تاناروس

یک سایت پر مطالب برای قالب وردپرس

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

130 روش کسب درآمد اینترنتی بصورت جامع

130 روش کسب درآمد اینترنتی بصورت جامع  چند سال از شروع فضای مجازی در زندگی روزمره ما گذشته است؟ پانزده؟ بیست؟ به هر حال زیاد نیست با استانداردهای توسعه و فناوری سیاره ای - چیزهای کوچک و ناچیز و ناچیز. اما ببین چقدر دنیا در این دوره بی اهمیت زمان تغییر کرده است. اکنون دیگر نمی توانیم خودمان را بدون وقت روزانه در وسایل بی حد و حصر اینترنت تصور کنیم. این فضا فقط به مکانی برای سرگرمی یا انتقال اطلاعات تبدیل می شود. این به زندگی ما تبدیل می شود و به همه حوزه های موجود واقعی ما نفوذ می کند.

برای بهتر یا بدتر ، موضوع بحث یک مقاله کاملاً متفاوت است. در اینجا در مورد امکانات صحبت خواهیم کرد. فرصت هایی که اینترنت به ما می دهد. و مهمتر از همه ، فرصت کسب درآمد. زیرا این پول است که هر امکان دیگر را باز می کند. و دسترسی به اینترنت نیز رایگان نیست.

بنابراین ، اگر می خواهید دریابید که چگونه می توانید بدون جابجایی ، بدون ترک خانه ، بدون رها کردن تلفن و یا کیبورد با ماوس ، زندگی خود را تأمین کنید ، بنشینید و بنشینید. در این مقاله بیشترین تعداد راه برای کسب درآمد و همچنین توصیه های هیئت تحریریه ما را پیدا می کنید که آیا ارزش استفاده از آنها را ندارد یا خیر. بیا شروع کنیم.  

جوانب مثبت و منفی کار در اینترنت
این همه بستگی به این دارد که چه حسی در شبکه جهانی احساس راحتی می کنید (با این حال ، این با تجربه همراه است). بنابراین ، هر کس قادر خواهد بود هرگونه معایب و مزایایی را که تنها برای او مشخص است ، برجسته کند. در اینجا ما یک قطعه مشترک می گیریم و منطقی ترین و رایج ترین آنها را برجسته می کنیم.

مزایای کار در اینترنت:

همه می توانند کار کنند
امکان کار از هر مکانی با دسترسی به شبکه
حالت زمان خاص خود را
اغلب مهارت های خاصی لازم نیست
منفی کار در اینترنت:

اکثر راه های کسب درآمد به شما فرصتی برای درآمدزایی نمی دهد
فریلنسرینگ به کنترل خود نیاز دارد
بسیاری از طرح های کلاهبرداری
چگونه تقلب را در اینترنت تشخیص دهیم
قانون اصلی که به شما امکان می دهد از کسب درآمد اینترنتی فریب خودداری کنید ، درمان همه چیز با سر بسیار سرد است. بسیاری از طرح های کلاهبرداری بسیار ساده هستند و بر اساس اصل "وعده پول در این دقیقه و کسی منجر خواهد شد" عمل می کنند. افسوس ، تعداد بیشتری از کسانی که هدایت می شوند بیشتر از کسانی هستند که می توانند همه چیز را به طور منطقی تجزیه کنند.

این امر در مورد همه چیز صدق می کند - هرگونه اطلاعاتی را با ذهن خود داشته باشید ، نه احساسات.

قانون دوم - اگر شخصی به شما پول سریع و بدون استرس وعده دهد ، در 100٪ موارد این یک فساد است. برای درآمدزایی ، باید هم تلاش ، هم وقت و هم سرمایه گذاری کنید. اغلب همه به یکباره.

قانون سوم - مراقب باشید و سعی کنید در مورد همه چیز اطلاعات بیشتری کسب کنید. دانش شما را از مخوف ترین طرح ها نجات خواهد داد.

قانون چهارم - اگر در اینترنت ، برای به دست آوردن پول ، ابتدا به شما پیشنهاد می شود مبلغی پرداخت کنید (واریز کنید و غیره) - این یک فریب است.

قانون پنجم - به شانس اعتماد نکنید. هیچ مبادله ای ، بازی به ارز خارجی و غیره نمی تواند نتیجه خوبی کسب کند. و در 99٪ موارد ، در کل پول از دست خواهید داد. 

درآمد بدون سرمایه گذاری آیا می توان بدون سرمایه گذاری در اینترنت درآمد کسب کرد
نه شما در حال سرمایه گذاری چیزی هستید. یا پول ، یا زمان ، یا انرژی. اگر در مورد اینکه آیا بدون سرمایه گذاری پول می توان درآمد کسب کرد ، صحبت کنیم ، بله ، ممکن است. به عنوان مثال نوشتن مقالات به شما امکان می دهد بدون هزینه های مالی سفارش سفارش دهید. اما شما وقت و تلاش خواهید کرد.

بنابراین ، همیشه آماده باشید که چیزی شبیه به آن داده نمی شود. 

کسب درآمد از طریق اینترنت با سرمایه گذاری. کسب درآمد اینترنتی چگونه می توان با سرمایه گذاری درآمد کسب کرد؟
اینترنت همان فضای دنیای واقعی ما است. و با سرمایه گذاری پول می توانید در آنجا نیز درآمد کسب کنید. فروش کالا و خدمات ، تولید (حتی محتوا) ، خدمات به مشتری ، اطلاعات - اینها همه انواع مشاغل است که می توانید با سرمایه گذاری مبلغ مشخصی در اینترنت باز کنید. شما می توانید هم در پروژه خود و هم در شخص دیگری سرمایه گذاری کنید. هر دو گزینه با دقت کافی به شما سود می بخشد. اگر علاقه مند هستید ، به روش های درآمدزایی که در زیر توضیح داده ایم ، نگاهی دقیق تر بیندازید. در میان آنها کسانی هستند که مناسب شما هستند. 

چه راهی برای درآمدزایی است
اول از همه ، آنچه را که دارید بسازید. و اکنون ما فقط در مورد پولی که می توان سرمایه گذاری کرد صحبت نمی کنیم. با ارزش ترین منبع در اینترنت دانش ، مهارت ها و توانایی های شماست.

ابتدا روی آنچه می توانید انجام دهید تمرکز کنید. سپس - در مورد آنچه شما می خواهید انجام دهید. بر اساس این دو عامل روشهای مناسب را شناسایی کنید. از میان اینها انتخاب آسانتر خواهد بود. اینترنت یک جهان کامل است. راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. اما مهمتر از همه ، وقتی انتخاب کردید ، فراموش نکنید که به خودتان اعتقاد داشته باشید و فوراً هدف میلیاردرها را ندارید. همه چیز کوچک شروع می شود.

چقدر می توانید در اینترنت درآمد کسب کنید
از صفر تا نامحدود. جواب استاندارد از آنجا که واقعاً امکان کسب درآمد در اینجا یا هیچ چیز و چیزهای زیادی وجود دارد (البته بی نهایت خیلی زیاد نیست ، اما به کسانی که سرویس های Google ، Amazon و سایر سرویس ها را تأسیس می کنند نگاه کنید).

اما ، همه اینها مهم نیست ، زیرا یک اشتباه رایج مبتدیان این است که آنها بلافاصله می خواهند میلیون ها نفر را ببینند. این اتفاق نخواهد افتاد. همه افراد کوچک (و گوگل و آمازون نیز شروع می شوند). و شما کوچک شروع می کنید.

از این گذشته ، بهترین ویژگی اینترنت این است که می توانید با به دست آوردن تجربه و دانش جدید درآمد خود را در آنجا افزایش دهید. همه در یک مکان ، به اصطلاح.

کسب درآمد در اینترنت - اسطوره یا واقعیت؟
در ابتدا ، می فهمیم که چرا بعضی ها حتی فکر می کنند که این یک افسانه است؟ چون آنها شکست خوردند ، افسوس. چرا اینطور نبود؟ بله به دلایل مختلف تلاش کافی نیست ، قدرت کافی ، بد شانس و غیره نیست. اما این اصلی ترین چیز نیست. نکته اصلی این است که نمی توان در مورد پول در اینترنت بیشتر از آنچه ممکن است و کسب درآمد اینترنتی بد نیست صحبت کنیم. زیرا کسانی که به ویژه موفقیت های خود را کسب می کنند سهمی ندارند. بنابراین نه تنها با اینترنت.

ثانیاً ، ارزش این را دارد که بدانید آیا واقعاً می توانید پول مناسبی کسب کنید. و یک ماه دو هزار نیست؟ پاسخ ممکن است ، اما به عنوان یک قاعده ، تفاوت زیادی بین این روش ها وجود دارد. راه های آسان سود چندانی برای شما به همراه نخواهد داشت. و به خاطر پول ، شما باید سعی کنید.

چه کسی برای درآمدزایی در اینترنت مناسب است.
جواب ساده است. هر کس می داند چگونه از شبکه جهانی استفاده کند. اما این به طور خلاصه است. و ناآگاهانه بنابراین ، بگذارید چندین دسته از افراد را که ممکن است این مطلب را مفید بدانند ، مشخص کنیم. شاید در بین آنها خودتان را پیدا کنید.

دانش آموزان . چه چیزی بیشتر از همه در مدرسه دلخوری می کند؟ نه ، نه تکالیف (گرچه او هم). این باعث ناراحتی من می شود که شما پول خود را ندارید. شما باید از والدین خود پول جیب بپرسید ، و حتی به کار فکر نکنید. از همه گذشته ، دروس یکسان است. ابتدا بیاموزید ، سپس فکر کنید. اما این روش سامورایی ها در زمان ما نیست ، زیرا اینترنت وجود دارد که 90٪ بچه های مدارس احساس می کنند ماهی در آب وجود دارد.
دانش آموزان . برای دانشجویان دارای درآمد کمی آسانتر است. به خصوص برای کسانی که به دنبال زوج نمی روند (فقط شوخی کردن ، جستجوی زوج ها اگر می خواهید متخصص شوید و درآمد کسب کنید ایده بدی است). برای دانش آموزانی که به پول کمتری احتیاج دارند ، زیرا از والدین خواسته می شود "وضعیت ندارند" ، اما در هنگام تحصیل باید کار کنند ، اینترنت فرصتهای بسیاری را فراهم می کند.
شهروندان ارشد . متأسفانه برای سالمندان ، شبکه جهانی فضای بسیار پیچیده تری نسبت به نسل جوان دارد. اما خوشحالم که افراد در عصر خود ، قدرت یادگیری چیزهای جدید را پیدا می کنند ، و دوره های ویژه ای نیز برگزار می شود. و از آنجایی که اینترنت به شما امکان می دهد بدون ترک خانه و بدون صرف قدرت بدنی زیاد ، تجارت کنید ، می تواند به منبع درآمد بازنشستگان نیز تبدیل شود.
زنان خانه دار . بنابراین چه کسی باید به طور آنلاین به کسب درآمد توجه کند. نگهداری از خانه ، مدیریت فرزندان ، مراقبت از آسایش کار دیگری است که همه نمی توانند از عهده آن برآیند. اما اغلب زنان خانه دار فاقد این احساس هستند که درآمد خودشان را به همراه می آورد.
افراد دارای معلولیت . متأسفانه همه محدودیتهای بدنی به شما امکان استفاده از رایانه یا تلفن را نمی دهند. با این حال ، فناوری ها به سرعت در حال پیشرفت هستند و بسیار خوشحال کننده است که در آنها فضای بیشتر و بیشتر برای کسانی که از نظر توانایی محدود هستند ، قرار می گیرد.  
هرکسی که به درآمد اضافی احتیاج داشته باشد . اینترنت ممکن است منبع اصلی درآمد نباشد. شاید شما یک کار پایدار داشته باشید که درآمد خوبی کسب کند. اما شما نمی توانید پول زیادی داشته باشید و انجام فعالیتهای مختلف مفید است. چرا در اینترنت سرگرمی پیدا نمی کنید که سودآور باشد؟
کارآفرینان . امروزه بخش بزرگی از تجارت فقط در اینترنت وجود دارد. و بعد از سال 2020 ، هرگونه تجارت آفلاین مطلوب است که همزمان بصورت آنلاین توسعه یابد.
کسانی که می توانند در مقاله جهانی ما مفید واقع شوند ، طبقه بندی شده اند. اما قبل از رفتن به گزینه های واقعی برای کسب درآمد ، لازم است به همه یادآوری کنید که کلاهبرداران زیادی در اینترنت وجود دارند. و نجات شما از آنها فقط توجه و دقت شما است. بلکه نکات ما. 

