نحوه ایجاد وب سایت املاک و مستغلات (در 4 مرحله)


تجارت املاک و مستغلات می تواند بسیار پرسود و بسیار رقابتی باشد. قرار دادن خود از وب سایت حرفه ای در زمینه املاک و مستغلات ، ممکن است از رقبای خود جدا شوید ، اما شروع کار می تواند دلهره آور باشد.

یک وب سایت بزرگ است  در دسترس، با این حال. ترکیب وردپرس  با توان سازندگان صفحه و سایر افزونه ها می تواند به شما در دستیابی آسان تر به اهداف خود کمک کند. در نتیجه ، وب سایت املاک و مستغلات شما باید یک سرمایه تبلیغاتی قابل توجه برای تجارت شما باشد و خریداران و فروشندگان را برای یادگیری بیشتر با تصاویر با کیفیت و اطلاعات ارزشمند علاقه مند کند.

در این مقاله ، چهار مرحله برای ایجاد یک وب سایت نمایندگی املاک و مستغلات با وردپرس را پوشش خواهیم داد. ما همچنین بحث خواهیم کرد که چرا وردپرس بهترین پلتفرم مورد استفاده است ، و اینکه چگونه ابزارهای ایجاد کننده وب سایت ایجاد شده برای وردپرس  می توانند به شما در ایجاد یک سایت حرفه ای تر کمک کنند. بیا شروع کنیم!

خانه شما آنلاین؟ میزبانی وردپرس
به روزرسانی های خودکار و دفاعی امنیتی قوی ، مدیریت سرور را از دست خود خارج می کنید تا بتوانید روی لیست املاک و مستغلات تمرکز کنید ، نه جزئیات وب سایت.

برنامه ها را بررسی کنید

چرا باید یک وب سایت وردپرس را برای تجارت خود در املاک و مستغلات در نظر بگیرید
این که آیا شما یک نماینده مستقل هستید یا برای یک کارگزار کار می کنید ، داشتن حضور آنلاین برای مشاغل املاک و مستغلات می تواند یک عامل اصلی در موفقیت شما باشد. در حقیقت ، طی چند سال گذشته ، انجمن ملی معاملات ملکی (NAR)  خاطرنشان کرده است که 42٪ از خریداران خانه ، جستجوهای خود را بصورت آنلاین آغاز می کنند.

در حالی که ممکن است یک برنامه یا یک رویکرد فقط به رسانه های اجتماعی ظاهراً ساده به نظر برسد ، اما تفاوت هایی در این تکنیک وجود دارد. موارد وب سایت وردپرس  می تواند ارائه دهد که بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نمی توانند مانند موارد زیر ارائه دهند:

داخلی ردیابی داده ها. شما می توانید داده های سایت خود را با سهولت از داشبورد وردپرس خود ردیابی کرده و حتی ببینید بازدید کنندگان از کجا می آیند.
انعطاف پذیری استثنایی.  شما می توانید عملکردهای زیادی را از این قسمت بدست آورید ، به این معنی که باید زمان کمتری را صرف جستجوی راه حل های خارجی کنید.
یک بانک اطلاعاتی پیشرفته.  WordPress بر روی یک سیستم پایگاه داده قدرتمند ساخته شده است  که به خوبی برای فهرست کردن لیست های املاک شما مناسب است.
یک کتابخانه رسانه ای کاربر پسند. چه نیاز به یک تصویر واحد داشته باشید و چه یک گالری عکس پویا ، وردپرس دارای یک کتابخانه رسانه ای  با کاربرد آسان و گزینه های ویرایش داخلی است. 
بهینه سازی موتور جستجو (سئو). اگر  نمایه های اجتماعی در موتورهای جستجو ظاهر می شوند ، در صورت داشتن محتوای منحصر به فرد در وب سایت ، رتبه های بالاتری را مشاهده خواهید کرد. دلیل این امر است که Google نمی تواند صلاحیت یک پروفایل اجتماعی را تعیین کند. پیوند دادن به سایت شما می تواند رتبه کلی شما را افزایش دهد.
به عبارت دیگر ، شما با وردپرس بسیار خوب هستید. به مدت هفت سال پیاپی ، این پلتفرم بیشترین سهم بازار سیستم مدیریت محتوا (CMS) را در اختیار دارد . در حقیقت ، 14.75٪ از 100 وب سایت برتر جهان به  محتوای وردپرس اعتماد دارند. از همه مهمتر ، اخراج سایت خود از زمین بسیار شگفت آور است.

