوان مثال ، آیا ویژگی های بهینه سازی یا گزینه های نرم افزاری وجود دارد که باعث افزایش سرعت سایت شما می شود؟
حمایت کردن.  توانایی برقراری ارتباط شبانه روزی با پشتیبانی فنی می تواند یک ویژگی مهم باشد. اگر نمی توانید خرابی را تحمل کنید ، درک کامل از پشتیبانی از برنامه میزبانی شما ضروری است.
موارد اضافی  اگر واقعاً در حصاری هستید که با کدام میزبان باید بروید ، بررسی کنید که آیا هرکدام ویژگی اضافی را ارائه می دهد که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. بعضی از میزبان ها دارای مضامین داخلی ، ابزار طراحی ، ایجاد وب سایت ها یا سازندگان سایت هستند.
مهم نیست که  در نهایت چه نوع میزبانی را تصمیم می گیرید که نیاز دارید ، در اینجا در DreamHost طیف گسترده ای از برنامه های وردپرس را ارائه می دهیم .

میزبان وردپرس در DreamHost.
در اینترنت عالی باشید
برای راهنمایی و ترفندهایی برای ساخت وب سایت رویایی خود به خبرنامه ماهانه ما بپیوندید!

ثبت نام کنید

مرحله 2: یک تم املاک اختصاصی را نصب کنید
ایجاد یک سایت حرفه ای که واقعا از آن برجسته است می تواند یک چالش باشد. لیست املاک اطلاعات زیادی به آنها پیوست شده است ، و NAR قوانین  و مقررات خاص خود را برای تبلیغات آنلاین دارد.

بنابراین باید به موضوع وب سایت خود توجه بیشتری داشته باشید. این گزینه اصلی شما برای تهیه لباس وب سایت و سازماندهی ویژگی های شما خواهد بود. با توجه به این نکته ، انتخاب یک موضوع مناسب برای املاک و مستغلات برای سایت وردپرس ، مکان بسیار خوبی برای شروع است.

خوشبختانه ، اگر از DreamHost به عنوان خدمات میزبانی وردپرس خود استفاده می کنید ، به WP وب سایت سازنده دسترسی خواهید داشت . این همراه با یک ویرایشگر صفحه کشیدن و رها کردن ، همراه با بسیاری از مضامین قابل تنظیم - از 

نحوه شروع یک بلاگ عکاسی (در 4 مرحله)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

نحوه شروع یک بلاگ عکاسی (در 4 مرحله)

نحوه شروع یک بلاگ عکاسی (در 4 مرحله)

 دوربین که اکنون داریم. چه در اتاق تاریک و چه لنزهای دیجیتالی با کیفیت فیلم و فیلم ، با قرار دادن سرگرمی عکاسی خود به یک تجارت ممکن است در رادار شما باشد. با این وجود دریابید که چگونه می توانید به بهترین شکل کار خود را به صورت آنلاین انجام دهید ، می تواند یک کار تمام وقت باشد.

اینجاست که وردپرس  و قابلیت صرفه جویی در وقت سازندگان وب سایت وارد می شود. وقتی گزینه های مدیریت محتوای WordPress را با قابلیت طراحی سایت drag-and-drop سایت ترکیب می کنید ، به راحتی می توانید ایده های بزرگ خود را به یک سایت عکاسی حرفه ای تبدیل کنید.

در این مقاله ، چهار مرحله برای ایجاد یک وب سایت عکاسی با وردپرس را پوشش خواهیم داد. ما همچنین بحث خواهیم کرد که چرا این پلت فرم بهترین گزینه است و بهترین ابزارهای سازنده وب سایت را  برای وردپرس به اشتراک می گذاریم تا به شما در دستیابی به سایت وبلاگ نویسی عکاسی رویایی کمک کند.

دوست کلاه خود را از کلاه لنز بگیرید ، و بیایید شروع کنیم!

چرا باید وب سایت وردپرس را برای وبلاگ عکاسی خود در نظر بگیرید
وقتی صحبت از سیستم های مدیریت  محتوا (CMS) است ، ما هیچ گونه استخوانی در مورد آن نداریم - وردپرس بهترین است. لازم نیست که حرف ما را برای آن بیان کنید. وردپرس صاحب 50-60٪  از بازار جهانی CMS است. علاوه بر این ، 14.7٪ از 100 سایت برتر وب ، اولین انتخاب است.