کاری که برای کسب درآمد لازم نیست در اینترنت انجام دهید
ارسال پول به عنوان پیش پرداخت برای کارفرمای برای فرم کار / کار آزمایشی / تأیید اهداف. اگر از شما خواسته شود این کار را انجام دهید ، در 100٪ موارد در مقابل کلاهبرداران قرار دارید. آنها "از جهان در یک رشته" جمع می شوند و تعداد زیادی از مردم را فریب می دهند. مراقب باش.
پول را از کیف پول به کیف پول منتقل کنید (بله ، چنین طرحی از درآمد وجود دارد. اما درآمد برای شما نیست بلکه برای شماست!).
در هر شکل از طرح های هرمی شرکت کنید. در هر! فوراً بفهمید - فقط امتیاز بسیار بالایی که در هرم کسب می کنید. تمام سطوح دیگر - ابتدا توهم درآمد ، و سپس از دست دادن پول را دارند.
HYIP ها اینها پروژه هایی هستند که در مدت زمان کوتاهی بیش از حد به دست می آورند اما در همان زمان کوتاه آن را از دست می دهند. کسانی که موفق می شوند می توانند کسب کنند. اما ، مانند هرم های مالی ، این "شخص" به احتمال زیاد فقط خالق پروژه خواهد بود.
در گزینه های باینری و فارکس سرمایه گذاری کنید. فقط کسانی که به خوبی از سیستم استفاده می کنند ، و همچنین کسانی که استعداد اقتصادی و مالی دارند می توانند در آنجا درآمد کسب کنند. خوب ، همچنین کسانی که قادر به متقاعد کردن هستند (این را متقاعد کنند که پول در این زمینه آسان است).
پیوندهای عجیب را دنبال کنید
بدون بررسی اعتماد کنید. در حال حاضر ، در جایی ، اما در اینترنت این گفته 100٪ کار می کند.
گزینه های TOP-135 برای درآمدزایی در اینترنت با مثال
با آزمایشگر ما یوجین ملاقات کنید 

برای شما ، او آزمایش تمام گزینه های کسب درآمد را انجام می دهد. در حالی که او هنوز هم مثبت است و معتقد است که راهی عالی برای کسب درآمد اینترنتی پیدا خواهد کرد. بیایید ببینیم طی 2 هفته چه اتفاقی برای او خواهد افتاد.

جایی    راه کسب درآمد    توصیه    علت
1    حق رای دادن "مورچه های بازی"    توصیه شده    تجارت از خانه ، مهارت لازم نیست.
2    مبادلات نوشتن مقاله (Advego، Etxt، Copylancer)    توصیه شده    تعداد زیادی سفارش پرداخت اندک است اما شما می توانید رشد کنید.
3    مستقل (Fl.ru ، کار-zilla ، Kwork)    توصیه شده    مناسب برای کسانی که مهارت های حداقل و تمایل به یادگیری دارند. می توانید در جهات مختلف درآمد کسب کنید.
4    تجارت آنلاین دستی    توصیه شده    اگر می دانید که چگونه کارها را با دست خود انجام دهید ، این روش برای شما مناسب است.
پنج    در پروژه خود سرمایه گذاری کنید    توصیه شده    یک راه خوب نه تنها برای کسب درآمد بلکه در استفاده بیشتر از موفقیت.
6    برنامه های مشارکت    توصیه شده    مناسب برای دارندگان حساب و سایتهای تبلیغاتی. اگر یکی دارید ، پس می توانید درآمد خوبی کسب کنید.
7    اینستاگرام    توصیه شده    صفحه ای با مشترکین زیادی. اگر این سرگرمی را مدت طولانی انجام دهید ، می تواند سودآور باشد.
8    توییتر: میکروبلاگینگ تجاری.    توصیه شده    اگر می دانید چگونه جالب و مختصر بنویسید ، راهی خوب برای کسب درآمد اضافی است.
نه    Vkontakte: مدیریت گروه    توصیه شده    عالی برای درآمد کمی.
ده    YouTube: برنامه وابسته    توصیه شده    همه از شرکای YouTube استفاده می کنند. این روی شهرت درک شده کانال تأثیر نمی گذارد.
یازده    ترجمه متن    توصیه شده    مترجمان متنی فنی بیشتر از نویسندگان کپی درآمد کسب می کنند.
12    توسعه وب سایت    توصیه شده    رقابت زیادی است ، اما یک سرویس خواستار.
13    کپی رایت و بازنویسی    توصیه شده    همیشه یک سرویس خواستار. سفارشات زیادی وجود دارد
چهارده    Dropshipping    توصیه شده    من به وب سایت خودم احتیاج دارم به محصول و توانایی ارائه نیاز دارید. بقیه یک نوع تجارت محبوب است.
15    کسب در مشق شب شخص دیگری (Vsesdal ، مشق شب ، Reshatel)    توصیه شده    اگر در این زمینه یا دانش دیگری دانش دارید ، می توانید با خیال راحت اقدام کنید.
شانزده    فروش پیوندها در سایت شما    توصیه شده    این اغلب در منابع اطلاعاتی با اخبار و مقالات استفاده می شود. یک راه خوب برای به دست آوردن پول اضافی.
17    تبلیغات در مقالات و پست ها    توصیه شده    مانند روش قبلی ، تبلیغات در مقالات و ارسال ها توسط کاربران با آرامش بیشتری نسبت به تبلیغات بنر و پاپ آپ درک می شود. بنابراین - یک روش مناسب برای یک مالک سایت.
18    درآمد در بازی ها: جریان    توصیه شده    می توانید در این زمینه درآمد خوبی کسب کنید ، اما باید حرفه ای شوید و بتوانید مطالب جالبی را تهیه کنید. کار خلاقانه ای که می تواند درآمد کسب کند.
نوزده    کسب درآمد در پادکست    توصیه شده    بهترین گزینه وقتی کار خلاقانه و جالب است.
20    درآمد در مورد کتاب های الکترونیکی    توصیه شده    اگر در حال نوشتن هستید ، شانس انجام این کار مالی را از دست ندهید.
21    دستیار پینترست    توصیه شده    مهارتهای تبلیغی و کارهای طراحی خلاق راهی عالی برای توسعه و کسب درآمد اندک است.
22    شکار اشکالات    توصیه شده    اگر مهارت داشته باشید ، می توانید برای آنها پول بسیار خوبی بدست آورید.
23    اینستاگرام درآمد حاصل از ماسک    توصیه شده    روش واقعی که نیازی به سرمایه گذاری ندارد.
24    صداگذاری    توصیه شده    گزینه ای عالی برای کسانی که خود را تنظیم کرده اند و می دانند چگونه آن را کنترل کنند.
25    فروش طرح های خال کوبی    توصیه شده    در صورت نقاشی موضوع تقاضا ، تقاضای ثابت. 
26    اپراتور مرکز تماس    توصیه شده    کار استاندارد ، همیشه در بانک ها و سازمان های دیگر مورد نیاز است. این کار را می توانید در خانه از طریق اینترنت و تلفن انجام دهید. به راحتی.
27    اینستاگرام: خدمات تبلیغ صفحه    توصیه شده    فقط برای کسانی که موضوع را درک می کنند و می دانند که چگونه پروژه ها را به نتیجه برسانند مناسب است. اما درآمد پایدار امکان پذیر است.
28    توییتر: توییتهای تبلیغاتی    توصیه شده    برخلاف موارد قبلی ، اگر دنبال کننده زیادی دارید ، گاهی می توانید توییت های اسپانسر را جاسازی کنید. اما نه اغلب. ایده آل به عنوان راهی برای کسب درآمد.
29    توییتر: برنامه های وابسته    توصیه شده    موضوع همان است - شما چیزی تبلیغ می کنید. اگر این فقط تبلیغات تجاری باشد ، ممکن است شهرت شما رنج ببرد. با این وجود ، کافی است که به طور انتخابی به چنین برنامه هایی نزدیک شویم.
سی    توییتر: حساب کاربری    توصیه شده    اما فقط به کسانی که مشغول تجارت خاصی هستند و به دنبال مشتریان جدید هستند. 
31    Vkontakte: فروش کالا از طریق پروفایل    توصیه شده    مخاطبان بزرگ هستند ، با دقت و ترقی و پیشرفت می توان به موفقیت دست یافت.
32    Vkontakte: تبلیغات در گروه ها    توصیه شده    یک گروه دست نخورده لازم است. بقیه چیز پیچیده ای نیست.
33    Odnoklassniki: فروشگاه آنلاین    توصیه شده    اگر چیزی برای فروش دارید ، این شبکه اجتماعی و سایر افراد می توانند از مزایای آن استفاده کنند.
34    همکلاسی ها: خریدهای مشترک    توصیه شده    مدتهاست که یک امر محبوب برای پول درآوردن است. اما مهارتهای سازمانی لازم است.
35    YouTube: ایجاد فیلمهای فروش    توصیه شده    مهارت های ویرایش فیلم و عکسبرداری لازم است. در غیر این صورت ، می توانید در این زمینه درآمد کسب کنید.
36    YouTube: به راه‌اندازی کانال خود کمک کنید    توصیه شده    برای درآمدزایی در این زمینه ، باید درک کنید که چگونه سریع مخاطبان را راه اندازی و به سرعت جذب کنید. اما اگر می توانید ، پس چرا از این مزیت استفاده نکنید.
37    یاندکس ذن    توصیه شده    مشکل این است که فقط رنگهای زرد محبوب هستند. اگر می دانید چگونه اینگونه بنویسید و دوست دارید آن را همیشه انجام دهید ، پس توصیه می کنیم.
38    یاندکس تولوکا    توصیه شده    بسیاری از وظایف یک طرح متفاوت. از تأیید محتوای 18+ گرفته تا عکاسی اداری. اما آنها مبلغ کمی پرداخت می کنند.
39    درآمد در مورد نظرات و نظرات (بازخورد ، Qcomment)    توصیه شده    پول بسیار اندک است اما می توانید درآمد کسب کنید.
40    اشتراک در شبکه های اجتماعی ، قرار دادن لایک و نظرات (Vktarget.ru ، Socialtools.ru ، V-like.ru ، Vkserfing.ru)    توصیه شده    پرداخت اندک است اما می توانید کمی درآمد کسب کنید
41    هزینه خدمات میزبانی پرونده (Payperinst، Oxy.Cloud، Fix-Mix)    توصیه شده    کار زیادی می کند ، اتصال به اینترنت خوب و زمان زیادی را می طلبد. اما هنوز هم می توانید کمی درآمد کسب کنید.
41    درآمد در مورد بازی ها و برنامه های تلفن همراه (AppCent ، Apperwall ، AdvertApp)    توصیه شده    به حافظه تلفن زیادی احتیاج دارد. اما می توانید درآمد کسب کنید.
42    
حراج های آنلاین (Auction.ru)

توصیه شده    
اگر چیزی برای فروش دارید ، پس باید از آن استفاده کنید.

