درآمد اینترنتی آسان هنگامی که کودک بودم ، اعتقاد داشتم که برای بدست آوردن پول باید در یک شرکت شغلی پیدا کنم ، در یک دفتر کار حاضر شوم و روزی 8 ساعت کار کنم و منتظر باشم تا چهار هفته برسد تا حقوقم را دریافت کنم.

چیزی که هرگز تصور نمی کردم این است که روزی فرا برسد که من از طریق خانه از طریق اینترنت پول کار کنم!

امروز می خواهم به شما بگویم که چگونه از طریق اینترنت از خانه درآمد کسب می کنم (و بدون پاسخ دادن به نظرسنجی ها!).

و از همه بهتر: شما هم می توانید این کار را انجام دهید!

نحوه کسب درآمد آنلاین (اثبات شده)
چگونه می توان از طریق یوتیوب درآمد کسب کرد

چگونه نمی توان از طریق اینترنت درآمد کسب کرد
بیایید با اصول شروع کنیم: در اینترنت به راحتی و به سرعت درآمد کسب نمی کنید.

من سایتهای زیادی را دیده ام که قول می دهند از طریق راهی آسان به شما پول زیادی بدست آورند (پاسخ به نظرسنجی) و بگذارید به شما بگویم این اتلاف وقت است.

بله ، شاید بتوانید چند پنی بدست آورید ، اما در پایان روز آنقدر پول اندک است که ارزش آن را ندارد.

هرکسی که می خواهد امتحان کند ، جلو برو اما من آن را توصیه نمی کنم.

روش های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد که واقعی است.

در اینجا قصد دارم در مورد برخی از راه های کسب درآمد با شما صحبت کنم.

YouTube: چگونه می توان در YouTube درآمد کسب کرد بدون داشتن میلیون ها دنبال کننده.
اولین روش کسب درآمد آنلاین ، بارگذاری فیلم ها در YouTube است. 

شما ممکن است قبل از شروع فیلم های YouTube با تبلیغات تجاری ، آنها را دیده باشید. 

تبلیغ کنندگان برای تبلیغ در ویدیوها به YouTube پرداخت می کنند. YouTube سپس درصدی از آن درآمد را به شخصی که ویدئو را بارگذاری کرده است می دهد.

به همین دلیل است که ، حتی وقتی میلیون ها دنبال کننده ندارید ، می توانید با فیلم های YouTube خود درآمد کسب کنید: نکته مهم این درآمد اینترنتی آسان است که فیلم های شما دارای نمایش هستند و برای تبلیغ کنندگان مناسب هستند.

درآمد ویدئو از یوتیوب بسیار متفاوت است. از سنت آمریکا تا 20 دلار یا 50 دلار آمریکا در هر هزار بازدید.

این به فاکتورهای زیادی بستگی دارد: تعداد تبلیغات ، تبلیغات پرداختی ، دسته بندی ، کشوری که از آن بازدید می شود و حتی زمان سال.

به همین دلیل است که من توصیه می کنم نه تنها تبلیغات YouTube را به عنوان درآمد کسب کنید ، زیرا آنها بسیار متفاوت هستند.

اگر می خواهید نحوه فعال سازی درآمدزایی از ویدیوهای YouTube خود را بیاموزید ، به پست من مراجعه کنید: چگونه با فیلم های YouTube خود درآمد کسب کنیم .

شرکت های وابسته: چگونه می توان با توصیه کالاهایی که نمی فروشید درآمد کسب کنید
روش دیگر کسب درآمد اینترنتی این است که کاری به نام بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing) انجام دهید.

آنچه در آن متشکل از پیشنهاد محصولات یا خدمات از شرکتهای دیگر از طریق یک برنامه وابسته است.

وقتی شخصی به لطف توصیه شما درآمد اینترنتی آسان خرید می کند ، از آن فروش کارمزد دریافت می کنید.

برنامه های وابسته زیادی وجود دارد. یکی از محبوب ترین موارد آمازون است.

در کانال YouTube خود من اغلب در مورد دوربین ها ، تلفن های همراه ، میکروفون ها و غیره صحبت می کنم. 

وقتی هر یک از این موارد را ذکر می کنم ، مردم از من می پرسند که کجا می توانند آنها را پیدا کنند تا آنها را خریداری کنند.

اگر من به آنها لینک وابسته بدهم و آنها آن را بخرند ، از آن فروش پورسانت دریافت می کنم.

این یک روش بسیار ساده برای کسب درآمد است که نیازی به داشتن میلیون ها فالوور ندارید!

تجارت انفعالی آنلاین: در حین خواب پول کسب کنید!
راه سوم برای کسب درآمد اینترنتی کمی پیچیده تر ، اما فوق العاده م effectiveثر است: با راه اندازی کسب و کار آنلاین خودم.

شاید در مورد تجارت غیرفعال چیزی شنیده باشید. برخلاف مبادله ساعت خود با پول ، در این موارد می توانید در هنگام خواب درآمد کسب کنید.

این بدان معنی است که شما محصولی را ایجاد می کنید که مردم می توانند در هر زمان بخرند ، آن را برای فروش در اینترنت قرار می دهید و فرآیند را به صورت خودکار انجام می دهید تا به صورت خودکار انجام شود.

موارد بسیاری وجود دارد که می توانند به صورت آنلاین فروخته شوند: کتابهای الکترونیکی ، دوره ها ، منابع قابل بارگیری ...

در مورد من ، من یک دوره آنلاین به نام " آکادمی اجتماعی" دارم . این دوره ای است که من برای کمک به افرادی که می خواهند استراتژی اینترنتی را برای ارتقا what آنچه انجام می دهند ، کمک کنم.

از آنجا که این یک دوره آنلاین است ، درآمد اینترنتی آسان مردم می توانند آن را بخرند و در هر زمان به آن دسترسی پیدا کنند. برخلاف دوره حضوری.

این روش خوبی برای کسب درآمد است ، زیرا شما می توانید تجارت را مقیاس بندی کنید و مشتری های بیشتری داشته باشید ، زیرا همیشه چیزی برای ارائه به آنها خواهید داشت.

https://tanvima.ir/money-interneti-easy-by-10/

https://www.soniaalicia.com/ganar-dinero-internet/