خارج از این شماره ها ، بستر عملی و منبع باز وردپرس دلیل دیگری است که ما آن را برای یک وبلاگ عکاسی پیشنهاد می کنیم. مجموعه ای تقریباً بی پایان از تم ها و پلاگین های سفارشی برای کمک به شما در از بین بردن حواس پرتی ها و ایجاد یک وب سایت واقعاً بی نظیر برای عکاسی وجود دارد.

یکی دیگه؟ نرم افزار وردپرس رایگان است . این بدان معناست که حتی به عنوان یک وبلاگ نویس جدید ، می توانید یک وب سایت خود میزبان داشته باشید.

مرتبط: چرا باید از WordPress استفاده کنم؟ 12 دلیل ما CMS مشهور جهان را توصیه می کنیم
نحوه شروع یک بلاگ عکاسی با وردپرس (در 4 مرحله)
یکی از اولین اقدامات در طراحی وب سایت عکاسی ، تعیین سبک یا طاقچه شخصی شما است . هرچه تمرکز وبلاگ نویسی شما ممکن باشد باشد ، دانستن این موضوع از قبل به شما در طراحی سایت کمک می کند و مخاطبان خاص خود را هدف قرار می دهد. چند دقیقه برای اهداف خود تعیین کنید و سپس آنها را بنویسید.

پس از دستیابی به اهداف وبلاگ نویسی ، چهار مرحله زیر باید در راه اندازی و طراحی سایت با وردپرس به شما کمک کند.

مرحله 1: نام دامنه و هاست خود را انتخاب کنید
انتخاب نام دامنه می تواند یک روند سرگرم کننده اما ناامید کننده باشد. یکی از بهترین راه ها برای برجسته کردن به عنوان یک وبلاگ نویس ، داشتن نامی منحصر به فرد و برند محور است . با این وجود ممکن است بدانید که بسیاری از نامهای مورد نظر شما قبلاً گرفته شده است.

خوشبختانه ، در حالی که انتخاب یک .com  هنوز هم محبوب است ، دامنه های سطح بالا (TLD)  جدیدی در دسترس هستند که اگر دامنه مورد نظر شما در دسترس نباشد ، می تواند درست برای سایت عکاسی شما باشد.

در جستجوی نام دامنه.
در مورد انتخاب ارائه دهنده هاستینگ ، این مرحله ممکن است در ابتدا بسیار زیاد به نظر برسد. با این حال ،  هنگام خرید که باید به شما کمک کند چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک صفحه تجارت الکترونیکی را به عنوان بخشی از استراتژی وبلاگ نویسی خود راه اندازی کنید ، می خواهید به بررسی آنچه که هر میزبان برای آن مورد استفاده می کند ، بپردازید.

صرف نظر از اهداف شما به عنوان یک وبلاگ نویس ، ویژگی های مهم دیگر که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

ذخیره سازی. اگر قصد استفاده از همان هاست برای وب سایت و عکس های خود را دارید ، می خواهید میزان فضای ذخیره موجود را بررسی کنید. ممکن است گزینه های مختلفی وجود داشته باشد ، یا حتی فضای ذخیره دیگری نیز به عنوان یک افزودنی برای رسیدگی به تصاویر بزرگتر و با کیفیت بالا در دسترس باشد.
نرم افزار.  همچنین می خواهید در نظر بگیرید که آیا برای شروع کار با WordPress به یک راه حل یک کلیک نیاز دارید یا خیر. این یک گزینه عالی برای هرکسی است که یک توسعه دهنده استخدام نمی کند و یک متخصص برنامه نویسی نیست.
حمایت کردن.  آخرین موردی که شما می خواهید این است که مشتریانتان هنگام تلاش برای مشاهده عکسهایتان ، در زمان خرابی قرار گیرند. اطمینان حاصل کنید که میزبان وب شما از پشتیبانی 24/7 برخوردار است و در صورت وقوع اتفاقات ، گزینه های پشتیبان و ترمیم سایت را مطالعه کنید.
موارد اضافی  برخی از میزبان ها دارای ویژگی های اضافی هستند که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید. اینها می توانند شامل تم ها یا افزونه های برتر ، سایت های مرحله بندی یا سازندگان سایت باشند .
مهم نیست که  در نهایت چه نوع میزبانی را تصمیم می گیرید که نیاز دارید ، در اینجا در DreamHost طیف گسترده ای از برنامه های وردپرس را ارائه می دهیم .