43    
فروش تصاویر (Stockphotos.ru)

توصیه شده    
راهی آسان برای دوستداران عکاسی.

44    
کانال های تلگرام

توصیه شده    
یک راه آسان ، اما به زمان نیاز دارد.

45    
وبلاگ بی حوصله

توصیه شده    
نیاز به توانایی اشغال مخاطب دارد.

46    
داستان بنویسید و بفروشید

توصیه شده    مناسب برای هر کس که می تواند کسب درآمد اینترنتی جالب بنویسد
47    شرکت در مسابقه    توصیه شده    
روش خلاقانه عالی حقیقت بدون ضمانت.

48    فتوشاپ درآمد حاصل از ایجاد آگهی ها    توصیه شده    یک راه خوب برای توسعه مهارت و کسب درآمد اضافی
49    فتوشاپ کسب درآمد از طراحی شبکه های اجتماعی    توصیه شده    می توانید کمی درآمد کسب کنید و برای رشد می توانید از مهارت خود برای گروه خود استفاده کنید که این هم می تواند سودآوری کند
50    فتوشاپ درآمد حاصل از ترمیم عکس    توصیه شده    سفارشات جالب ، اما در ابتدا می تواند مشکل باشد
51    فتوشاپ درآمد حاصل از پردازش عکس    تا حدی توصیه می کنم    شما درآمد زیادی کسب نخواهید کرد ، اما به عنوان آموزش و آموزش عالی است. یا برای کسانی که یک گروه محتوای سرگرمی را هدایت می کنند مناسب است
52    فتوشاپ آب نبات    تا حدی توصیه می کنم    فقط یکی از خدمات بسیاری که می توانید به عنوان یک طراح ارائه دهید
53    فتوشاپ درآمد در آرم    تا حدی توصیه می کنم    فقط در ترکیب با سایر خدمات مناسب است
54    فتوشاپ درآمد در کارت ویزیت    تا حدی توصیه می کنم    مناسب در رابطه با سایر خدمات است و به شما در یافتن شغل به عنوان طراح طرح تمام وقت کمک می کند
55    فتوشاپ درآمد در بروشور    تا حدی توصیه می کنم    مناسب در رابطه با سایر خدمات است و به شما در یافتن شغل به عنوان طراح طرح تمام وقت کمک می کند
56    فتوشاپ درآمد در آیکون ها    تا حدی توصیه می کنم    به عنوان یک نوع خدمات جداگانه ، هزینه بسیار کمی را به همراه خواهد داشت ، اما برای شروع مناسب است
57    در استیکرها درآمد کسب کنید. تلگرام    تا حدی توصیه می کنم    مناسب برای کسانی که مشغول تصویرگری هستند.
58    در استیکرها درآمد کسب کنید. VK    تا حدی توصیه می کنم    اگر سرگرمی شما ترسیم است ، پس چرا از این روش نمی توانید از درآمدزایی استفاده کنید.
59    تیک توک تبلیغات زنده    تا حدی توصیه می کنم    مناسب برای افرادی که مخاطب زیادی دارند. ممکن است روی مخاطب تأثیر منفی بگذارد.
60    تیک توک زندگی می کند    تا حدی توصیه می کنم    با یک مخاطب بزرگ - روشی سودآور. با این حال ، نباید این کار را به صورت مزاحم انجام داد.
61    تیک توک درآمد در برنامه های وابسته    تا حدی توصیه می کنم    تبلیغات تهاجمی و مداوم برند پیوندی شخص ثالث می تواند بر مخاطبان شما تأثیر منفی بگذارد.
62    تیک توک درآمد حاصل از بسته بندی    تا حدی توصیه می کنم    مناسب فقط برای کسانی که در برنامه نویسی بات مهارت دارند.
63    کسب درآمد در ربات های WhatsApp    تا حدی توصیه می کنم    به مهارت و تجربه خاصی نیاز دارد.
64    کسب درآمد در مورد اختلافات در اینترنت    تا حدی توصیه می کنم    Akin به شرط بندی و کازینو. اما به عنوان سرگرمی که می تواند درآمد ایجاد کند مناسب است.  
65    تبلیغات روی بدن    تا حدی توصیه می کنم    برای همه مناسب نیست
66    
سیار. فروش شخصیت های بازی. FunPay

تا حدی توصیه می کنم    
مناسب فقط برای کسانی که سال اول بازی نیستند و مکانیک و مشخصات آن را می فهمند.

67    
سایت های آمازون و MFA

تا حدی توصیه می کنم    
مناسب برای کسانی که می توانند زبان را تجزیه و تحلیل کنند و بدانند.

68    
ایجاد وب سایت درب

تا حدی توصیه می کنم    
مهارت های مورد نیاز

69    
ایجاد وب سایت Stateyniki

تا حدی توصیه می کنم    
سرمایه گذاری در نوشتن کپی مورد نیاز است.

70    
ایجاد وب سایت موضوعی

تا حدی توصیه می کنم    
دانش در یک تخصص باریک لازم است.

71    
ایجاد وب سایت موقعیت مناسب، جایگاه

تا حدی توصیه می کنم    
توانایی تجزیه و تحلیل تقاضا را می طلبد.

72    آموزش آنلاین    تا حدی توصیه می کنم    
روند زمان حال و راهی آسان برای کسانی که دانش دارند.

73    درآمد با گوش دادن به موسیقی. Musicray ، BeatDec    تا حدی توصیه می کنم    
فقط برای دوستداران موسیقی. درآمد نزدیک به صفر است.

74    
درآمد از فتوشاپ

تا حدی توصیه می کنم    
مناسب فقط برای کسانی که مخاطب زیادی دارند.

75    
نامگذاری

تا حدی توصیه می کنم    
شانس اندک اما جالب است.

76    
زنگ زنده

تا حدی توصیه می کنم    
به سرمایه گذاری احتیاج ندارد ، اما یافتن مشتری دشوار است.

77    
فروشگاه آنلاین هدایا برای خودتان

تا حدی توصیه می کنم    
به عنوان یک تجارت آنلاین تمام عیار نیاز به سرمایه گذاری دارد.

78    
Copycenter آنلاین

تا حدی توصیه می کنم    
فقط سعی کنید وجوه رایگان داشته باشید و از دست دادنش هم مهم نیست. 

