سواحل ونتورا و اورنج کانتی پر می شوند زیرا مردم از گرما و هفته های ماندن در خانه به دنبال رهایی هستند

 ها به خود جلب کرد .

مقامات از وقوع حوادث اندک خبر دادند و گفتند مردم تمام تلاش خود را تا فاصله های اجتماعی انجام می دهند.

پلیس ونتورا گفت: در ونتورا ، افتتاح سواحل شهری و ایالتی صدها نفر ، جمعیتی غیرقابل باور و بزرگ را به همراه آورد. تام هیگینز

بیشتر افراد ، تحت تأثیر دمای راحت که از اواسط دهه 70 زیر آسمان کم رنگ آبی پوشیده شده بود ، به دوچرخه سوار شده و مسیرهای فراتر از ماسه ها را طی می کنند. اما صدها نفر نیز راه خود را به لبه آب رساندند.

تبلیغات
هیگینز گفت: "پس از همکاری ، ما می فهمیم که مردم می خواهند از بیرون از آن لذت ببرند."

اما با محدودیت. سواحل در Ventura County فقط تا حدی باز شده و علائم اندازه پوستر یادآوری های مداوم از آنچه مجاز و مجاز نیست ارائه می دهد.

530535_la-me-heat-موج-سواحل-oc_1_AJS.jpg
کالیفرنیا
برخی از سواحل در طول موج گرما باز هستند. اما قوانین coronavirus اعمال می شود
25 آوریل 2020
پارکینگ ، زمین بازی ، استراحت و رستوران ها همه همچنان بسته نیستند ، همچنین اسکله Ventura که سواحل شهری و ایالتی را که تحت قوانین کمی متفاوت عمل می کنند جدا می کند.

هیگینز گفت: "ما در حال هماهنگی هستیم تا آنها هماهنگ باشند."

530923_ME_Ventura_Coronavirus_GXC_0494.JPG
Beachgoers یک بادبادک در ساحل روز شنبه در Ventura، CA پرواز می کنند. (گری کورونادو / لس آنجلس تایمز)
این قوانین از نشستن یا دراز کشیدن روی شن ها ممنوع می کند ، اما شنبه آن را به شدت اجرا نکرد.

در نیمه شب ، پلیس ونتورا Sgt. مایک آنسلومو با مودبانه همراه با مودبانه قدم زد و از کودکان با کودکان خواست که چترهای خود را پایین بیاورند اما به آنها اجازه می دهند آفتاب بزنند.

"از نظر فنی قرار نیست بنشینید. اما آنها با بچه ها هستند. من نمی خواهم از برخی والدین 50 ساله بخواهم که تمام روز با بچه ها دور شوند. " وی افزود ، عدم سایه ، آنها را ترغیب به ادامه کار می کند.

هدف ، به گفته هایگینز ، بکارگیری عقل سلیم و جستجوی همکاری به جای صدور استناد بود.


وی گفت: "ما اکنون در حال آموزش هستیم."

حتی به سگها نیز اجازه داده شد که به راحتی به عنوان یک محافظ انفرادی در لباس شخصی در حمام سرخ بپردازند که در خارج از برج او ایستاده بود و آبهای فیروزه ای را با دوربین شکاری اسکن می کرد.

اگرچه افراد معدودی - از جمله محافظ و نگهبان و پلیس - از ماسکهایی استفاده می کردند که اکثر آنها حاکم بر قوانین دور از اجتماع بودند ، یادآوری کردند که باید با یک علامت جاده چشمک زن در نزدیکی ساحل ایالت سانتا بوئینaventura ، شش پا از یکدیگر دور شوید.

در انتهای شمال ساحل ، ده ها نفر از موج سواران برای رسیدن به تورم 3- تا 4 پا ، جنگیدند.

بعد از ظهر بعد از ظهر ، با ساحل تا حد زیادی خالی از سکنه ، رابین هوگ و پیج لیچنتام سرانجام از خانه نزدیک خود دور شدند.

آنها از زمان بسته شدن ساحل مورد علاقه خود در ماه گذشته ، مسیرهای پیاده روی شهرستان را دوچرخه سواری کرده اند و دوچرخه های خود را سوار می کنند ، اما آنها منتظر بازدید کنندگان از ایالت LA بودند ، جایی که سواحل هنوز هم بسته است ، قبل از بازگشت روز شنبه برای بازی کردن توپ گنج.

خبرنامه
خبرنامه رایگان Coronavirus Today ما را دریافت کنید
برای آخرین اخبار ، بهترین داستانها و معنی آنها برای شما ثبت نام کنید ، به علاوه پاسخ سوالات خود را.

آدرس ایمیل را وارد کن

ثبت نام کنید
ممکن است گهگاه محتوای تبلیغاتی را از Los Angeles Times دریافت کنید.
هوگ گفت: "اکنون خیلی کمرنگ شده است." "مردم به هر کجا که باز باشد می روند."

هدر رنجل ، مسئول اطلاعات مطبوعاتی برای پلیس پلیس ساحل نیوپورت ، گفت که با وجود تشدید فشار در ساکنان در ساحل ، هیچ دستگیری یا استناد به ادعای اقامت در خانه صورت نگرفته است.

وی در یک ایمیل گفت: "سواحل شلوغ است و به نظر می رسد مانند یک روز تابستان در نیوپورت بیچ".

هانتینگتون ساحل همچنین برای افتتاح خط ساحلی خود تصمیم گرفت ، هرچند اسکله ، پارکینگ ساحلی و برخی از پارکینگ های اندازه گیری بسته باقی مانده است.

آنجی بنت ، سخنگوی اداره پلیس ساحل هانتینگتون گفت: سواحل تا حدودی شلوغ به نظر می رسند ، اما هیچ حادثه قابل توجهی رخ نداد ، و به کسی نیز به دلیل نقض دستورالعمل های دوری اجتماعی اشاره نشده است.

وی گفت: "آنچه مأمورین گشت می بینند این است که افراد در گروه های خود قرار می گیرند و مسافت های مناسب از هم جدا نیستند." "این روز خوب و گرم بوده است ، و به نظر می رسد مردم به آنچه ما از آنها می خواهیم عمل می کنند و عمل می کنند

نحوه ایجاد وب سایت املاک و مستغلات (در 4 مرحله)

 

https://www.latimes.com/california/story/2020-04-25/beaches-fill-up-as-people-seek-relief-from-heat-weeks-of-staying-at-home