نحوه شروع یک بلاگ عکاسی (در 4 مرحله)

 دوربین که اکنون داریم. چه در اتاق تاریک و چه لنزهای دیجیتالی با کیفیت فیلم و فیلم ، با قرار دادن سرگرمی عکاسی خود به یک تجارت ممکن است در رادار شما باشد. با این وجود دریابید که چگونه می توانید به بهترین شکل کار خود را به صورت آنلاین انجام دهید ، می تواند یک کار تمام وقت باشد.

اینجاست که وردپرس  و قابلیت صرفه جویی در وقت سازندگان وب سایت وارد می شود. وقتی گزینه های مدیریت محتوای WordPress را با قابلیت طراحی سایت drag-and-drop سایت ترکیب می کنید ، به راحتی می توانید ایده های بزرگ خود را به یک سایت عکاسی حرفه ای تبدیل کنید.

در این مقاله ، چهار مرحله برای ایجاد یک وب سایت عکاسی با وردپرس را پوشش خواهیم داد. ما همچنین بحث خواهیم کرد که چرا این پلت فرم بهترین گزینه است و بهترین ابزارهای سازنده وب سایت را  برای وردپرس به اشتراک می گذاریم تا به شما در دستیابی به سایت وبلاگ نویسی عکاسی رویایی کمک کند.

دوست کلاه خود را از کلاه لنز بگیرید ، و بیایید شروع کنیم!

چرا باید وب سایت وردپرس را برای وبلاگ عکاسی خود در نظر بگیرید
وقتی صحبت از سیستم های مدیریت  محتوا (CMS) است ، ما هیچ گونه استخوانی در مورد آن نداریم - وردپرس بهترین است. لازم نیست که حرف ما را برای آن بیان کنید. وردپرس صاحب 50-60٪  از بازار جهانی CMS است. علاوه بر این ، 14.7٪ از 100 سایت برتر وب ، اولین انتخاب است.

خارج از این شماره ها ، بستر عملی و منبع باز وردپرس دلیل دیگری است که ما آن را برای یک وبلاگ عکاسی پیشنهاد می کنیم. مجموعه ای تقریباً بی پایان از تم ها و پلاگین های سفارشی برای کمک به شما در از بین بردن حواس پرتی ها و ایجاد یک وب سایت واقعاً بی نظیر برای عکاسی وجود دارد.

یکی دیگه؟ نرم افزار وردپرس رایگان است . این بدان معناست که حتی به عنوان یک وبلاگ نویس جدید ، می توانید یک وب سایت خود میزبان داشته باشید.

مرتبط: چرا باید از WordPress استفاده کنم؟ 12 دلیل ما CMS مشهور جهان را توصیه می کنیم
نحوه شروع یک بلاگ عکاسی با وردپرس (در 4 مرحله)
یکی از اولین اقدامات در طراحی وب سایت عکاسی ، تعیین سبک یا طاقچه شخصی شما است . هرچه تمرکز وبلاگ نویسی شما ممکن باشد باشد ، دانستن این موضوع از قبل به شما در طراحی سایت کمک می کند و مخاطبان خاص خود را هدف قرار می دهد. چند دقیقه برای اهداف خود تعیین کنید و سپس آنها را بنویسید.

پس از دستیابی به اهداف وبلاگ نویسی ، چهار مرحله زیر باید در راه اندازی و طراحی سایت با وردپرس به شما کمک کند.

مرحله 1: نام دامنه و هاست خود را انتخاب کنید
انتخاب نام دامنه می تواند یک روند سرگرم کننده اما ناامید کننده باشد. یکی از بهترین راه ها برای برجسته کردن به عنوان یک وبلاگ نویس ، داشتن نامی منحصر به فرد و برند محور است . با این وجود ممکن است بدانید که بسیاری از نامهای مورد نظر شما قبلاً گرفته شده است.

خوشبختانه ، در حالی که انتخاب یک .com  هنوز هم محبوب است ، دامنه های سطح بالا (TLD)  جدیدی در دسترس هستند که اگر دامنه مورد نظر شما در دسترس نباشد ، می تواند درست برای سایت عکاسی شما باشد.