79    فتوشاپ درآمد حاصل از فوتومونتاژ    ما توصیه نمی کنیم    مناسب فقط برای تازه های تازه ، پول کمی می آورد
80    پوکر آنلاین    ما توصیه نمی کنیم    مناسب فقط برای کسانی که خیلی خوب بازی می کنند. خطرناک است ، می توانید پول خود را از دست دهید.
81    تلگرام. درآمد در رباتها    ما توصیه نمی کنیم   کسب درآمد اینترنتی اگزوز خیلی کمی با زمان زیادی.
82    در استیکرها درآمد کسب کنید. همکلاسی ها    ما توصیه نمی کنیم    مسیری دشوار ، تجربه و توانایی فروش محتوای شما را می طلبد.
83    تیک توک تبلیغات آهنگ صوتی    ما توصیه نمی کنیم    اگر مشترکان زیادی داشته باشید ، روش های دیگر کسب درآمد برای شما مناسب تر خواهد بود.  
84    تیک توک درآمد در لایک    ما توصیه نمی کنیم    مدت زمان زیادی طول می کشد و اگزوز کوچک است.
85    درآمد در Yandex.Health    ما توصیه نمی کنیم    فقط برای متخصصان پزشکی مناسب است. 
86    درآمد در Yandex.Aura    ما توصیه نمی کنیم    هیچ راه مستقیمی وجود ندارد ، فقط برای مجموعه ای طولانی و دقیق مخاطبان وبلاگ مناسب است.
87    فروش ستاره    ما توصیه نمی کنیم    در اصل ، این کلاهبرداری است.
88    لیست پستی ایمیل    ما توصیه نمی کنیم    اگر می دانید مشترکان شما به طور عادی به تبلیغات از طریق نامه خود پاسخ خواهند داد ، در صورت تمایل از این ابزار استفاده کنید. هیچکس دیگر.
89    انجام وبینارهای پرداخت شده    ما توصیه نمی کنیم    برای اینکه آنها را پرداخت کنید ، ابتدا باید اعتماد گروه بزرگی از افراد را به صورت رایگان جلب کنید.
90    توییتر: انجام اقدامات ساده (نظرات ، ارسال مجدد)    ما توصیه نمی کنیم    می توانید از این راه درآمد کسب کنید اما بسیار اندک است.
91    سایت هایی که دستور العمل هایی را خریداری می کنند (Patee ، 2edaa ، Finefood)    ما توصیه نمی کنیم    شما باید در مورد پخت و پز بسیار مشتاق باشید ، و در عکاسی و نوشتن متن هنوز هم خوب هستید. بنابراین فقط برای واحدها مناسب است.
92    بررسی بازیهای رایانه ای (Vgtimes، Ag.ru)    ما توصیه نمی کنیم    برای همه مناسب نیست شما باید درک کنید ، بازی کنید و از همه مهمتر - مقالات را خوب بنویسید.
93    اینستاگرام عکس های خود    ما توصیه نمی کنیم    مناسب فقط برای کسانی که می دانند چگونه با کیفیت عکس بگیرند و خلاق باشند.
94    توییتر: طراحی حساب کاربری    ما توصیه نمی کنیم    این روش به مهارتهای خاصی احتیاج دارد. بنابراین برای همه مناسب نیست. و این سرویس برخلاف اینستاگرام چندان محبوب نیست. ساده تر می توان به طراح که مجتمع را می سازد ساده تر است.
95    سایت های آزمایش (Askusers.ru ، Usertesting.com ، Pagetester)    ما توصیه نمی کنیم    کار خسته کننده و کسل کننده است. سفارشات اندکی وجود دارد
96    درآمد در بازی ها: تراز کردن کاراکترها    ما توصیه نمی کنیم    مناسب برای کسانی که عاشق بازی هستند و انتظار درآمد زیادی ندارند.
97    اینستاگرام: ارتقاء خدمات شما    ما توصیه نمی کنیم    مناسب فقط برای کسانی که در مشاغل دیگر درآمد کسب می کنند. می توانید فروش را افزایش دهید.
98    توییتر: کلاه تبلیغاتی    ما توصیه نمی کنیم    مناسب فقط برای کسانی که مشترکان زیادی در این شبکه دارند. اما می تواند اعتبار شما را خراب کند. توییتر: هدر تبلیغات
99    توییتر: فروش بلوک اطلاعات شخصی    ما توصیه نمی کنیم    همان داستان با کلاه.
یکصد    توییتر: کسب درآمد پس زمینه    ما توصیه نمی کنیم    گزینه سوم کسب درآمد در یک اسلات تبلیغاتی در حساب کاربری شما است.
101    خدمات کارگزاری اینترنتی    ما توصیه نمی کنیم    برای درآمدزایی در این زمینه ، به تجربه و توانایی جستجوی اطلاعات نیاز دارید. ثبات نخواهد بود.
102    تجارت اینترنتی در اینترنت    ما توصیه نمی کنیم    شما نه تنها برای تهیه اطلاعات مفید بلکه در فروش آن باید مهارت هایی داشته باشید. برای هرکس نیست.
103    درآمد در مورد بازی ها: سیستم ارجاع    ما توصیه نمی کنیم    فقط برای کسانی که قبلاً در مورد بازی ها صحبت می کنند ، دارای یک حساب تبلیغاتی هستند. با این حال ، می تواند بر شهرت تأثیر منفی بگذارد.
104    درآمد در بازی ها: رقابت    ما توصیه نمی کنیم    فقط برای متخصصان مناسب است. بازی های دوست داشتنی کافی نیست.
105    درآمد در بازی ها: آزمایش کنندگان    ما توصیه نمی کنیم    پیدا کردن چنین شغلی مشکل است. چند پیشنهاد خوب وجود دارد
106    در پروژه شخص دیگری سرمایه گذاری کنید    ما توصیه نمی کنیم    بله ، لازم نیست کار کنید. اما برای اینکه فرصتی برای سوختن نداشته باشید باید موضوع را بفهمید و آنالیز کنید.
107    توییتر: فروش وبلاگ های تجاری    ما توصیه نمی کنیم    درآمد بیش از حد طولانی ، نیاز به وقت و تلاش.
108    تبلیغات بنر    ما توصیه نمی کنیم    فقط برای صاحب سایت هایی که دارای بازدید کننده هستند مناسب است. اما می تواند برداشت خود منبع را خراب کند.
109    Vkontakte: ارتقاء گروهی    ما توصیه نمی کنیم    مهارت های بازاریابی مورد نیاز است. علاوه بر این ، اکنون خدمات مشابهی در این مجموعه به فروش می رسد.
110    توییتر: حمایت مالی    ما توصیه نمی کنیم    فقط برای کسانی که حساب حرفه ای دارند و پول دارند مناسب است. برای اهداف تبلیغاتی
111    Odnoklassniki: تبلیغات در حساب شما    ما توصیه نمی کنیم    ما به یک حساب کاربری خوب و همچنین درک این موضوع که تبلیغات تبلیغاتی برای کدام مخاطبان است ، نیاز داریم. پروفایل باریک
112    Odnoklassniki: برنامه خرید و فروش    ما توصیه نمی کنیم    می توانید در فروش مجدد درآمد کسب کنید. اما زمان و توانایی زیادی برای یافتن اطلاعات ، برقراری ارتباط و مذاکره طول می کشد.
113    YouTube: تبلیغات    ما توصیه نمی کنیم    یک ابزار مفید برای یک کانال تبلیغاتی. اما برای تازه وارد غیرمجاز است. شهرت شما را خراب می کند.
114    برنامه های وابسته در اینترنت    ما توصیه نمی کنیم    مناسب برای کسانی که مخاطب خاص خود را دارند. اما شما باید عاقلانه انتخاب کنید ، زیرا به راحتی می توانید مشترکان خود را از تقلب ناراحت کنید.
115    تبلیغات وابسته به آگهی ها    ما توصیه نمی کنیم    فقط این است که اگر بفروشید ، برنامه های وابسته می توانند سودآور باشند. اگر سایت شما تبلیغات نباشد ، قرار دادن تبلیغات در آگهی ها ایده خوبی نیست.
116    نسل سرب    ما توصیه نمی کنیم    مناسب فقط برای کسانی که می دانند چگونه محتوا را خلق کنند که مخاطب خاصی را در یک مکان جمع کند. و سپس به مهارت های یک فروشنده از طریق تلفن نیاز دارید. تخصص باریک.
117    اطلاعات مربوط به تجارت    ما توصیه نمی کنیم    اگر می دانید چگونه اطلاعات و اطلاعات را ارائه و فروش کنید ، می توانید درآمد کسب کنید. بقیه نیستند.
118    رمزگشایی ورودی captcha (Rucaptcha.com ، Kolotibablo.com ، 2Capcha.com ، Megatypers.com)    ما توصیه نمی کنیم    دستمزد ناچیز است و حجم کار بسیار زیاد است
119    انجام کارهای ساده ، گشت و گذار و تماشای تبلیغات (Socpublic.com ، SeoPrint.net ، VipIP.ru ، ProfitCentr.com)    ما توصیه نمی کنیم    کارهای بسیار مشکوک با ثبت نام در سایت ها و کازینو های غیرقابل درک
120    بررسی های پرداخت شده (Youthink.io ، Internetopros.ru ، Surveys.su)    ما توصیه نمی کنیم    پرداخت درست است اما عملا هیچ وظایفی وجود ندارد
121    درآمد حاصل از خواندن ایمیل (SeoPrint ، Seofast ، Socpuplic)    ما توصیه نمی کنیم    حجم کار و حقوق همبستگی ضعیفی دارند.
122    درآمد از تماشای فیلم ها (Smmok ، Cashbox ، Moevideo)    ما توصیه نمی کنیم    پرداخت بسیار کمی ، اما زمان بسیار زیادی است.
123    فروش مجدد (Resumarket.ru)    ما توصیه نمی کنیم    اکنون که کارگران جمع در حال کار در بازار هستند ، انجام این کار دشوار است.
124    
گشت و گذار در موبایل Bizhint.net

ما توصیه نمی کنیم    
با انتشار بسیار کمی وقت گیر است.

125    
سیار. کلوبها را کلیک کنید Myrouble.ru

ما توصیه نمی کنیم    
اگزوز حداقل برای مدت طولانی

126    
سیار. نامه های ناخواسته. Websms ، SMSCoin ، SMS Prosto

ما توصیه نمی کنیم    
آنها مبلغ کمی پرداخت می کنند ، و ارزش کسب درآمد اینترنتی آن را ندارند که همه این اسپم ها را خراب کنند.

127    
یک دستیار مجازی شوید

ما توصیه نمی کنیم    
پیدا کردن مشتری مشکل است.

128    
درآمد در اسکایپ

ما توصیه نمی کنیم    
اگزوز خیلی کم است.

129    
فروش کد از سهام

ما توصیه نمی کنیم    
زمان زیادی برای جستجو ، حداقل درآمد.

130    
تبدیل به یک دوست آنلاین

ما توصیه نمی کنیم    
برای پیدا کردن مشتری زمان زیادی صرف می شود.

131    برای پول به رادیو گوش دهید. بیتردو    ما توصیه نمی کنیم    پرداخت اندک و به صورت رمزنگاری است.
132    تجارت فارکس    ما توصیه نمی کنیم    
در اینجا شما باید مهارتهای خارق العاده ای داشته باشید تا کاری را انجام دهید.