میزبان وردپرس در DreamHost.
شما عکسهای عالی می گیرید ، ما میزبانی را کنترل خواهیم کرد
به روزرسانی های خودکار و دفاعی امنیتی قوی ، مدیریت سرور را از دستان خود خارج می کنید تا بتوانید پشت دوربین بمانید.

برنامه ها را بررسی کنید

مرحله 2: یک موضوع عکاسی اختصاصی را نصب کنید
نصب یک موضوع به شما امکان می دهد تا ظاهر سایت وردپرس خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید. علاوه بر این ، به راحتی بارگذاری یک فایل یا کلیک بر روی یک دکمه آسان است. تم های عکاسی زیادی در آنجا وجود دارد ، بنابراین تصمیم گیری در مورد کدام یک بهترین برای شما ممکن است سخت ترین قسمت باشد.

اگر از DreamHost به عنوان سرویس میزبانی وردپرس خود استفاده می کنید ، به WP وب سایت سازنده دسترسی خواهید داشت . به عنوان یک عکاس ، این بدان معنی است که می توانید عناصر سایت خود را در نمای جلوی وب سایت خود بکشید و رها کنید. می توانید از قالب های سفارشی مخصوص عکاسی انتخاب کنید و تغییرات خود را بصورت زنده مشاهده کنید.

شروع کار  آسان است شما فقط باید هنگام خرید برنامه DreamHost خود ، "WP وب سایت سازنده" را به عنوان گزینه ای انتخاب کنید.

افزودن WP وب سایت ساز به DreamHost.

برای راه اندازی وب سایت وردپرس در واقع چقدر هزینه دارد؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

برای راه اندازی وب سایت وردپرس در واقع چقدر هزینه دارد؟

برای راه اندازی وب سایت وردپرس در واقع چقدر هزینه دارد؟


نرم افزار وردپرس رایگان است - و از همین رو منبع باز است . هر کس می تواند برای مدیریت ، ارسال و انتشار در وب به WordPress.org رفته و آخرین نسخه را بارگیری کند. این بخش بزرگی از این است که چرا وردپرس اکنون بیش از 30٪ از کل اینترنت را تأمین می کند!

اما اگر وردپرس رایگان است ، ممکن است تعجب کنید ، پس چرا وب سایت های وردپرس هزینه بالایی دارند؟

سؤال عالی!

در مورد وردپرس به عنوان یک آشپزخانه مدرن فکر کنید که به شما امکان می دهد هر تعداد غذای جالب را طبخ کنید. حتی اگر یک آشپزخانه زرق و برق دار دارید ، هنوز هم به خانه ای احتیاج دارید تا آن را وارد کنید. به یک آدرس نیز نیاز دارید تا مردم بتوانند از آنجا بیایند. و ممکن است شما بخواهید کبالت آشپزخانه را به رنگ آبی رنگ کنید و یک پشت پرده زرد نئون بیش از حد را اضافه کنید - بدون قضاوت.

خوب ، کمی قضاوت

نکته این است که وردپرس نمی تواند به تنهایی کار کند. برای به دست آوردن یک وب سایت کاملاً کاربردی ، باید چندین مورد ضروری دیگر مانند هاست وردپرس ، نام دامنه و یک موضوع وردپرس را هزینه کنید .

دقیقاً مانند مثال آشپزخانه ، هیچ راهی واقعی برای ساخت وب سایت وردپرس شما وجود ندارد . بسته به ترجیحات شما ، هزینه ها می توانند از کمتر از 100 دلار در سال در کل تا هزاران دلار متغیر باشند. اما مهم نیست که بودجه شما ، یک راه حل وجود دارد که نیازهای شما را برآورده کند.