در جستجوی نام دامنه.
در مورد انتخاب ارائه دهنده هاستینگ ، این مرحله ممکن است در ابتدا بسیار زیاد به نظر برسد. با این حال ،  هنگام خرید که باید به شما کمک کند چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک صفحه تجارت الکترونیکی را به عنوان بخشی از استراتژی وبلاگ نویسی خود راه اندازی کنید ، می خواهید به بررسی آنچه که هر میزبان برای آن مورد استفاده می کند ، بپردازید.

صرف نظر از اهداف شما به عنوان یک وبلاگ نویس ، ویژگی های مهم دیگر که باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

ذخیره سازی. اگر قصد استفاده از همان هاست برای وب سایت و عکس های خود را دارید ، می خواهید میزان فضای ذخیره موجود را بررسی کنید. ممکن است گزینه های مختلفی وجود داشته باشد ، یا حتی فضای ذخیره دیگری نیز به عنوان یک افزودنی برای رسیدگی به تصاویر بزرگتر و با کیفیت بالا در دسترس باشد.
نرم افزار.  همچنین می خواهید در نظر بگیرید که آیا برای شروع کار با WordPress به یک راه حل یک کلیک نیاز دارید یا خیر. این یک گزینه عالی برای هرکسی است که یک توسعه دهنده استخدام نمی کند و یک متخصص برنامه نویسی نیست.
حمایت کردن.  آخرین موردی که شما می خواهید این است که مشتریانتان هنگام تلاش برای مشاهده عکسهایتان ، در زمان خرابی قرار گیرند. اطمینان حاصل کنید که میزبان وب شما از پشتیبانی 24/7 برخوردار است و در صورت وقوع اتفاقات ، گزینه های پشتیبان و ترمیم سایت را مطالعه کنید.
موارد اضافی  برخی از میزبان ها دارای ویژگی های اضافی هستند که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید. اینها می توانند شامل تم ها یا افزونه های برتر ، سایت های مرحله بندی یا سازندگان سایت باشند .
مهم نیست که  در نهایت چه نوع میزبانی را تصمیم می گیرید که نیاز دارید ، در اینجا در DreamHost طیف گسترده ای از برنامه های وردپرس را ارائه می دهیم .

میزبان وردپرس در DreamHost.
شما عکسهای عالی می گیرید ، ما میزبانی را کنترل خواهیم کرد
به روزرسانی های خودکار و دفاعی امنیتی قوی ، مدیریت سرور را از دستان خود خارج می کنید تا بتوانید پشت دوربین بمانید.

برنامه ها را بررسی کنید

مرحله 2: یک موضوع عکاسی اختصاصی را نصب کنید
نصب یک موضوع به شما امکان می دهد تا ظاهر سایت وردپرس خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید. علاوه بر این ، به راحتی بارگذاری یک فایل یا کلیک بر روی یک دکمه آسان است. تم های عکاسی زیادی در آنجا وجود دارد ، بنابراین تصمیم گیری در مورد کدام یک بهترین برای شما ممکن است سخت ترین قسمت باشد.

اگر از DreamHost به عنوان سرویس میزبانی وردپرس خود استفاده می کنید ، به WP وب سایت سازنده دسترسی خواهید داشت . به عنوان یک عکاس ، این بدان معنی است که می توانید عناصر سایت خود را در نمای جلوی وب سایت خود بکشید و رها کنید. می توانید از قالب های سفارشی مخصوص عکاسی انتخاب کنید و تغییرات خود را بصورت زنده مشاهده کنید.

شروع کار  آسان است شما فقط باید هنگام خرید برنامه DreamHost خود ، "WP وب سایت سازنده" را به عنوان گزینه ای انتخاب کنید.

افزودن WP وب سایت ساز به DreamHost.

برای راه اندازی وب سایت وردپرس در واقع چقدر هزینه دارد؟