برای راه اندازی وب سایت وردپرس در واقع چقدر هزینه دارد؟


نرم افزار وردپرس رایگان است - و از همین رو منبع باز است . هر کس می تواند برای مدیریت ، ارسال و انتشار در وب به WordPress.org رفته و آخرین نسخه را بارگیری کند. این بخش بزرگی از این است که چرا وردپرس اکنون بیش از 30٪ از کل اینترنت را تأمین می کند!

اما اگر وردپرس رایگان است ، ممکن است تعجب کنید ، پس چرا وب سایت های وردپرس هزینه بالایی دارند؟

سؤال عالی!

در مورد وردپرس به عنوان یک آشپزخانه مدرن فکر کنید که به شما امکان می دهد هر تعداد غذای جالب را طبخ کنید. حتی اگر یک آشپزخانه زرق و برق دار دارید ، هنوز هم به خانه ای احتیاج دارید تا آن را وارد کنید. به یک آدرس نیز نیاز دارید تا مردم بتوانند از آنجا بیایند. و ممکن است شما بخواهید کبالت آشپزخانه را به رنگ آبی رنگ کنید و یک پشت پرده زرد نئون بیش از حد را اضافه کنید - بدون قضاوت.

خوب ، کمی قضاوت

نکته این است که وردپرس نمی تواند به تنهایی کار کند. برای به دست آوردن یک وب سایت کاملاً کاربردی ، باید چندین مورد ضروری دیگر مانند هاست وردپرس ، نام دامنه و یک موضوع وردپرس را هزینه کنید .

دقیقاً مانند مثال آشپزخانه ، هیچ راهی واقعی برای ساخت وب سایت وردپرس شما وجود ندارد . بسته به ترجیحات شما ، هزینه ها می توانند از کمتر از 100 دلار در سال در کل تا هزاران دلار متغیر باشند. اما مهم نیست که بودجه شما ، یک راه حل وجود دارد که نیازهای شما را برآورده کند.

در این مقاله ما توضیح خواهیم داد که شما برای ساختن یک سایت چه چیزی لازم دارید و چرا. سپس ما به سؤالات زیر پاسخ خواهیم داد (احساس راحتی کنید تا به بخشی که بیشتر در مورد اهداف وب سایت شما است) بپردازید:

آیا می توانم یک وب سایت رایگان وردپرس بسازم ؟
هزینه ساخت یک وب سایت بودجه وردپرس چقدر هزینه دارد؟
هزینه ساخت وب سایت وردپرس میان رده چقدر هزینه دارد؟
هزینه ساخت یک وب سایت وردپرس با مشاغل کوچک چقدر است؟
هزینه ساخت سایت تجارت الکترونیکی با وردپرس چقدر هزینه دارد؟
هزینه ساخت یک وب سایت سفارشی وردپرس چقدر است؟
سرانجام ، ما در مورد راه هایی که می توانید هزینه های میزبانی را کم نگه دارید ، صحبت خواهیم کرد ، بنابراین برای راه اندازی سایت مناسب هزینه اضافی نمی پردازید. برای شروع آماده هستید؟ بیایید $ $ $ صحبت کنیم.


وب سایت خود را با DreamPress راه اندازی کنید
به روزرسانی های خودکار و دفاعی امنیتی قوی ، مدیریت سرور را از دست شما خارج می کنند تا بتوانید روی ایجاد یک وب سایت عالی تمرکز کنید.

برنامه ها را بررسی کنید

برای ساختن وب سایت وردپرس چه چیزی لازم است؟ (8 مرحله اصلی)
یک وب سایت وردپرس در عرض چند ثانیه می تواند راه اندازی و راه اندازی شود. با این حال ، بسته به هدف نهایی شما و میزبان مورد نظر خود ، ممکن است عناصر خاص نسبت به سایرین وقت گیرتر باشند. برای کمک به شما در آماده سازی پیش از موعد ، ما لیستی از هشت مرحله اصلی برای ساخت سایت جدید خود را قرار داده ایم. 

مرحله 1: دامنه را انتخاب کنید
نامگذاری سایت شما پس از تجارت شما ممکن است منطقی ترین روش هنگام انتخاب نام دامنه باشد. با این وجود ، قبل از ورود به نام سایت خود ، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

بعداً هزینه های دامنه را با جزئیات بیشتر پوشش خواهیم داد ، اما بسته به آنچه می خواهید ، نام ها می توانند از رایگان تا بیش از 1000 دلار متغیر باشند. خوشبختانه ، در مورد نام دامنه گزینه های زیادی ارائه می دهیم.

