قالب وردپرس 10 راه برای بهینه سازی وب سایت وردپرس برای سرعت  


شما نمی توانید یک ثانیه در اینترنت هدر دهید. سرعت به ویژه هنگام بارگیری اهمیت دارد . در حقیقت ، اگر سایت وردپرس شما لاغر است و کاربران را مجبور می کند حتی برای چند ثانیه منتظر بمانند ، احتمالاً شما فوراً اثرات منفی را احساس خواهید کرد. شما می توانید افزایش نرخ گزاف گویی ، کاهش تبدیل و رتبه بندی جستجوی ضعیف را مشاهده کنید.

خوشبختانه کارهای زیادی وجود دارد که می توانید از این مشکلات جلوگیری کنید! وردپرس به عنوان یک پلتفرم گزینه های زیادی را برای بهینه سازی سایت شما ارائه می دهد تا آن را سریع تر و مطمئن تر کنید. در حقیقت ، حتی اگر متخصص بهینه سازی وب سایت نیستید ، می توانید از چندین روش برای بهبود سریع بارگذاری سایت خود استفاده کنید .

در این راهنما ، ما توضیح خواهیم داد که چه کاری می توانید برای افزایش کارایی وب سایت و بهینه سازی سرعت انجام دهید. ما همچنین خواهیم دید که چگونه می توانید مشکلاتی را که باعث کند شدن سایت شما می شود و مهمتر از آن ، چگونه آنها را تشخیص دهید ، تشخیص دهید. چیزهای زیادی برای پوشش وجود دارد ، بنابراین بیایید شروع کنیم!

چرا داشتن یک وب سایت سریع بسیار حیاتی است
از ابتدای اینترنت چیزهای زیادی تغییر کرده است. کاربران امروز انتظار بارگذاری سریع تری دارند و سایت شما باید مطابق آن انتظارات باشد. در حقیقت ، اطمینان از سریع بودن سایت شما و عملکرد خوب ، اولین مورد از چهار اصول وب Google است و می توانید به راحتی بدانید که چرا.

بزرگترین مسئله با داشتن وب سایت آهسته این است که کاربران شما اغلب صبر و ترک را ترک می کنند. این بر میزان گزاف گویی شما تأثیر منفی می گذارد و این نشان دهنده تعداد بازدیدکنندگانی است که پس از دیدن فقط یک صفحه ، کلیک می کنند. تقریبا نیمی از کاربران انتظار دارند بار سایت ها در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود و در صورت عدم بارگیری ظرف سه ثانیه ، 40٪ سایت را ترک می کنند. علاوه بر این ، تاخیر فقط یک ثانیه می تواند منجر به کاهش 7 درصدی تبدیل ها شود.

این تعداد ممکن است بسیار جالب باشد ، اما به نشان دادن اهمیت حفظ یک سایت سریع و قابل اعتماد کمک می کند. اگر ترافیک از دست رفته و تبدیل به اندازه کافی قانع کننده نیست ، باید بهینه سازی موتور جستجوگر سایت (SEO) خود را نیز در نظر بگیرید. سرعت عاملی است که Google به آن اهمیت می دهد ، بنابراین صفحات کند می توانند به کاهش رتبه جستجوی شما منجر شوند .

سرانجام ، شما همچنین می خواهید از تأثیرات سرعت سایت خود در سیستم عامل ها آگاه باشید. از سال 2016 ، افراد بیشتری برای مرور اینترنت از رایانه های رومیزی از دستگاه های تلفن همراه استفاده کرده اند . امروز تعداد کاربران موبایل 5 میلیارد تخمین زده می شود . این تقریباً دو سوم کل انسانهای کره زمین است.

این مهم است زیرا اکثر کاربران تلفن همراه به دنبال تجربه ای مشابه با رایانه سنتی هستند. تقریبا نیمی از سایتها انتظار دارند که در کمتر از 10 ثانیه بارگیری شوند.

شما می توانید کت و شلوار را دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که سایت شما به اندازه کافی سریع باشد تا تجربه کاربر از آن استقبال نشود. با این حال ، ابتدا باید بدانید که چرا صفحات شما ممکن است به خوبی مطابق آنچه دوست دارید اجرا نمی شوند.


سایت خود را با DreamPress بهینه کنید
به روزرسانی های خودکار و دفاعی امنیتی قوی ، مدیریت سرور را از دست شما خارج می کنند. و آیا ما به بارهای رعد و برق سریع اشاره کردیم؟

بیشتر بدانید

چه چیزی باعث کند شدن سایت شما می شود
اکنون باید کاملاً از عواقب منفی که بارهای طولانی در سایت شما می تواند آگاه باشد ، آگاه باشید. با این حال ، به همان اندازه مهم است که بدانید چه عواملی باعث کاهش سرعت سایت در وهله اول می شود. بعداً به برخی از دلایل آن خواهیم پرداخت. در حال حاضر ، بیایید به سرعت چند مورد از مقصر ترین متهمین را طی کنیم.