در این مقاله ما توضیح خواهیم داد که شما برای ساختن یک سایت چه چیزی لازم دارید و چرا. سپس ما به سؤالات زیر پاسخ خواهیم داد (احساس راحتی کنید تا به بخشی که بیشتر در مورد اهداف وب سایت شما است) بپردازید:

آیا می توانم یک وب سایت رایگان وردپرس بسازم ؟
هزینه ساخت یک وب سایت بودجه وردپرس چقدر هزینه دارد؟
هزینه ساخت وب سایت وردپرس میان رده چقدر هزینه دارد؟
هزینه ساخت یک وب سایت وردپرس با مشاغل کوچک چقدر است؟
هزینه ساخت سایت تجارت الکترونیکی با وردپرس چقدر هزینه دارد؟
هزینه ساخت یک وب سایت سفارشی وردپرس چقدر است؟
سرانجام ، ما در مورد راه هایی که می توانید هزینه های میزبانی را کم نگه دارید ، صحبت خواهیم کرد ، بنابراین برای راه اندازی سایت مناسب هزینه اضافی نمی پردازید. برای شروع آماده هستید؟ بیایید $ $ $ صحبت کنیم.


وب سایت خود را با DreamPress راه اندازی کنید
به روزرسانی های خودکار و دفاعی امنیتی قوی ، مدیریت سرور را از دست شما خارج می کنند تا بتوانید روی ایجاد یک وب سایت عالی تمرکز کنید.

برنامه ها را بررسی کنید

برای ساختن وب سایت وردپرس چه چیزی لازم است؟ (8 مرحله اصلی)
یک وب سایت وردپرس در عرض چند ثانیه می تواند راه اندازی و راه اندازی شود. با این حال ، بسته به هدف نهایی شما و میزبان مورد نظر خود ، ممکن است عناصر خاص نسبت به سایرین وقت گیرتر باشند. برای کمک به شما در آماده سازی پیش از موعد ، ما لیستی از هشت مرحله اصلی برای ساخت سایت جدید خود را قرار داده ایم. 

مرحله 1: دامنه را انتخاب کنید
نامگذاری سایت شما پس از تجارت شما ممکن است منطقی ترین روش هنگام انتخاب نام دامنه باشد. با این وجود ، قبل از ورود به نام سایت خود ، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

بعداً هزینه های دامنه را با جزئیات بیشتر پوشش خواهیم داد ، اما بسته به آنچه می خواهید ، نام ها می توانند از رایگان تا بیش از 1000 دلار متغیر باشند. خوشبختانه ، در مورد نام دامنه گزینه های زیادی ارائه می دهیم.

میزبان نام دامنه DreamHost.
شما می توانید از طیف گسترده ای از دامنه سطح بالا (TLD ها) از جمله را انتخاب کنید، دامنه حق بیمه مانند .INC ، .io ، .tech و .shop . با بیش از 400 گزینه ، ما کاملاً مطمئن هستیم که می توانید چیزی متناسب با وب سایت خود بیابید.

مهمتر از همه ، یادآوری این نکته ضروری است که انتخاب نامی به یاد ماندنی می تواند بعدها به ارتقاء مشاغل یا وب سایت شما کمک کند. شما می خواهید به تعادل مناسب حرفه ای و مارک تجاری اعتصاب کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از نامهای دامنه به .com خاتمه می یابد ، شاید ارزش وقت شما را برای کشف TLD های دیگر داشته باشد. 


مرتبط: 11 تمرین برتر برتر SEO برای دامنه ها
مرحله 2: یک برنامه میزبانی انتخاب کنید
البته بسیاری از برنامه هاستینگ با نام دامنه رایگان همراه هستند. اینگونه است که ما در اینجا در DreamHost به آن نزدیک می شویم با گرفتن دامنه و میزبانی از همان مکان می توانید در وقت شما صرفه جویی کرده و مدیریت سایت خود را در درازمدت آسانتر کنید

هنگامی که گزینه های خود را برای میزبانی وب مرور می کنید ، می خواهید چند معیار اساسی از جمله: 