نحوه ایجاد وب سایت املاک و مستغلات خود با وردپرس (در 4 مرحله)
می توانید سریعاً با وب سایت لیست بندی املاک و مستغلات خود بلند شوید و در حال کار باشید ، در حالی که هنوز وقت دارید انگشت خود را روی نبض بازار مسکن نگه دارید. در زیر ، چهار مرحله آسان برای راه اندازی شما با وردپرس را پوشش خواهیم داد.

مرحله 1: نام دامنه و هاست خود را انتخاب کنید
نام دامنه به یاد ماندنی  اولین گام خود را نسبت به گرفتن دایرکتوری املاک و مستغلات خود را راه اندازی است. در حالی که یک  نام .com یک انتخاب کاملاً استاندارد است ، تعداد معدود دامنههای سطح بالا (TLD)  در دسترس هستند که ممکن است درست برای تجارت شما باشد.

در مرحله بعد ، شما باید میزبان وب را انتخاب کنید. این کار در ابتدا می تواند بسیار زیاد به نظر برسد. با این وجود ،  هنگام خرید میزبانی وب ، مواردی باید در نظر داشته باشید که باید به شما در تصمیم گیری مهم کمک کند:

امنیت.  شما می خواهید آنچه را که میزبان وب از نظر محافظت در برابر ویروس ها و هک ها ارائه می دهد ، کاملاً بررسی کنید. به دنبال اطلاعاتی درباره گواهینامه های امنیتی ، پشتیبان گیری روزانه و روند بازیابی سایت آسیب دیده باشید.
نرم افزار.  همه میزبان ها مساوی ایجاد نمی شوند. اگر برای کمک به شما در آنلاین خواص خود به نرم افزار بیشتری احتیاج دارید ، اطمینان حاصل کنید که هاست شما آنچه را می خواهید داشته باشد. به عنوان مثال ، آیا ویژگی های بهینه سازی یا گزینه های نرم افزاری وجود دارد که باعث افزایش سرعت سایت شما می شود؟
حمایت کردن.  توانایی برقراری ارتباط شبانه روزی با پشتیبانی فنی می تواند یک ویژگی مهم باشد. اگر نمی توانید خرابی را تحمل کنید ، درک کامل از پشتیبانی از برنامه میزبانی شما ضروری است.
موارد اضافی  اگر واقعاً در حصاری هستید که با کدام میزبان باید بروید ، بررسی کنید که آیا هرکدام ویژگی اضافی را ارائه می دهد که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند. بعضی از میزبان ها دارای مضامین داخلی ، ابزار طراحی ، ایجاد وب سایت ها یا سازندگان سایت هستند.
مهم نیست که  در نهایت چه نوع میزبانی را تصمیم می گیرید که نیاز دارید ، در اینجا در DreamHost طیف گسترده ای از برنامه های وردپرس را ارائه می دهیم .

میزبان وردپرس در DreamHost.
در اینترنت عالی باشید
برای راهنمایی و ترفندهایی برای ساخت وب سایت رویایی خود به خبرنامه ماهانه ما بپیوندید!

ثبت نام کنید

مرحله 2: یک تم املاک اختصاصی را نصب کنید
ایجاد یک سایت حرفه ای که واقعا از آن برجسته است می تواند یک چالش باشد. لیست املاک اطلاعات زیادی به آنها پیوست شده است ، و NAR قوانین  و مقررات خاص خود را برای تبلیغات آنلاین دارد.

بنابراین باید به موضوع وب سایت خود توجه بیشتری داشته باشید. این گزینه اصلی شما برای تهیه لباس وب سایت و سازماندهی ویژگی های شما خواهد بود. با توجه به این نکته ، انتخاب یک موضوع مناسب برای املاک و مستغلات برای سایت وردپرس ، مکان بسیار خوبی برای شروع است.

خوشبختانه ، اگر از DreamHost به عنوان خدمات میزبانی وردپرس خود استفاده می کنید ، به WP وب سایت سازنده دسترسی خواهید داشت . این همراه با یک ویرایشگر صفحه کشیدن و رها کردن ، همراه با بسیاری از مضامین قابل تنظیم - از 

نحوه شروع یک بلاگ عکاسی (در 4 مرحله)