میزبان نام دامنه DreamHost.
شما می توانید از طیف گسترده ای از دامنه سطح بالا (TLD ها) از جمله را انتخاب کنید، دامنه حق بیمه مانند .INC ، .io ، .tech و .shop . با بیش از 400 گزینه ، ما کاملاً مطمئن هستیم که می توانید چیزی متناسب با وب سایت خود بیابید.

مهمتر از همه ، یادآوری این نکته ضروری است که انتخاب نامی به یاد ماندنی می تواند بعدها به ارتقاء مشاغل یا وب سایت شما کمک کند. شما می خواهید به تعادل مناسب حرفه ای و مارک تجاری اعتصاب کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از نامهای دامنه به .com خاتمه می یابد ، شاید ارزش وقت شما را برای کشف TLD های دیگر داشته باشد. 


مرتبط: 11 تمرین برتر برتر SEO برای دامنه ها
مرحله 2: یک برنامه میزبانی انتخاب کنید
البته بسیاری از برنامه هاستینگ با نام دامنه رایگان همراه هستند. اینگونه است که ما در اینجا در DreamHost به آن نزدیک می شویم با گرفتن دامنه و میزبانی از همان مکان می توانید در وقت شما صرفه جویی کرده و مدیریت سایت خود را در درازمدت آسانتر کنید

هنگامی که گزینه های خود را برای میزبانی وب مرور می کنید ، می خواهید چند معیار اساسی از جمله: 

شامل نرم افزار. اگر به گزینه های نصب یک کلیک یا ویژگی های تجارت الکترونیکی از پیش نصب شده نیاز دارید ، حتماً آنچه را که میزبان انتخابی شما ارائه می دهد ، مرور کنید. 
امنیت را فراهم کرد. به روز بودن افزونه ها و سایر نرم افزارها برای امنیت سایت بسیار مهم است. اگر می دانید که ترجیح می دهید آن دسته از وظایف را که توسط یک میزبان مدیریت شده انجام شده است ، داشته باشید ، می خواهید مطمئن باشید که این یک سرویس ارائه شده است. 
پشتیبانی موجود راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی بعضی اوقات می تواند به معنای آن باشد که سایت شما باید در همه مناطق زمانی کاملاً روان اجرا شود ، بنابراین باید پشتیبانی فناوری شما نیز انجام شود. 
پشتیبان گیری برنامه ریزی شده. در صورت بروز هرگونه سناریوی بدترین حالت ، ایده خوبی است برای تهیه نسخه پشتیبان از میزبان خود و بازیابی پروتکل ها .
صرف نظر از تصمیم نهایی شما ، ارائه دهنده میزبان شما شریک سایت شما است. بنابراین عاقلانه است که قبل از انتخاب گزینه های خود را با دقت بررسی کنید.


مرتبط: آیا به میزبانی وردپرس مدیریت شده نیاز دارم؟
مرحله 3: تصمیم گیری در مورد سیستم مدیریت محتوا (CMS)
در اینجا در DreamHost ، ما درباره عشق وردپرس بسیار آواز هستیم . به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) ، بسیار انعطاف پذیر و کاربردی آسان است. وردپرس با استفاده از برنامه نویسی منبع باز ، همیشه بارگیری و نصب رایگان است.

وب سایت WordPress.org
با این حال ، ارزیابی نیازهای شما و مهارتهای قبل از این مهم است. وجود دارد چند سیستم مدیریت محتوا محبوب در بازار، و هیچ کدام برای هر نرم افزار کامل است.

همچنین درک تفاوت بین CMS و سازنده وب سایت قبل از تصمیم نهایی شما بسیار مهم است. وردپرس با یک رابط کاربر پسند پشتیبانی شده توسط یک پایگاه داده پیشرفته MySQL ارائه شده است ، این بدان معناست که هم مبتدیان و هم کارشناسان می توانند به راحتی وب سایتهای شگفت انگیز بسازند. سازندگان وب سایت می توانند نیازهای اساسی سایتهای کوچک را تأمین کنند ، اما وقتی می توان عملکردهای پیچیده تری را ارائه داد ، تلاش می کنیم.

قالب وردپرس 10 راه برای بهینه سازی وب سایت وردپرس برای سرعت