شامل نرم افزار. اگر به گزینه های نصب یک کلیک یا ویژگی های تجارت الکترونیکی از پیش نصب شده نیاز دارید ، حتماً آنچه را که میزبان انتخابی شما ارائه می دهد ، مرور کنید. 
امنیت را فراهم کرد. به روز بودن افزونه ها و سایر نرم افزارها برای امنیت سایت بسیار مهم است. اگر می دانید که ترجیح می دهید آن دسته از وظایف را که توسط یک میزبان مدیریت شده انجام شده است ، داشته باشید ، می خواهید مطمئن باشید که این یک سرویس ارائه شده است. 
پشتیبانی موجود راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی بعضی اوقات می تواند به معنای آن باشد که سایت شما باید در همه مناطق زمانی کاملاً روان اجرا شود ، بنابراین باید پشتیبانی فناوری شما نیز انجام شود. 
پشتیبان گیری برنامه ریزی شده. در صورت بروز هرگونه سناریوی بدترین حالت ، ایده خوبی است برای تهیه نسخه پشتیبان از میزبان خود و بازیابی پروتکل ها .
صرف نظر از تصمیم نهایی شما ، ارائه دهنده میزبان شما شریک سایت شما است. بنابراین عاقلانه است که قبل از انتخاب گزینه های خود را با دقت بررسی کنید.


مرتبط: آیا به میزبانی وردپرس مدیریت شده نیاز دارم؟
مرحله 3: تصمیم گیری در مورد سیستم مدیریت محتوا (CMS)
در اینجا در DreamHost ، ما درباره عشق وردپرس بسیار آواز هستیم . به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) ، بسیار انعطاف پذیر و کاربردی آسان است. وردپرس با استفاده از برنامه نویسی منبع باز ، همیشه بارگیری و نصب رایگان است.

وب سایت WordPress.org
با این حال ، ارزیابی نیازهای شما و مهارتهای قبل از این مهم است. وجود دارد چند سیستم مدیریت محتوا محبوب در بازار، و هیچ کدام برای هر نرم افزار کامل است.

همچنین درک تفاوت بین CMS و سازنده وب سایت قبل از تصمیم نهایی شما بسیار مهم است. وردپرس با یک رابط کاربر پسند پشتیبانی شده توسط یک پایگاه داده پیشرفته MySQL ارائه شده است ، این بدان معناست که هم مبتدیان و هم کارشناسان می توانند به راحتی وب سایتهای شگفت انگیز بسازند. سازندگان وب سایت می توانند نیازهای اساسی سایتهای کوچک را تأمین کنند ، اما وقتی می توان عملکردهای پیچیده تری را ارائه داد ، تلاش می کنیم.

قالب وردپرس 10 راه برای بهینه سازی وب سایت وردپرس برای سرعت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

قالب وردپرس 10 راه برای بهینه سازی وب سایت وردپرس برای سرعت

قالب وردپرس 10 راه برای بهینه سازی وب سایت وردپرس برای سرعت  


شما نمی توانید یک ثانیه در اینترنت هدر دهید. سرعت به ویژه هنگام بارگیری اهمیت دارد . در حقیقت ، اگر سایت وردپرس شما لاغر است و کاربران را مجبور می کند حتی برای چند ثانیه منتظر بمانند ، احتمالاً شما فوراً اثرات منفی را احساس خواهید کرد. شما می توانید افزایش نرخ گزاف گویی ، کاهش تبدیل و رتبه بندی جستجوی ضعیف را مشاهده کنید.

خوشبختانه کارهای زیادی وجود دارد که می توانید از این مشکلات جلوگیری کنید! وردپرس به عنوان یک پلتفرم گزینه های زیادی را برای بهینه سازی سایت شما ارائه می دهد تا آن را سریع تر و مطمئن تر کنید. در حقیقت ، حتی اگر متخصص بهینه سازی وب سایت نیستید ، می توانید از چندین روش برای بهبود سریع بارگذاری سایت خود استفاده کنید .

در این راهنما ، ما توضیح خواهیم داد که چه کاری می توانید برای افزایش کارایی وب سایت و بهینه سازی سرعت انجام دهید. ما همچنین خواهیم دید که چگونه می توانید مشکلاتی را که باعث کند شدن سایت شما می شود و مهمتر از آن ، چگونه آنها را تشخیص دهید ، تشخیص دهید. چیزهای زیادی برای پوشش وجود دارد ، بنابراین بیایید شروع کنیم!

