سناتور ایالت میشیگان بابت پوشیدن ماسکی که سمبل کنفدراسیون را پیشنهاد می کند ، عذرخواهی می کند

 سناتور ایالتی میشیگان که ماسک محافظ صورت را پوشیده است و ظاهراً شبیه پرچم کنفدراسیون است ، از آن زمان عذرخواهی کرده و گفته است که وی هیچ مقصدی برای توهین به کسی ندارد.

دیل زورن سناتور ایالتی ، نماینده جمهوری اسلامی ایدا در جنوب شرقی ایالت ، و درست در شمال اوهایو ، در طی رأی گیری سنا روز جمعه در پایتخت ایالت این ماسک را پوشید. به گزارش دیترویت آزاد پرس ، این ماسک با نوارهای آبی و ستاره های سفید قرمز بود .

بیشتر بخوانید
میشیگان مرد پس از آنکه بارها و بارها تکذیب شد ، گفت: خانواده آزمایش کروناویروس
فرماندار میشیگان دستور اقامت در خانه را تا 15 ماه مه تمدید می کند
معترضین میشیگان MAGA خارج از بازگشایی دولت تقاضای خانه فرماندار
جمهوریخواهان میشیگان برای نبرد با گسترش احتمالی قفل شدن آماده می شوند
روز شنبه ، Zorn با صدای توئیت از "انتخاب الگوی" خود در مورد ماسک ساخته شده توسط همسرش ، توئیت کرد.

"من از انتخاب الگوی خود در ماسک صورت که دیروز در مجلس سنا پوشیدم متاسفم. قصد نداشتم به کسی توهین کنم ؛ با این حال ، من می دانم که من این کار را کردم و برای همین متاسفم. کسانی که من را بهتر می شناسند بدانید که من از چیزهایی که این الگوی نشان می دهد پشتیبانی نمی کنم. "


Dale W. Zorn

@DaleZornSenate
1/2:

I’m sorry for my choice of pattern on the face mask I wore yesterday on the Senate floor. I did not intend to offend anyone; however, I realize that I did, and for that I am sorry. Those who know me best know that I do not support the things this pattern represents.

83
7:15 PM - Apr 25, 2020
Twitter Ads info and privacy
1,813 people are talking about this
زورن افزود: "اقدامات من خطایی در قضاوت بود که هیچ بهانه ای وجود ندارد و من از این قسمت یاد می گیرم."

زورن گفت همسرش صورت را پوشانده تا شبیه پرچم های ایالت کنتاکی یا تنسی باشد. روز جمعه ، وی به WLNS گفت که به همسرش اشاره کرده است که ماسک می تواند "برخی ابروها را بالا ببرد".


"این یک پرچم کنفدراسیون نبود. من فکر می کنم حتی اگر این یک پرچم کنفدراسیون بود ، می دانید ما باید در مورد آموزش تاریخ ملی خود در مدارس صحبت کنیم. و این بخشی از تاریخ ملی ما است ، و این چیزی است که ما فقط نمی توانیم آن را پرتاب کنیم. زیرا این بخشی از تاریخ ما است. " "و اگر می خواهیم مطمئن شویم که ظلم هایی که در آن زمان اتفاق افتاده است ، دیگر رخ نمی دهد ، ما باید آن را آموزش دهیم. بچه های ما باید بدانند که این پرچم مخفف چیست."

جیم آنانیچ ، سناتور رده بندی شده دموکرات از فلینت ، داستان WLNS را مجدداً بازگرداند و گفت که وی در Zorn "واقعاً ناامید شده است".

"صادقانه بگویم ، من حرف دیگری برای گفتن ندارم به غیر از این که بگویم من واقعاً ناامید شدم که او را انتخاب کرد که برای خیلی از افراد بسیار مضر است. وقتی به خاطر این خواسته شد ، به نظر نمی رسد آنانیچ ، رهبر اقلیت مجلس سنای ایالت ، نوشت: حتی مشکل را بفهمید یا تصدیق کنید.


Senator Jim Ananich

@jimananich
Frankly, I’m at a loss for words other than to say I’m just really disappointed to see him make a choice that is deeply hurtful to so many people. When he was called out for it, he didn’t seem to even understand or acknowledge what the problem was. https://twitter.com/WLNS/status/1253817458034651138 …

WLNS Newsroom

@WLNS
During a senate vote at the capitol it was brought to our attention that one State Senator was wearing a mask that appeared to have the confederate flag on it. State Senator Dale Zorn was wearing the mask and shared his response with 6 News. https://www.wlns.com/news/local-news/it-was-not-a-confederate-flag-state-senator-explains-questionable-mask/?utm_medium=social&utm_source=twitter_WLNS …

116
6:49 PM - Apr 25, 2020
Twitter Ads info and privacy
42 people are talking about this
دفتر رهبر اکثریت سنای آمریکا ، مایک شیرکی گفت: "وی از هیچ سناتوری حمایت نمی کند و یا تشویق می کند تا یک سمبل غیرمسئول را در کف سنا به نمایش بگذارد."

آمبر مک کان که سخنگوی شیرکی است ، گفت: "سناتور زورن زمانی که نگرانی مطرح شد ، این مورد را حذف کرد و روشن کرد که قصد وی نبود و عذرخواهی کرد."

پوشش و ماسک های محافظ صورت با گسترش COVID-19 ، که به آن coronavirus نیز گفته می شود ، ضروری شده است. نزدیک به 3 میلیون نفر در سراسر جهان آلوده شده اند و روز شنبه تعداد کشته ها از مرز 200000 هزار نفر گذشت.

متوسط ​​ذینفع تأمین اجتماعی در سال 2020 "7٪"افزایش می یابد