133    شیرآلات بیت کوین (Freebitcoin ، Adbtc ، Satoshi Hero)    ما توصیه نمی کنیم    ساده ترین اقدامات برای آنها cryptocurrency. مشکل این است که آنها آنقدر کم می دهند که به اندازه کافی برای سیگار وجود ندارد.
134    بازی های آنلاین اقتصادی (Entropia Univers، Rushplay)    ما توصیه نمی کنیم    اصل همان است که در مرورگر است. اگرچه برداشت پول کمی واقع بینانه تر است.
135    درآمد در بازی های مرورگر (تاکسیمونی ، طلای پرندگان ، گلدن ماین)    ما توصیه نمی کنیم    باید پول خود را واریز کنم. کسب درآمد غیرممکن است
مرور اجمالی از راه های کسب درآمد در اینترنت
رمزگشایی ورودی captcha. سایتی که در آن هزینه های مداوم و صحیح کدها از تصاویر را پرداخت می کنند. پرداخت بسیار ناچیز است و میزان کار بسیار زیاد است ، همانند فشار چشم ها. توصیه نمیشود.
انجام کارهای ساده ، گشت و گذار و تماشای تبلیغات. کارهای بسیار مشکوک با ثبت نام در سایت ها و کازینو های غیرقابل درک وجود دارد. توصیه نمیشود.
نظرسنجی پرداخت شده پرداخت درست است اما عملاً هیچ تکلیفی وجود ندارد. توصیه نمیشود.
اشتراک در شبکه های اجتماعی ، قرار دادن لایک و اظهار نظر. پرداخت اندک است توصیه شده. اما فقط به کسانی که اعتراض خود را برای حساب کاربری ندارند. 
درآمد در بازی های مرورگر. کل نکته در اشتراک سایر کاربران است. شما همچنین باید پول خود را واریز کنید. کسب درآمد غیرممکن است. توصیه نمیشود.
مبادلات نوشتن مقاله تعداد زیادی سفارش پرداخت اندک است اما شما می توانید رشد کنید. توصیه شده 
درآمد حاصل از بررسی و نظرات. پول بسیار اندک است اما می توانید درآمد کسب کنید. توصیه شده 
درآمد در میزبانی پرونده. کار زیادی می کند ، اتصال به اینترنت خوب و زمان زیادی را می طلبد. اما هنوز هم می توانید کمی درآمد کسب کنید. توصیه شده
آزاد. مناسب برای کسانی که مهارت های حداقل و تمایل به یادگیری دارند. می توانید در جهات مختلف درآمد کسب کنید. توصیه شده
 آزمایش وب سایت کار خسته کننده و کسل کننده کسب درآمد اینترنتی است. سفارشات اندکی وجود دارد توصیه نمیشود.
 Yandex.Toloka. بسیاری از وظایف یک طرح متفاوت. از تأیید محتوای 18+ گرفته تا عکاسی اداری. اما آنها مبلغ کمی پرداخت می کنند. توصیه شده. اما فقط برای کسانی که وقتش را نمی دانند. 
 شیرآلات بیت کوین. ساده ترین اقدامات برای آنها cryptocurrency. مشکل این است که آنها آنقدر کم می دهند که به اندازه کافی برای سیگار وجود ندارد. توصیه نمیشود.
 فروش را از سر بگیرید. اکنون که کارگران جمع در حال کار در بازار هستند ، انجام این کار دشوار است. توصیه نمیشود.
 درآمد در بازی ها و برنامه های تلفن همراه. نکته آخر این است که شما برنامه را بارگیری کنید ، آن را از 2 روز تا یک ماه ذخیره کنید و اقدامات ساده ای انجام دهید. به حافظه تلفن زیادی احتیاج دارد. اما می توانید درآمد کسب کنید. توصیه شده. 
 کسب درآمد با خواندن نامه. حجم کار و حقوق همبستگی ضعیفی دارند. توصیه نمیشود.
 کسب درآمد از تماشای فیلم. پرداخت بسیار کمی ، اما زمان بسیار زیادی است. توصیه نمیشود.
 سایت هایی که دستور العمل های آشپزی را خریداری می کنند. شما باید در مورد پخت و پز بسیار مشتاق باشید ، و در عکاسی و نوشتن متن هنوز هم خوب هستید. بنابراین فقط برای واحدها مناسب است. توصیه نمیشود.
 بررسی بازی های رایانه ای. برای همه مناسب نیست شما باید درک کنید ، بازی کنید و از همه مهمتر - مقالات را خوب بنویسید. توصیه نمیشود.
 بازی های اقتصادی آنلاین. اصل همان است که در مرورگر است. اگرچه برداشت پول کمی واقع بینانه تر است. توصیه نمیشود.
 یاندکس ذن. مربوط به وبلاگ نویسی است. مشکل این است که فقط رنگهای زرد محبوب هستند. اگر می دانید چگونه اینگونه بنویسید و دوست دارید آن را همیشه انجام دهید ، پس توصیه می کنیم. 
 کسب درآمد برای کارهای خانه شخص دیگر. روش قدیمی که به صورت آنلاین رفت و مبادلات خاص خود را بدست آورد. اگر در این زمینه یا دانش دیگری دانش دارید ، می توانید با خیال راحت اقدام کنید. توصیه شده
 تجارت دستی توسط اینترنت. اکنون کانال اصلی بیشتر دست سازان است. اگر می دانید که چگونه کارها را با دست خود انجام دهید ، این روش برای شما مناسب است. توصیه شده
 خدمات کارگزاری اینترنتی. برای درآمدزایی در این زمینه ، به تجربه و توانایی جستجوی اطلاعات نیاز دارید. ثبات نخواهد بود. توصیه نمیشود.
 تجارت اینترنتی در اینترنت. شما نه تنها برای تهیه اطلاعات مفید بلکه در فروش آن باید مهارت هایی داشته باشید. برای هرکس نیست. توصیه نمیشود.
 برنامه های مشارکت مناسب برای دارندگان حساب و سایتهای تبلیغاتی. اگر یکی دارید ، پس می توانید درآمد خوبی کسب کنید. توصیه شده 
 در پروژه خود سرمایه گذاری کنید یک راه خوب نه تنها برای کسب درآمد بلکه در استفاده بیشتر از موفقیت. توصیه شده 
 در پروژه شخص دیگری سرمایه گذاری کنید. بله ، کسب درآمد اینترنتی لازم نیست کار کنید. اما برای اینکه فرصتی برای سوختن نداشته باشید باید موضوع را بفهمید و آنالیز کنید. توصیه نمیشود.
 درآمد در بازی ها: تراز کردن کاراکترها. مناسب برای کسانی که عاشق بازی هستند و انتظار درآمد زیادی ندارند. توصیه نمیشود.
 درآمد در بازی ها: جریان. می توانید در این زمینه درآمد خوبی کسب کنید ، اما باید حرفه ای شوید و بتوانید مطالب جالبی را تهیه کنید. کار خلاقانه ای که می تواند درآمد کسب کند. توصیه شده
 درآمد در بازی ها: مسابقات. فقط برای متخصصان مناسب است. بازی های دوست داشتنی کافی نیست. توصیه نمیشود.
 درآمد حاصل از بازی ها: آزمایش کنندگان. پیدا کردن چنین شغلی مشکل است. چند پیشنهاد خوب وجود دارد توصیه نمیشود.
 درآمد در مورد بازی ها: سیستم ارجاع. فقط برای کسانی که قبلاً در مورد بازی ها صحبت می کنند ، دارای یک حساب تبلیغاتی هستند. با این حال ، می تواند بر شهرت تأثیر منفی بگذارد. توصیه نمیشود.
 اینستاگرام صفحه ای با مشترکین زیادی. اگر این سرگرمی را مدت طولانی انجام دهید ، می تواند سودآور باشد. توصیه شده
 اینستاگرام عکس های خود مناسب فقط برای کسانی که می دانند چگونه با کیفیت عکس بگیرند و خلاق باشند. توصیه نمیشود.
 اینستاگرام: ارتقاء خدمات شما. مناسب فقط برای کسانی که در مشاغل دیگر درآمد کسب می کنند. می توانید فروش را افزایش دهید. برای همه افراد دیگر - توصیه نمی شود.
 اینستاگرام: خدمات تبلیغ صفحه. فقط برای کسانی که موضوع را درک می کنند و می دانند که چگونه پروژه ها را به نتیجه برسانند مناسب است. اما درآمد پایدار امکان پذیر است. توصیه شده
 توییتر: میکروبلاگینگ تجاری. اگر می دانید چگونه جالب و مختصر بنویسید ، راهی خوب برای کسب درآمد اضافی است. توصیه شده
 توییتر: فروش وبلاگهای تجاری. درآمد بیش از حد طولانی ، نیاز به وقت و تلاش. توصیه نمیشود.
 توییتر: کلاه تبلیغاتی. مناسب فقط برای کسانی که مشترکان زیادی در این شبکه دارند. اما می تواند اعتبار شما را خراب کند. توصیه نمیشود.
 توییتر: فروش اطلاعات شخصی. همان داستان با کلاه. توصیه نمیشود.
 توییتر: کسب درآمد پس زمینه. گزینه سوم کسب درآمد در یک اسلات تبلیغاتی در حساب کاربری شما است. توصیه نمیشود.
 توییتر: توییتهای تبلیغاتی. برخلاف موارد قبلی ، اگر دنبال کننده زیادی دارید ، گاهی می توانید توییت های اسپانسر را جاسازی کنید. اما نه اغلب. ایده آل به عنوان راهی برای کسب درآمد. توصیه شده
 توییتر: برنامه های وابسته. موضوع همان است - شما چیزی تبلیغ می کنید. اگر این فقط تبلیغات تجاری باشد ، ممکن است شهرت شما رنج ببرد. با این وجود ، کافی است که به طور انتخابی به چنین برنامه هایی نزدیک شویم. توصیه شده
 توییتر: حمایت مالی. فقط برای کسانی که حساب حرفه ای دارند و پول دارند مناسب است. برای اهداف تبلیغاتی توصیه نمیشود.
 توییتر: حساب کاربری. توصیه شده. اما فقط به کسانی که مشغول تجارت خاصی هستند و به دنبال مشتریان جدید هستند. 
 توییتر: حساب های طراحی. این روش به مهارتهای خاصی احتیاج دارد. بنابراین برای همه مناسب نیست. و این سرویس برخلاف اینستاگرام چندان محبوب نیست. ساده تر می توان به طراح که مجتمع را می سازد ساده تر است. توصیه نمیشود.
 توییتر: انجام اقدامات ساده (نظرات ، ارسال مجدد). می توانید از این راه درآمد کسب کنید اما بسیار اندک است. توصیه نمیشود. 
 Odnoklassniki: تبلیغات در حساب شما. ما به یک حساب کاربری خوب و همچنین درک این موضوع که تبلیغات تبلیغاتی برای کدام مخاطبان است ، نیاز داریم. پروفایل باریک توصیه نمیشود.
 همکلاسی ها: فروشگاه آنلاین. اگر چیزی برای فروش دارید ، این شبکه اجتماعی و سایر افراد می توانند از مزایای آن استفاده کنند. توصیه شده. 
 همکلاسی ها: برنامه خرید و فروش. آنالوگ فروشگاه. می توانید در فروش مجدد درآمد کسب کنید. اما زمان و توانایی زیادی برای یافتن اطلاعات ، برقراری ارتباط و مذاکره طول می کشد. توصیه نمیشود.
 همکلاسی ها: خریدهای مشترک. مدتهاست که یک امر محبوب برای پول درآوردن است. اما مهارتهای سازمانی لازم است. توصیه شده. 
 Vkontakte: فروش کالا از طریق پروفایل. مخاطبان بزرگ هستند ، با دقت و ترقی و پیشرفت می توان به موفقیت دست یافت. توصیه شده. 
 Vkontakte: تبلیغات در گروه ها. یک گروه دست نخورده لازم است. بقیه چیز پیچیده ای نیست. توصیه شده. 
 Vkontakte: مدیریت گروه. عالی برای درآمد کمی. توصیه شده. 
 Vkontakte: ارتقاء گروه ها. مهارت های بازاریابی مورد نیاز است. علاوه بر این ، اکنون خدمات مشابهی در این مجموعه به فروش می رسد. توصیه نمیشود.
 YouTube: ایجاد فیلمهای فروش. مهارت های ویرایش فیلم و عکسبرداری لازم است. در غیر این صورت ، می توانید در این زمینه درآمد کسب کنید. توصیه شده. 
 YouTube: برنامه وابسته. همه از شرکای YouTube استفاده می کنند. این روی شهرت درک شده کانال تأثیر نمی گذارد. بنابراین ، ما توصیه می کنیم. 