چرا داشتن یک وب سایت سریع بسیار حیاتی است
از ابتدای اینترنت چیزهای زیادی تغییر کرده است. کاربران امروز انتظار بارگذاری سریع تری دارند و سایت شما باید مطابق آن انتظارات باشد. در حقیقت ، اطمینان از سریع بودن سایت شما و عملکرد خوب ، اولین مورد از چهار اصول وب Google است و می توانید به راحتی بدانید که چرا.

بزرگترین مسئله با داشتن وب سایت آهسته این است که کاربران شما اغلب صبر و ترک را ترک می کنند. این بر میزان گزاف گویی شما تأثیر منفی می گذارد و این نشان دهنده تعداد بازدیدکنندگانی است که پس از دیدن فقط یک صفحه ، کلیک می کنند. تقریبا نیمی از کاربران انتظار دارند بار سایت ها در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود و در صورت عدم بارگیری ظرف سه ثانیه ، 40٪ سایت را ترک می کنند. علاوه بر این ، تاخیر فقط یک ثانیه می تواند منجر به کاهش 7 درصدی تبدیل ها شود.

این تعداد ممکن است بسیار جالب باشد ، اما به نشان دادن اهمیت حفظ یک سایت سریع و قابل اعتماد کمک می کند. اگر ترافیک از دست رفته و تبدیل به اندازه کافی قانع کننده نیست ، باید بهینه سازی موتور جستجوگر سایت (SEO) خود را نیز در نظر بگیرید. سرعت عاملی است که Google به آن اهمیت می دهد ، بنابراین صفحات کند می توانند به کاهش رتبه جستجوی شما منجر شوند .

سرانجام ، شما همچنین می خواهید از تأثیرات سرعت سایت خود در سیستم عامل ها آگاه باشید. از سال 2016 ، افراد بیشتری برای مرور اینترنت از رایانه های رومیزی از دستگاه های تلفن همراه استفاده کرده اند . امروز تعداد کاربران موبایل 5 میلیارد تخمین زده می شود . این تقریباً دو سوم کل انسانهای کره زمین است.

این مهم است زیرا اکثر کاربران تلفن همراه به دنبال تجربه ای مشابه با رایانه سنتی هستند. تقریبا نیمی از سایتها انتظار دارند که در کمتر از 10 ثانیه بارگیری شوند.

شما می توانید کت و شلوار را دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که سایت شما به اندازه کافی سریع باشد تا تجربه کاربر از آن استقبال نشود. با این حال ، ابتدا باید بدانید که چرا صفحات شما ممکن است به خوبی مطابق آنچه دوست دارید اجرا نمی شوند.


سایت خود را با DreamPress بهینه کنید
به روزرسانی های خودکار و دفاعی امنیتی قوی ، مدیریت سرور را از دست شما خارج می کنند. و آیا ما به بارهای رعد و برق سریع اشاره کردیم؟

بیشتر بدانید

چه چیزی باعث کند شدن سایت شما می شود
اکنون باید کاملاً از عواقب منفی که بارهای طولانی در سایت شما می تواند آگاه باشد ، آگاه باشید. با این حال ، به همان اندازه مهم است که بدانید چه عواملی باعث کاهش سرعت سایت در وهله اول می شود. بعداً به برخی از دلایل آن خواهیم پرداخت. در حال حاضر ، بیایید به سرعت چند مورد از مقصر ترین متهمین را طی کنیم.

محتمل ترین دلیل بار آهسته بار و عدم کارایی ، صرفاً یک وب سایت ضعیف است. با این حال ، ارائه دهنده هاست و برنامه ای که شما انتخاب می کنید نیز فاکتورهای مهمی هستند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که میزبان وب با کیفیت را برای سایت خود انتخاب می کنید.

