5 بهترین پلاگین پوستر خودکار WordPress که باید امتحان کنید

رسال دستی از وب سایت خود به وب سایت رسانه های اجتماعی وقت گیر است. خوشبختانه ، چندین گزینه افزونه Auto Poster Auto Poster را پیدا خواهید کرد تا یک تجربه پویا مفید را برای کاربران به ارمغان بیاورید. بنابراین ، اگر می خواهید وب سایت خود را تبلیغ کنید و حضور آنلاین خود را تقویت کنید ، بیش از هر چیز به آن احتیاج دارید .

علاوه بر این ، این ویژگی ویژگی های بهتری نسبت به اشتراک گذاری مقالات وبلاگ شما در پروفایل رسانه های اجتماعی شما به ارمغان می آورد. با استفاده از آن ، می توانید برنامه هایی را برای ارسال تنظیم کنید. اگر بخواهید به بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید ، هیچ چیز افزونه پوستر خودکار را نمی تپد.

لازم نیست که بیشتر به آن نگاه کنید. برای نصب و فعال سازی در صفحه وردپرس موارد زیر را بررسی و آزمایش کرده ایم. همه آنها رایگان است. با این حال ، برای استفاده شما از تمام قابلیت های آنها ، می توانید نسخه های برتر را انتخاب کنید.

به این پنج افزونه پوستر خودکار WordPress در دسترس نگاهی بیندازید و ببینید آیا این با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر.

Blog2Social: Post & Scheduler خودکار خودکار رسانه های اجتماعی
Blog2Sugial Plugin برای ارسال خودکار پست های شما به طور خودکار در 16 وب سایت مختلف
این یکی ویژگی های بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید پست وبلاگ خود را با دوستان آنلاین خود به راحتی به اشتراک بگذارید. یک مورد که در مورد این افزونه دوست خواهید داشت ویژگی Calendar است.

بنابراین ، می توانید تقویم را علامت گذاری کرده و اظهارات را در هر تاریخ ویرایش کنید. این به شما کمک می کند تا کارهای خود را سازماندهی کرده و بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را موفق تر کنید.

می توانید نسخه های رایگان یا پریمیوم این افزونه را انتخاب کنید. هنوز هم ، آنهایی که رایگان در وب سایت شما کار می کنند و ویژگی های گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید ارسال متقابل به سایت دیگری را انجام دهید.

Blog2Social با 16 وب سایت ارتباط برقرار می کند

افزونه Blog2Social WordPress Auto Poster Auto با وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند Twitter ، Facebook ، Instagram و Pinterest ادغام می شود . سایر شبکه های پشتیبانی شده XING ، Google My Business ، Imgur ، Tumblr ، Bloglovin ، Diigo ، Torial ، Medium ، Reddit ، Flickr و LinkedIn هستند.

نکته خوب در مورد این افزونه این است که با اجازه دادن به آنها برای تبلیغ از طرف شما ، در وقت و تلاش خود صرفه جویی می کنید. سازگاری آن با Gutenberg Editor ، WooCommerce و Hummingbird & Bitly به خوبی پیش می رود.

ویژگی های Blog2Social که باید از قبل مشاهده کنید چیست؟
با ویرایش نشانه گذاری کامل HTML ، پست خود را در Tumblr ، Medium و Torial منتشر کنید.
اطلاعات وبلاگ و صفحات 'اطلاعات برچسب متا را سفارشی کنید.
با 16 شبکه یا وب سایت ادغام می شود.
با Blog2Social Extension Firefox و Chrome به رایگان دسترسی پیدا کنید.
پیش نمایش های رسانه های اجتماعی خود را در یک صفحه پیش نمایش کنید.
پست های خود را مستقیماً بر روی داشبورد خود سفارشی کنید ، نظرات شخصی ، ایموجی ، هشتگ و آپلود تصاویر و GIF های متحرک را بارگذاری کنید.
پست های قدیمی را بازیابی کنید و آنها را دوباره ارسال کنید.
ایجاد خودکار هشتگ های پست های وبلاگ شما.
پیش نویس پس انداز
از منابع دیگر لینک یا پست استفاده کنید.
با نسخه رایگان می توانید کارهای زیادی را برای بهبود عملکرد وب سایت خود انجام دهید. با این حال ، اگر می خواهید به سطح بعدی بروید ، می توانید با نسخه ممتاز بروید ، در آنجا بیشتر از آنچه ارائه می دهد ، مانند ارسال خودکار و تبلیغ متقابل مطالب خود بهره مند می شوید. در هر زمان می توانید افزونه خود را ارتقا دهید.

اطلاعات بیشتر / بارگیری
انتشار خودکار WP2Social
افزونه WP2Social برای تبلیغ وب سایت خود در فیس بوک
اگر می خواهید وب سایت خود را تبلیغ کنید ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی راهی عالی برای پیشبرد شماست. این افزونه برای انتشار خودکار فیس بوک بسیار مشهور است. علاوه بر این ، شما می توانید کارهای زیادی را با استفاده از این WP2Social انجام دهید تا ارتباط خود را با افراد دیگر تقویت کنید. واقعیت قابل توجه در این باره این است که این برنامه رایگان است و می توانید آن را فوراً در وردپرس خود نصب کنید.

WP2 ویژگی های اجتماعی شما احتمالاً عاشق این افزونه خواهید بود:
قبل از انتشار آن در فیس بوک ، موارد خود را بر اساس دسته بندی های آنها ترتیب دهید.
این امکان را به شما می دهد تا پیام خود را در حساب رسانه اجتماعی خود تنظیم کنید.
قبل از انتشار موارد را مطابق با انواع پست های سفارشی خود فیلتر کنید.
تصاویر را در پیام فیس بوک خود ضمیمه کنید.
پست خود را به فیس بوک پیوند دهید.
نکته جالب در مورد این افزونه این است که می توانید کارهای مشترک خود را با به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ خود به طور مستقیم از داشبورد وردپرس خود انجام دهید. مکانیسم ارسال وبلاگ های شما در وب سایت شما با تایپ یک پیام ساده مربوط به پست های وبلاگ شماست. حتی می توانید در هر پستی که می کنید ، تصاویر بچسبانید.

روش دیگر از طریق پیوست کردن پست های وبلاگ خود در صفحه خاص فیس بوک است. با تنظیم افزونه می توانید فیلترهای خود را بر اساس طبقه بندی ها و انواع ارسال های سفارشی مدیریت کنید. در صورتی که می خواهید انتشار خودکار یا اشتراک گذاری آثار خود را غیرفعال کنید ، می توانید بخش فعال یا غیرفعال را در تنظیمات Filter ویرایش کنید.

در نظر داشته باشید ، عناصر پست پشتیبانی شده برای فعال کردن نشر فیسبوک ، بسیار مهم هستند.

برای استفاده کامل از آن ، ابتدا باید برنامه هایی را در فیس بوک ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که پست شما در فیس بوک دارای عنوان "مشترک از طریق xxxx" نخواهد بود.

https://wpallclub.com/best-free-wordpress-social-auto-post-plugins/

 

https://is.gd/jz670t

https://v.gd/ri4Cqb

https://v.ht/0FER

https://clck.ru/McqKN

http://ulvis.net/e8ql

https://b2n.ir/964760

https://plink.ir/8T6F7