محتمل ترین دلیل بار آهسته بار و عدم کارایی ، صرفاً یک وب سایت ضعیف است. با این حال ، ارائه دهنده هاست و برنامه ای که شما انتخاب می کنید نیز فاکتورهای مهمی هستند ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که میزبان وب با کیفیت را برای سایت خود انتخاب می کنید.

اگر سرور شما کند است یا خرابی های مکرر را تجربه می کند ، سایت شما نیز چنین خواهد شد. ما در مورد چگونگی تأثیرگذاری میزبان ها و برنامه ها در سایت شما با جزئیات بیشتر بحث خواهیم کرد ، اما ارزش تکرار اینکه انتخاب یک هاست با کیفیت یک ضرورت است. ما همچنین توصیه می کنیم میزبانی مدیریت شده را در نظر بگیرید ، این اطمینان حاصل می کند که سایت شما سریع ، پاسخگو و قابل اطمینان است.


مرتبط: 12 دلیل کندی وب سایت شما (و چگونه می توان آنها را رفع کرد)
دلیل دیگری که سایت شما می تواند باعث کند شدن سرعت شود این است که اگر خیلی زیاد رفت و آمد کنید. تعداد زیاد بازدید کنندگان یکی از مهمترین دلایل بار کندی بار است. اگر سرور یا برنامه میزبانی شما آماده مقابله با همه آن کاربران نباشد ، عملکرد آن غالباً رنج می برد. این ممکن است به معنای آن باشد که زمان آن رسیده است که برنامه میزبانی خود را ارتقا دهید . 

در صورتی که چندین کاربر به طور همزمان به باطن سایت خود وارد شوید ، همین اتفاق می تواند رخ دهد ، زیرا از منابع سرور نیز استفاده می کند. این مسئله حتی از طریق تاکتیکی موسوم به حمله انکار سرویس (DoS) می تواند توسط کاربران یا ربات های مخرب عمدا ایجاد شود .

سرانجام ، حجیم بودن و ناکارآمد بودن کد نیز می تواند دلیل پایین آمدن سایت باشد. این شماره به صفحاتی می رسد که بارگیری و اجرای آن بیشتر طول می کشد و منابع اضافی را در این فرآیند تخلیه می کند.

نحوه تست سرعت فعلی سایت شما
اکنون که برخی از دلایل سرعت کم بارگذاری را درک کرده اید ، وقت آن است که سایت خود را بررسی کنید و ببینید که در حال حاضر چقدر خوب عمل می کند. بهترین راه برای یافتن اینکه سایت شما از کندی رنج می برد ، آزمایش دقیق و مرتب آن است. خوشبختانه ابزارهای رایگان وجود دارد که می توانید برای جمع آوری سریع این اطلاعات استفاده کنید.

ما قصد داریم دو ابزار رایگان را که می توانید برای تست سرعت سایت خود استفاده کنید معرفی کنیم. توصیه می کنیم چندین بار این تست ها را تکرار کنید تا نتیجه دقیق تری بگیرید. همچنین هوشمندانه است که به طور مرتب این تست ها را انجام دهید. عوامل جدید می توانند در سایت شما تأثیر بگذارند و به طور غیر منتظره آن را کند کنند ، بنابراین شما همیشه باید با عملکرد آن به روز باشید.

ابزارهای Pingdom
اولین گزینه ای که به آن خواهیم پرداخت Pingdom Tools است . این سایت از یک مکان خاص به صفحات شما دسترسی پیدا می کند و اطلاعات مربوط به سرعت لود شدن آنها را برمی گرداند.


این فرایند به شما امکان می دهد سرعت بارگذاری سایت خود را آزمایش کنید. به علاوه ، ابزارهای Pingdom سایت شما را بر اساس چندین معیار رتبه بندی می کنند. به عنوان مثال ، نشان می دهد که چه تعداد درخواست مورد نیاز بود ، چند تغییر مسیر انجام شد و سرعت سایت شما با دیگران چگونه مقایسه می شود.

برای انجام آزمایش ، کافیست آدرس سایت خود را وارد قسمت در صفحه اصلی کنید ، مکانی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و بر روی Start Test کلیک کنید . ممکن است بسته به اینکه در حال حاضر تعداد افراد در سایت از سایت استفاده می کنند ، در صف قرار گیرید ، اما طبق تجربه ما ، معمولاً کمتر از یک دقیقه طول می کشد تا آزمون شروع شود. پس از اتمام آزمون ، صفحه بارگیری مجدد می شود ، و می توانید نتایج خود را مشاهده کنید.

افزونه های عالی WooCommerce برای گسترش کارایی: قسمت دوم

 

https://www.dreamhost.com/blog/optimize-wordpress-website-speed/