 YouTube: تبلیغات. یک ابزار مفید برای یک کانال تبلیغاتی. اما برای تازه وارد غیرمجاز است. شهرت شما را خراب می کند. توصیه نمیشود.
 YouTube: به راه اندازی کانال خود کمک کنید. برای درآمدزایی در این زمینه ، باید درک کنید که چگونه سریع مخاطبان را راه اندازی و به سرعت جذب کنید. اما اگر می توانید ، پس چرا از این مزیت استفاده نکنید. توصیه شده.
 برنامه های وابسته در اینترنت. مناسب برای کسانی که مخاطب خاص خود را دارند. اما شما باید عاقلانه انتخاب کنید ، زیرا به راحتی می توانید مشترکان خود را از تقلب ناراحت کنید. توصیه نمیشود. 
 اطلاعات مربوط به تجارت اگر می دانید چگونه اطلاعات و اطلاعات را ارائه و فروش کنید ، می توانید درآمد کسب کنید. دیگران - ما توصیه نمی کنیم. 
 حق چاپ و بازنویسی همیشه یک سرویس خواستار. سفارشات زیادی وجود دارد توصیه شده.
 توسعه وب سایت رقابت زیادی است ، اما یک سرویس خواستار. توصیه شده. اگر مهارت دارید
 ترجمه متون. مترجمان متنی فنی بیشتر از نویسندگان کپی درآمد کسب می کنند. توصیه شده.
 Dropshipping من به وب سایت خودم احتیاج دارم به محصول و توانایی ارائه نیاز دارید. بقیه یک نوع تجارت محبوب است. توصیه شده.
 نسل سرب. مناسب فقط برای کسانی که می دانند چگونه محتوا را خلق کنند که مخاطب خاصی را در یک مکان جمع کند. و سپس به مهارت های یک فروشنده از طریق تلفن نیاز دارید. تخصص باریک. توصیه نمیشود.
 تبلیغات بنر. فقط برای صاحب سایت هایی که دارای بازدید کننده هستند مناسب است. اما می تواند برداشت خود منبع را خراب کند. توصیه نمیشود.
 تبلیغات وابسته به آگهی ها. فقط این است که اگر بفروشید ، برنامه های وابسته می توانند سودآور باشند. اگر سایت شما تبلیغات نباشد ، قرار دادن تبلیغات در آگهی ها ایده خوبی نیست. توصیه نمیشود.
 فروش پیوندها در سایت شما این اغلب در منابع اطلاعاتی با اخبار و مقالات استفاده می شود. یک راه خوب برای به دست آوردن پول اضافی. توصیه شده. 
درآمد در حراجی های آنلاین. برای فروش چیزی غیر ضروری ، باید چیز غیر ضروری را بخرید. شکایت در امور ، مطمئناً قبلاً آن را دارید. بنابراین می توانید روی آن درآمد کسب کنید.
فروش عکس. اگر عاشق عکس گرفتن درست مثل همین هستید ، فرصتی برای کسب درآمد در آن از دست ندهید. البته در هر عکس نیست. اما چیزی بهتر از هیچ چیز نیست.
کسب درآمد در فارکس. ایده خیلی خوب است ، اما ما نتوانستیم به این گزینه دست پیدا کنیم. کسی موفق می شود
درآمد از طریق تلفن همراه. سایتهای گشت و گذار. خدماتی وجود دارند که حاضرند برای آنچه معمولاً انجام می دهید بپردازند.
درآمد از طریق تلفن همراه. کلوبها را کلیک کنید گزینه دیگر دریافت پول از کسانی است که مایل هستند برای مشاهده تبلیغات از طریق تلفن همراه ، هزینه بپردازند.
درآمد از طریق تلفن همراه. تبلیغات پیامکی رضایت خود را برای دریافت نامه های ناخواسته بدهید - درآمد کسب کنید. درست است ، شما نیز باید این لیست پستی را بخوانید.
درآمد از طریق تلفن همراه. فروش شخصیت های بازی. بر این اساس ، حتی مشاغل بزرگ نیز در حال انجام این کار هستند. بنابراین ، اگر دوست دارید بازی کنید ، فرصت انجام این کار را به صورت رایگان از دست ندهید.
از سایت های آمازون و MFA درآمد کسب کنید. با تبلیغات در Google AdScence ، وب سایت خود را برای کسب دلار به وجود آورید. برای کسانی که می توانند به زبان انگلیسی محتوا تهیه کنند. 
درآمد در راهرو. با برنامه ای که موتورهای جستجو را فریب دهد و از بازدیدکنندگان و تبلیغ کنندگان سود ببرد ، محتوای بی فایده ایجاد کنید. 
کسب درآمد در سایت های مقاله. سایت را با استفاده از کپی رایت سایت پر کنید و بازدیدکنندگان را جذب کنید و از تبلیغات درآمد کسب کنید.
درآمد در سایت های موضوعی. یک موضوع باریک مخاطب مورد نظر را جذب می کند ، علاقه ای که به آن می توان فروخت.
در سایت های طاقچه درآمد کسب کنید. تمرکز کسب درآمد اینترنتی بسیار باریک اما هدفمندترین نتیجه و درخواست ها است. چیزی که بسیاری از شرکت ها حاضر به پرداخت آن هستند.
 تبلیغات در مقالات و پست ها. مانند روش قبلی ، تبلیغات در مقالات و ارسال ها توسط کاربران با آرامش بیشتری نسبت به تبلیغات بنر و پاپ آپ درک می شود. بنابراین - یک روش مناسب برای یک مالک سایت. توصیه شده.
ارسال نامه الکترونیکی در پایگاه داده. اگر می دانید مشترکان شما به طور عادی به تبلیغات از طریق نامه خود پاسخ خواهند داد ، در صورت تمایل از این ابزار استفاده کنید. هر کس دیگری - توصیه نمی شود.
 انجام وبینارهای پرداخت شده برای اینکه آنها را پرداخت کنید ، ابتدا باید اعتماد گروه بزرگی از افراد را به صورت رایگان جلب کنید. بنابراین ، ما آن را توصیه نمی کنیم.
کانال های تلگرام در حالت خود انزوا. جهان به صورت آنلاین رفت و کانال های تلگرام 10 برابر رشد کردند. شما همچنین می توانید بدون سرمایه گذاری در این زمینه درآمد کسب کنید.
یک وبلاگ در مورد کسالت. با آموزش به مخاطبان خود درآمد دهید که چگونه در حالت خود انزوا رفتار کنند و چه سرگرمی آنها را از بی حوصلگی نجات خواهد داد.
داستان بنویسید و بفروشید. این کار نه تنها توسط نویسندگان حرفه ای و با کمک کتابهای واقعی قابل انجام است. بیایید بگوییم
شرکت در مسابقات. در دنیایی که همه چیز آنلاین است ، می توانید تعداد زیادی از مسابقات را پیدا کنید ، بدون ترک خانه خود ، در آن ها شرکت کرده و برنده شوید.
یک دستیار مجازی شوید. نه تنها بازرگانان امروزه به یاران نیاز دارند. هرکسی که دوست اینترنت دارد می تواند این کار را انجام دهد.
آموزش آنلاین. روندی که در سال 2020 رونق قدرتمندی پیدا کرد. اگر در هر موضوعی دانش دارید ، فرصت کسب درآمد از خانه را از دست ندهید.
درآمد در اسکایپ. اسکایپ همچنین برای ارسال پیام های تبلیغاتی توسط سرویس ها استفاده می شود. بنابراین ، افرادی که به خودشان اجازه می دهند چنین پیام هایی را داوطلبانه ارسال کنند و همچنان آنها را بخوانند ، می توانند درآمد کسب کنند. اما کمی
درآمد با گوش دادن به موسیقی. نوازندگان مشتاق گاهی از خدمات مختلفی برای ارتقاء خلاقیت خود استفاده می کنند ، در واقع هزینه گوش دادن به موسیقی خود را می پردازند.
درآمد در سایت های میزبانی عکس. می توانید از راه های مختلف از جمله افزایش ترافیک سایت های میزبانی عکس از طریق عکس درآمد کسب کنید. لازم نیست که بتوانید برای این کار عکس بگیرید.
نامگذاری تفکر خلاق باید هزینه شود. و همیشه شرکت های زیادی وجود دارند که به اسامی جدید و شعارهای رنگارنگ احتیاج دارند. مبنای رقابتی به شما امکان می دهد در فرآیند "کمک" به چنین شرکت هایی شرکت کنید و حتی ممکن است درآمد کسب کنید.
فروش کد از سهام. شخصی به تمام این کدها در زیر درب و پشت بسته بندی نیاز دارد. اگر می توانید به چه کسی بفهمید و همچنین افرادی را پیدا کنید که کدهای خود را به شما بفروشند ، می توانید مقداری پول جمع کنید.
برای پول به رادیو گوش دهید. تقریباً هیچ ایستگاه رادیویی روسی در چنین خدماتی وجود ندارد ، اما این مشکلی نیست. می توانید به هر چیزی و پیش زمینه گوش دهید. نکته اصلی این است که حقوق دریافت کنید. تعداد زیادی وجود نخواهد داشت ، اما شما واقعاً نیازی به انجام کاری ندارید.
برای یک ساعت دوست آنلاین شوید. قبلاً به صورت زنده در آسیا انجام می شود. به رستوران بروید ، فیلم تماشا کنید ، در مورد زندگی صحبت کنید. فرصت های بیشتری به صورت آنلاین ، مانند افراد مجرد وجود دارد.
ساعت زنگ دار زنده. از نخستین ساعت زنگ دار چه درصد از بشریت نمی تواند صبح بیدار شود؟ و فراموش نکنید که ملاقات ساعت سه چهارشنبه آینده چیست؟ ساعتهای زنگ دار و سازمان دهندگان همیشه کمک نمی کنند. داشتن شخصی که مطمئناً شما را یادآوری کند بسیار مفید است.
فروشگاه آنلاین هدایا برای خودتان. شما باید خود را ترسو کنید. به خصوص در اصل "سانتا مخفی". ایده ای برای یک تجارت سفارشی.
مسکن آنلاین. چرا همیشه در مراکز کپی چنین صف های طولانی وجود دارد؟ و اگر فوراً به آن احتیاج دارید؟ مرکز کپی از راه دور و تحویل پیک کمک خواهد کرد.
کسب درآمد در پادکست. نگه داشتن پادکست خود یک فعالیت بسیار خلاقانه و جالب است که می تواند با دقت کافی درآمد کسب کند. اصل همان بلاگ نویسی است.
درآمد در مورد کتاب های الکترونیکی. اگر می نویسید ، "روی میز" ننویسید ، از توانایی های خود و خدماتی مانند "لیتر" استفاده کنید. و اگر چنین نکرده اید ، شاید باید امتحان کنید؟
راهنما در Pinterest. مهارت های شما ممکن است برای افراد دیگر مفید باشد. و می توانید با این کار درآمد کسب کنید.
پوکر آنلاین. یکی از روشها برخی حتی موفق می شوند. اما شانس بسیار خوبی برای از دست دادن بیشتر وجود دارد.  
شکار اشکالات. چنین مهارتهایی می تواند درآمد زیادی کسب کند. باقی مانده است که بدانیم آیا آنها را دارید ، و اگر نیست ، آیا آمادگی یادگیری این موضوع را دارید؟
تلگرام. کسب درآمد در رباتها. مناسب برای کسانی که می دانند و می دانند چگونه ، می توانید از ابتدا یاد بگیرید ، اما زمان زیادی طول می کشد ، و بازار تقریبا پر است.
در استیکرها درآمد کسب کنید. تلگرام اگر می دانید که چگونه ترسیم کنید ، سعی کنید مهارت خود را در راستای درآمد اضافی هدایت کنید.
در استیکرها درآمد کسب کنید. VK مناسب برای کسانی که می توانند نقشه بکشند. شما درآمد زیادی کسب نخواهید کرد ، اما جالب است.
در استیکرها درآمد کسب کنید. همکلاسی ها اگر قبلاً با آنها کار نمی کنید ، بعید است که به طور خاص به آنجا بروید. روی چیز دیگری متمرکز شوید. ارزشش را ندارد.
تیک توک تبلیغات آهنگ های صوتی. اگر در TikTok محبوب هستید ، چرا بودجه خود را با کمی کمک از نوازندگان مشتاق تکمیل نمی کنید؟
تیک توک تبلیغات زنده حتی برای محبوب ترین کنکوری ها ، مخاطبان همیشه طرفدار تبلیغات شخص ثالث نیستند. مراقب باش.
تیک توک دونات روی هوا است. همه کارها را به صورت کارآمد و جالب انجام دهید. سپس کمکهای مالی انجام می شود. تلاش نکردن روی آنها حساب کنید ، ارزش آن را ندارد.
تیک توک درآمد در برنامه های وابسته. اگر در هر مکانی محبوب هستید ، احتمالاً قبلاً برنامه های وابسته را در نظر گرفته اید. راه خوب اما شما باید برنامه های وابسته را با دقت انتخاب کنید.
تیک توک درآمد در لایک. طرح استاندارد با لایک های پرداخت شده ، مانند سایر موارد ، درآمد کمتری را به همراه دارد. بنابراین ، معنای خاصی برای توصیه وجود ندارد.
تیک توک درآمد روی ماسک ها. برای کسانی که می دانند چگونه این کار را انجام دهند توصیه می شود. اگر مبتدی باشید و حتی نمی دانید "ماسک" چیست ، پس ممکن است زمان زیادی را برای شما کسب کند تا اولین سود را کسب کنید.
کسب درآمد در ربات های WhatsApp. اگر در حال نوشتن ربات های رسانه های اجتماعی هستید ، می توانید با فروش خدمات خود مشتری را بدست آورید. اکنون موضوع مورد تقاضا است. برای بقیه مناسب نیست
درآمد در Yandex.Health. منحصراً برای پزشکان دارای مجوز که می خواهند از راه دور کار کنند.
کسب درآمد در مورد اختلافات در اینترنت. یک راه سرگرم کننده و قمار شبیه به پوکر. ما آن را توصیه نمی کنیم.
فروش ستاره بسیاری از آنها می خواهند نقشه ای در ماه داشته باشند. اما به طور کلی ، این روش کاملاً جعلی است و فقط برای فروش سوغاتی های خنک مناسب است (نشان می دهد که این یک محصول بیهوده است).
درآمد در Yandex.Aura. شبکه اجتماعی جدید Yandex تاکنون فقط در محافل کوچک محبوب است. اما تبلیغات وجود ندارد. مردم را به خود جلب می کند. اما این شبکه برای درآمد مستقیم مناسب نیست. فقط برای وبلاگ نویسی و متعاقباً جهت گیری مجدد مردم از منابع دیگر برای فروش.
تبلیغات روی بدن. روش قبلی محبوب برای جلب توجه ، و مدل ها - برای کسب درآمد. اما این برای همه مناسب نیست.
اپراتور مرکز تماس. کارهای شایسته ای که اکنون مردم از راه دور انجام می دهند. هیچ چیز قابل توجه ، درآمد بزرگی ندارد. اما برای زندگی کافی است. علاوه بر این ، برنامه را می توان انتخاب کرد.
صداگذاری. در بسیاری از مناطق صدا و سیما تحویل داده شده است. بنابراین ما توصیه می کنیم با این حال ، به یاد داشته باشید که صداگذاری کافی نیست. ما هنوز نیاز به فروش آن داریم. با این حال ، همانطور که شرط می بندید ، فروش آن آسان تر خواهد شد.
فروش طرح های خال کوبی. اگر آن را جالب ، شیک ، اصلی ترسیم کنید و به چنین محلی توجه داشته باشید مثل خال کوبی. وبلاگ ها را در شبکه های اجتماعی نگه دارید ، نقشه ها را به صورت سیاه و سفید بنویسید و کسانی که می خواهند برای کار شما خال کوبی کنند ، مطمئناً برای شما خواهند آمد. و حتی بهتر - ارائه خدمات به استودیوهای خال کوبی. 
کسب درآمد در پادکست. نگه داشتن پادکست خود یک فعالیت بسیار خلاقانه و جالب است که می تواند با دقت کافی درآمد کسب کند. اصل همان بلاگ نویسی است.
درآمد در مورد کتاب های الکترونیکی. اگر می نویسید ، "روی میز" ننویسید ، از توانایی های خود و خدماتی مانند "لیتر" استفاده کنید. و اگر چنین نکرده اید ، شاید باید امتحان کنید؟
راهنما در Pinterest. مهارت های شما ممکن است برای افراد دیگر مفید باشد. و می توانید با این کار درآمد کسب کنید.
پوکر آنلاین. یکی از روشها برخی حتی موفق می شوند. اما شانس بسیار خوبی برای از دست دادن بیشتر وجود دارد.  
شکار اشکالات. چنین مهارتهایی می تواند درآمد زیادی کسب کند. باقی مانده است که بدانیم آیا آنها را دارید ، و اگر نیست ، آیا آمادگی یادگیری این موضوع را دارید؟
تلگرام. کسب درآمد در رباتها. مناسب برای کسانی که می دانند و می دانند چگونه ، می توانید از ابتدا یاد بگیرید ، اما زمان زیادی طول می کشد ، و بازار تقریبا پر است.
در استیکرها درآمد کسب کنید. تلگرام اگر می دانید که چگونه ترسیم کنید ، سعی کنید مهارت خود را در راستای درآمد اضافی هدایت کنید.
در استیکرها درآمد کسب کنید. VK مناسب برای کسب درآمد اینترنتی کسانی که می توانند نقشه بکشند. شما درآمد زیادی کسب نخواهید کرد ، اما جالب است.
در استیکرها درآمد کسب کنید. همکلاسی ها اگر قبلاً با آنها کار نمی کنید ، بعید است که به طور خاص به آنجا بروید. روی چیز دیگری متمرکز شوید. ارزشش را ندارد.
تیک توک تبلیغات آهنگ های صوتی. اگر در TikTok محبوب هستید ، چرا بودجه خود را با کمی کمک از نوازندگان مشتاق تکمیل نمی کنید؟
تیک توک تبلیغات زنده حتی برای محبوب ترین کنکوری ها ، مخاطبان همیشه طرفدار تبلیغات شخص ثالث نیستند. مراقب باش.
تیک توک دونات روی هوا است. همه کارها را به صورت کارآمد و جالب انجام دهید. سپس کمکهای مالی انجام می شود. تلاش نکردن روی آنها حساب کنید ، ارزش آن را ندارد.
تیک توک درآمد در برنامه های وابسته. اگر در هر مکانی محبوب هستید ، احتمالاً قبلاً برنامه های وابسته را در نظر گرفته اید. راه خوب اما شما باید برنامه های وابسته را با دقت انتخاب کنید.
تیک توک درآمد در لایک. طرح استاندارد با لایک های پرداخت شده ، مانند سایر موارد ، درآمد کمتری را به همراه دارد. بنابراین ، معنای خاصی برای توصیه وجود ندارد.
تیک توک درآمد روی ماسک ها. برای کسانی که می دانند چگونه این کار را انجام دهند توصیه می شود. اگر مبتدی باشید و حتی نمی دانید "ماسک" چیست ، پس ممکن است زمان زیادی را برای شما کسب کند تا اولین سود را کسب کنید.
کسب درآمد در ربات های WhatsApp. اگر در حال نوشتن ربات های رسانه های اجتماعی هستید ، می توانید با فروش خدمات خود مشتری را بدست آورید. اکنون موضوع مورد تقاضا است. برای بقیه مناسب نیست
درآمد در Yandex.Health. منحصراً برای پزشکان دارای مجوز که می خواهند از راه دور کار کنند.
کسب درآمد در مورد اختلافات در اینترنت. یک راه سرگرم کننده و قمار شبیه به پوکر. ما آن را توصیه نمی کنیم.
فروش ستاره بسیاری از آنها می خواهند نقشه ای در ماه داشته باشند. اما به طور کلی ، این روش کاملاً جعلی است و فقط برای فروش سوغاتی های خنک مناسب است (نشان می دهد که این یک محصول بیهوده است).
درآمد در Yandex.Aura. شبکه اجتماعی جدید Yandex تاکنون فقط در محافل کوچک محبوب است. اما تبلیغات وجود ندارد. مردم را به خود جلب می کند. اما این شبکه برای درآمد مستقیم مناسب نیست. فقط برای وبلاگ نویسی و متعاقباً جهت گیری مجدد مردم از منابع دیگر برای فروش.
تبلیغات روی بدن. روش قبلی محبوب برای جلب توجه ، و مدل ها - برای کسب درآمد. اما این برای همه مناسب نیست.
اپراتور مرکز تماس. کارهای شایسته ای که اکنون مردم از راه دور انجام می دهند. هیچ چیز قابل توجه ، درآمد بزرگی ندارد. اما برای زندگی کافی است. علاوه بر این ، برنامه را می توان انتخاب کرد.
صداگذاری. در بسیاری از مناطق صدا و سیما تحویل داده شده است. بنابراین ما توصیه می کنیم با این حال ، به یاد داشته باشید که صداگذاری کافی نیست. ما هنوز نیاز به فروش آن داریم. با این حال ، همانطور که شرط می بندید ، فروش آن آسان تر خواهد شد.
فروش طرح های خال کوبی. اگر آن را جالب ، شیک ، اصلی ترسیم کنید و به چنین محلی توجه داشته باشید مثل خال کوبی. وبلاگ ها را در شبکه های اجتماعی نگه دارید ، نقشه ها را به صورت سیاه و سفید بنویسید و کسانی که می خواهند برای کار شما خال کوبی کنند ، مطمئناً برای شما خواهند آمد. و حتی بهتر - ارائه خدمات به استودیوهای خال کوبی. 
فتوشاپ درآمد حاصل از ایجاد بنر. خدمات مورد نیاز تجارت اینترنتی. اگر شرکتی طراح خاص خود را نداشته باشد ، به سمت سمت خود می رود تا مواد تبلیغاتی را برای تبلیغات ایجاد کند. چنین سفارشاتی برای کسانی که می دانند چگونه از فتوشاپ استفاده کنند ، عالی است.
فتوشاپ کسب درآمد از طراحی شبکه های اجتماعی. در گروه ها در شبکه های اجتماعی درآمد زیادی کسب می کنند. و مؤلفه بصری پایه اصلی ادغام اولیه مخاطب محسوب می شود. بنابراین تقاضا برای چنین خدماتی ثابت است.
فتوشاپ درآمد حاصل از پردازش عکس. مناسب تر برای کسانی که برای گروه های سرگرمی مشغول تولید محتوا هستند ، اما درعین حال ، این مساله منکر این واقعیت نیست که این مهارت می تواند درآمد کسب کند. به خصوص اگر در کنار سایر مهارت های فتوشاپ باشد.
فتوشاپ درآمد حاصل از ترمیم عکس. برخلاف سایر مهارت های فتوشاپ ، بازیابی عکس های قدیمی بسیار کمتر متداول است. اگرچه در سالهای اخیر این سرویس محبوبیت یافته است. بنابراین ، دارندگان این مهارت می توانند روی سفارشات حساب کنند.
فتوشاپ درآمد در مونتاژ عکس. در بیشتر موارد از آن برای سرگرمی استفاده می شود ، اما برخی با ایجاد محتوای دائمی و از همه مهم تر بی نظیر برای گروه های سرگرمی در شبکه های اجتماعی ، درآمد کسب می کنند.
فتوشاپ آب نبات این امر به این دلیل که بسیاری از خدمات خودکار در آنجا وجود دارد ، پول زیادی کسب نمی کند. اما باز هم ، برای صاحبان گروه های بزرگ ، مهم است که محتوای بی نظیر آنها علامت های سفید را بدست آورد ، و کیفیت عکس رنج نبرد. انجام این کار به طور خودکار همیشه امکان پذیر نیست.
فتوشاپ کسب درآمد در آرم. تولید آرم ها نیز به مهارت های طراحی نیاز دارند. با این حال ، پیدا کردن سفارشات با او دشوار نخواهد بود. 
فتوشاپ درآمد در کارت ویزیت. معمولاً استودیوها کسب درآمد اینترنتی در ایجاد و چاپ کارت ویزیت نقش دارند. با این حال ، اگر شما تعدادی مهارت ، از جمله دیگر مهارت های مفید برای شرکت ها و کارآفرینان را داشته باشید ، می توانید با اطمینان از خدمات برندهای یکپارچه استفاده کنید. تقاضا وجود دارد
فتوشاپ درآمد در بروشور. ایجاد آگهی ها نه تنها برای شرکت هایی که محصولات خود را از طریق مروج تبلیغ می کنند بلکه برای برگزار کننده برنامه های مختلف - از کنسرت ها تا مهمانی ها - دائماً مورد نیاز است. بنابراین ، همیشه تقاضا برای بروشورهای با کیفیت وجود دارد.
فتوشاپ کسب درآمد در آیکون ها. این مهارت در رابطه با دیگران لازم است. به عنوان مثال ، طراحی آرم یا ایجاد بنر. آنها با هم می توانند برای شما پول بیاورند.

https://businessmens.ru/article/kak-zarabotat-den-gi-v-internete

https://tanvima.ir/make-money-from-the-internet-without-capital/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

کتاب ، توضیحات فنی در مورد ماهیت ایجاد صدای آنالوگ ، داستان تولد و توسعه

در این کتاب ، توضیحات فنی در مورد ماهیت ایجاد صدای آنالوگ ، داستان تولد و توسعه بعدی آن توسط طراحان ، تولید کنندگان و مجریان مختلف دنبال شده است. سپس اجزای جداگانه ایجاد صدای آنالوگ به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرند ، و نمونه های مرحله به مرحله از تکنیک های ایجاد صدا. سپس ابزارهای مدرن آنالوگ تقلیدی مورد بررسی قرار می گیرند ، دوباره با دستورالعمل های دقیق برای برنامه نویسی و استفاده از آنها ، و کتاب با ضمائم درج لیست های اصلی ابزار موجود ، نکات مربوط به ارزش ها و خرید ، منابع دیگر اطلاعات و دیسکوگرافی به راحتی در دسترس تکمیل می شود. ضبط هایی که نمونه های خوبی از ترکیب صدای آنالوگ را ارائه می دهند. سی دی همراه با کتاب نمونه های بسیاری از اصول ایجاد صدا آنالوگ و همچنین تکنیک های پیشرفته تر را ارائه می دهد ،تاریخچه کامل صدای آنالوگ در یک اثر * مصاحبه با صنعت افسانه ها و توسعه دهندگان سینت سایزر آنالوگ * CD صوتی صداهای نسخه ی نمایشی و قطعات شهری برای نشان دادن فرایندهای مورد بحث در کتاب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

رابط آنالوگ به ریزپردازنده های جاسازی شده به فن آوری ها و روش

رابط آنالوگ به ریزپردازنده های جاسازی شده به فن آوری ها و روش های مورد استفاده در اتصال دستگاه های آنالوگ به ریز پردازنده ها ، ارائه عمیق برنامه های کنترل عملی ، نمونه های آمپر و بسیاری دیگر می پردازد. همراهی سیستم محبوب ریزپردازنده جاسازی شده نویسنده نویسنده: طراحی دنیای واقعی ، این کتاب جدید سیستم های جاسازی شده بر اندازه گیری و کنترل مقادیر آنالوگ در سیستم های جاسازی شده مورد نیاز است تا به واسطه آن با دنیای واقعی متمرکز شوند.

در زمانی که سیستمهای الکترونیکی مدرن به طور فزاینده ای دیجیتالی می شوند ، یک منبع جامع برای ارتباط بین دنیای واقعی به ریزپردازنده ها باید برای مهندسین سیستم های جاسازی شده ، دانشجویان ، تکنسین ها و سرگرمی ها ارزشمند باشد. هر کسی که در اتصال محیط آنالوگ به دستگاه های دیجیتالی خود مشکلی داشته باشد یا عیب یابی اینگونه اتصالات را پیدا کند ، این کتاب را بسیار مفید می داند. Stuart Ball همچنین نویسنده Debugging Embedded Microprocessor Systems است که هر دو توسط Newnes منتشر شده است. علاوه بر این ، استوارت مقالاتی را برای مجلههایی مانند Circar Cellar INK ، Byte و Modern Electronics نوشت.

  • اطلاعات دشوار در مورد واسط دستگاهها و فن آوری های آنالوگ را به دنیای کاملاً دیجیتالی ریزپردازنده های تعبیه شده فراهم می کند.
  • بینش و دیدگاه یک مهندس طراحی سیستم های جاسازی شده واقعی را به خواننده می دهد ، از جمله نکاتی که فقط یک متخصص حرفه ای در آن می داند
  • در هنگام اتصال دستگاههای آنالوگ و دیجیتال ، ملاحظات مهم برای سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری را در بر می گیرد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

محاسبات آنالوگ و هیبریدی بر روی عملکرد رایانه های آنالوگ و هیبریدی

محاسبات آنالوگ و هیبریدی بر روی عملکرد رایانه های آنالوگ و هیبریدی متمرکز است. این کتاب ابتدا به شرح تاریخچه دستگاه های محاسباتی می پردازد که در ایجاد رایانه های آنالوگ و دیجیتال تأثیر داشته است. در مورد انواع مشکلاتی که باید در رایانه ها ، سیستم های محاسباتی و رایانه های دیجیتال حل شود ، بحث شده است. متن به نظریه و عملکرد رایانه های آنالوگ الکترونیکی از جمله واحدهای محاسباتی خطی و غیر خطی و استفاده از رایانه های آنالوگ به عنوان تقویت کننده عملیاتی می پردازد. این مونوگراف به بررسی تهیه مشکلاتی که در کامپیوترها رمزگشایی می شوند ، پرداخته است. نمودارهای جریان ، روشهای مقیاس بندی دامنه ، تخمین مقادیر و فرکانسها و مقیاس بندی معادلات مرتبه بالاتر توضیح داده شده است. این متن همچنین به سازماندهی رایانه ها و بررسی راه اندازی های مشکل از جمله اتصال واحدها ، کنترل مشکلات ، می پردازد. و تنظیم پتانسیلومتر. این کتاب همچنین درباره راه حلهای ضریب متغیر و معادلات دیفرانسیل غیرخطی بحث می کند. شبیه سازی توابع انتقال خطی. و عملکرد تکراری رایانه های آنالوگ. این متن اطلاعات مربوط به محاسبات ترکیبی ، از جمله سیستم های محاسبات ترکیبی ، کاربردهای رایانه های هیبریدی و نسل رایانه های هیبریدی را ارائه می دهد. این کتاب یک مرجع اساسی برای خوانندگان علاقمند به مطالعه عملکرد رایانه های ترکیبی و آنالوگ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

پاورپوینت درس 2تاریخ 11 انسانی: روش پژوهش در تاریخ؛ بررسی و سنجش اعتبار شواهد و مدارک

پاورپوینت درس 2تاریخ 11 انسانی: روش پژوهش در تاریخ؛ بررسی و سنجش اعتبار شواهد و مدارک یک روشی عالی برای کسب نمره ممتاز در کلاس درس با ارائه این فایل بصورت عالی و قابل ویرایش در 26 اسلاید و قابل ارائه برای کلاس درس تاریخ یازدهم انسانی می باشد آشنایی با شیوه های سنجش اعتبار شواهد و مدارک تاریخی و  اصول مقدماتی روش های اعتبارسنجی منابع و اخبار تاریخی در گذشته مورخان برای تشخیص و تعیین اصالت اخبار و اسناد (شواهد و مدارک) یک رویداد تاریخی، روش ها و فنونی را به کار می گرفتند و حتی برخی از این روش ها تا به امروز نیز از اعتبار لازم برخوردارند. با پیشرفت علم و ابداع روش های جدید علمی در سده های اخیر مورخان نیز روش ها و ابزارهای جدیدی را برای تشخیص و تعیین اصالت و اعتبار اخبار و منابع تاریخی به خدمت گرفتند. در این درس با توجه به اهمیت این بخش از کار مورخان، به برخی از این روش ها و معیارها می پردازیم. معیارهای سنجش ا عتبار یک خبر تاریخی مورخان وقتی با یک گزارش تاریخی رو به رو می شوند آن را اعتبار سنجی می کنند و به اصطلاح به نقد آن می پردازند. نقد یک خبر تاریخی که در حقیقت همان اعتبار سنجی و بررسی اصالت خبر محسوب می شود، درچندمرحله انجام می‌شود:آنهارا نام ببرید. الف) سنجش اعتبار و نقد روایت کننده ب) سنجش اعتبار و نقد و بررسی گزارش ها و منابع تاریخی فهرست مطالب پاورپوینت درس 2تاریخ 11 انسانی: روش پژوهش در تاریخ؛ بررسی و سنجش اعتبار شواهد و مدارک الف) سنجش اعتبار و نقد روایت کننده و شرح کامل این درس ...... ب) سنجش اعتبار و نقد و بررسی گزارش ها و منابع تاریخی که خلاصه این پاورپوینت به بررسی تاریخ و هرچه لازم است میپردازد و خوب و روان هست

http://kantigg.blog.ir/post/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%BE%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%B3-2%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-11-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%BE%DA%98%D9%88%D9%87%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D9%88-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%A9

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا

پاورپوینت درس هفتم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی

پاورپوینت درس هفتم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی با این پکیج قادر هستید که در طراز یک کلاس خود قرار بگیرید بصورت عالی و قابل ویرایش در 71 اسلاید  و قابل ارائه در کلاس درس انسان و محیط زیست می باشد کشور ما ایران مکان های زیادی برای گردش دارد. برماست که در دوران زندگی خود از آنها دیدن کنیم و لذت ببریم. شکل های بالا نمونه هایی از جاذبه های گردشگری کشورمان را نشان می دهد. هر یک از آنها زیبایی خاص خود را داراست. برخی مربوط به چشم اندازهای طبیعی و برخی میراث گذشتگان است. یکی از سیاست های کلان کشور نیز، رواج و گسترش گردشگری و بوم گردشگری است. گردشگری چیست؟ مهم ترین اهداف گردشگران خارجی و داخلی ازسفربه ایران: انواع جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی در ایران، علاوه بر گردشگری داخلی، هدفی ارزشمند برای گردشگری خارجی به شمار می رود. مردم با هدف های گوناگون به سفر می روند. شکل زیر برخی از این موارد را نشان می دهد. مزایای توسعه  منطقی گردشگری: 1-گردشگری نقش مؤثری نیز در شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشورهای میزبان ایفا می کند. از زمان ورود یک گردشگر، او برای تأمین غذا و اقامت، رفت و آمد، تفریح و گشت و گذار، خرید سوغات و دیدن جاذبه های یک منطقه هزینه می کند. 2- ارائه خدمات گردشگری، ایجاد فرصت هایی برای جذب سرمایه و مشاغل نوین مانند تأسیس مهمان پذیرها (بزرگ و کوچک،) مراکز پذیرایی، شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری و… در جوامع میزبان می شود. گردشگری با چه عواملی رابطه تنگاتنگ دارد؟ گردشگری با امنیت سیاسی، اقتصادی و احترام متقابل رابطه تنگاتنگی دارد. چرا گردشگری از بعد فرهنگی و اجتماعی مهم است؟ گردشگری از بعد فرهنگی و اجتماعی نیز مهم است، زیراجوامع و کشورهای میزبان می توانند از طریق گردشگران به ترویج زبان، فرهنگ و رسوم اجتماعی خود بپردازند. فهرست مطالب پاورپوینت درس هفتم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی محیط زیست بستر گردشگری شرح کامل این درس که بخشی از فایل کتاب درسی هست و اینجا برای شما اماده شده است 

https://tanvima.ir/ppt-dars7-ensan-mohitzist/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ثارا بیشا