متوسط ​​ذینفع تأمین اجتماعی در سال 2020 "7٪"افزایش می یابد


با این حال ، زبان در قانون CARES به طور خاص به کلیه گیرندگان تأمین اجتماعی این حق را می دهد که یک چک تحریک را تحریک کنند ، با فرض اینکه آنها معیارهای دیگری نیز دارند. خدمات درآمدی داخلی در صورت عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی ، می تواند به داده های پرداختی ذینفعان از سال 2019 مراجعه کند و می تواند یک چک محرک حداکثر 1200 دلار را به همان حساب بانکی که سود ماهانه آنها ارسال می کند ، واریز کند.

همانطور که اشاره شد ، معیارهایی وجود دارد که لازم است برای واجد شرایط بودن تأثیر اقتصادی به عنوان یک ذینفع تأمین اجتماعی ، رعایت شود . به عنوان مثال ، شما نمی توانید به عنوان وابسته به اظهارنامه مالیاتی فدرال شخص دیگری ادعا شوید . همچنین برای دریافت حداکثر بررسی محرک ، باید یک درآمد ناخالص تنظیم شده (AGI) زیر 75000 دلار به عنوان یک فیلتر واحد ، 150،000 دلار به عنوان یک زوج به طور مشترک یا 112.500 دلار به عنوان سرپرست خانوار داشته باشید. پرداختهای جزئی نیز به 99،000 دلار در AGI ، 198000 دلار در AGI و 136.500 دلار در AGI ، به ترتیب ، برای فیلترهای مجرد ، زوج هایی که به طور مشترک و سرپرست خانوار می پردازند امکان پذیر است.

متوسط ​​ذینفع 

 سال 2020 افزایش 7 درصدی را شاهد خواهد بود ، اما COLA همچنان کم خونی است
شما می پرسید که بررسی محرک 1200 دلاری بر گیرندگان تأمین اجتماعی تأثیر می گذارد؟

برای متوسط ​​ذینفع ، که ماهانه 1،387.26 دلار در خانه می گیرد ، طبق اعلام اداره تأمین اجتماعی در مارس 2020 ، در سال 2020 به "افزایش" سالانه 7.2٪ رسیده است. افزایش این پرداخت ماهانه در طول یک سال به معنای متوسط ذینفع تأمین اجتماعی بیش از 16650 دلار امسال نزدیک به 17850 دلار خالص خواهد کرد.

این خبر بسیار جالب است با توجه به اینکه همه گیر کور


اما ذینفعان تأمین اجتماعی نیز باید بدانند که این "افزایش" احتمالاً یک اتفاق یکبار است ، و این که با شروع دوباره در سال 2021 ، تنظیمات کم هزینه هزینه زندگی آنها (COLA) همچنان به فرسایش قدرت خرید اجتماعی خود ادامه می دهد. دلار امنیتی با گذشت زمان.

بدون درگیر شدن بیش از حد علفهای هرز ، شاخص قیمت مصرف کننده برای درآمدهای دستمزد شهری و کارمندان روحانی (CPI-W) ، که از سال 1975 به عنوان یک تورم بزرگ تورمی تأمین اجتماعی است ، کار خیلی خوبی انجام نمی دهدردیابی اطلاعات تورمی که برای شهروندان سالخورده مهم است (که بیش از 80 درصد از کلیه ذینفعان تأمین اجتماعی را تشکیل می دهند). از آنجا که CPI-W عادتهای خرج کارکنان شهری و روحانی را که غالباً سالخورده نیستند یا از مزایای تأمین اجتماعی دریافت می کنند ، ردیابی می کند ، هزینه های مهم سالمندان مانند مراقبت های پزشکی و مسکن ، تحت فشار کمبود CPI-W قرار می گیرند. در همین حال ، هزینه های مهمتر برای سالمندان ، از جمله پوشاک و تحصیلات ، در محاسبه CPI-W تحمل وزن بیشتری دارد. نتیجه این که COLA تأمین اجتماعی به ندرت با تورم واقعی سالمندان مواجه است.

برنامه توزین کاخ سفید برای جایگزینی آذر