اگر سرور شما کند است یا خرابی های مکرر را تجربه می کند ، سایت شما نیز چنین خواهد شد. ما در مورد چگونگی تأثیرگذاری میزبان ها و برنامه ها در سایت شما با جزئیات بیشتر بحث خواهیم کرد ، اما ارزش تکرار اینکه انتخاب یک هاست با کیفیت یک ضرورت است. ما همچنین توصیه می کنیم میزبانی مدیریت شده را در نظر بگیرید ، این اطمینان حاصل می کند که سایت شما سریع ، پاسخگو و قابل اطمینان است.


مرتبط: 12 دلیل کندی وب سایت شما (و چگونه می توان آنها را رفع کرد)
دلیل دیگری که سایت شما می تواند باعث کند شدن سرعت شود این است که اگر خیلی زیاد رفت و آمد کنید. تعداد زیاد بازدید کنندگان یکی از مهمترین دلایل بار کندی بار است. اگر سرور یا برنامه میزبانی شما آماده مقابله با همه آن کاربران نباشد ، عملکرد آن غالباً رنج می برد. این ممکن است به معنای آن باشد که زمان آن رسیده است که برنامه میزبانی خود را ارتقا دهید . 

در صورتی که چندین کاربر به طور همزمان به باطن سایت خود وارد شوید ، همین اتفاق می تواند رخ دهد ، زیرا از منابع سرور نیز استفاده می کند. این مسئله حتی از طریق تاکتیکی موسوم به حمله انکار سرویس (DoS) می تواند توسط کاربران یا ربات های مخرب عمدا ایجاد شود .

سرانجام ، حجیم بودن و ناکارآمد بودن کد نیز می تواند دلیل پایین آمدن سایت باشد. این شماره به صفحاتی می رسد که بارگیری و اجرای آن بیشتر طول می کشد و منابع اضافی را در این فرآیند تخلیه می کند.

نحوه تست سرعت فعلی سایت شما
اکنون که برخی از دلایل سرعت کم بارگذاری را درک کرده اید ، وقت آن است که سایت خود را بررسی کنید و ببینید که در حال حاضر چقدر خوب عمل می کند. بهترین راه برای یافتن اینکه سایت شما از کندی رنج می برد ، آزمایش دقیق و مرتب آن است. خوشبختانه ابزارهای رایگان وجود دارد که می توانید برای جمع آوری سریع این اطلاعات استفاده کنید.

ما قصد داریم دو ابزار رایگان را که می توانید برای تست سرعت سایت خود استفاده کنید معرفی کنیم. توصیه می کنیم چندین بار این تست ها را تکرار کنید تا نتیجه دقیق تری بگیرید. همچنین هوشمندانه است که به طور مرتب این تست ها را انجام دهید. عوامل جدید می توانند در سایت شما تأثیر بگذارند و به طور غیر منتظره آن را کند کنند ، بنابراین شما همیشه باید با عملکرد آن به روز باشید.

ابزارهای Pingdom
اولین گزینه ای که به آن خواهیم پرداخت Pingdom Tools است . این سایت از یک مکان خاص به صفحات شما دسترسی پیدا می کند و اطلاعات مربوط به سرعت لود شدن آنها را برمی گرداند.


این فرایند به شما امکان می دهد سرعت بارگذاری سایت خود را آزمایش کنید. به علاوه ، ابزارهای Pingdom سایت شما را بر اساس چندین معیار رتبه بندی می کنند. به عنوان مثال ، نشان می دهد که چه تعداد درخواست مورد نیاز بود ، چند تغییر مسیر انجام شد و سرعت سایت شما با دیگران چگونه مقایسه می شود.

برای انجام آزمایش ، کافیست آدرس سایت خود را وارد قسمت در صفحه اصلی کنید ، مکانی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و بر روی Start Test کلیک کنید . ممکن است بسته به اینکه در حال حاضر تعداد افراد در سایت از سایت استفاده می کنند ، در صف قرار گیرید ، اما طبق تجربه ما ، معمولاً کمتر از یک دقیقه طول می کشد تا آزمون شروع شود. پس از اتمام آزمون ، صفحه بارگیری مجدد می شود ، و می توانید نتایج خود را مشاهده کنید.

افزونه های عالی WooCommerce برای گسترش کارایی: قسمت دوم

 

https://www.dreamhost.com/blog/optimize-wordpress-website-speed/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا