5 پلاگین برتر پاسخگو و کاربردی آسان برای وردپرس این 2020

 که در صورت راه اندازی یک سایت خبری برای بهبود قابلیت های آن ، واقعاً به آن احتیاج دارید. خوب ، من خبرهای خوبی برای شما دارم لازم نیست آنها را بصورت جداگانه جستجو کنید. سرانجام ، ما هرکدام از آنها را تحقیق و اصلاح کردیم. این امر به نگرانی های وب سایت شما کمک می کند.

داشتن این نوع پلاگین ها به شما کمک می کند تا زمان و منابع مورد نیاز برای ویرایش وب سایت خود را به حداقل برسانید. خوشبختانه ، شما نیازی به یک توسعه دهنده ندارید و یا مهارت های برنامه نویسی را نمی آموزید تا بتوانید طرح خبری خود را قرار دهید هر موردی که پیدا کردیم ممکن است از سبک مورد نظر خود برخوردار باشد.

بهترین افزونه را برای وب سایت خبری خود پیدا کنید.
مواردی که ما پیدا کردیم بدون اشکال است و با جدیدترین نسخه های وردپرس سازگار است. به همین دلیل دیگر لازم نیست نگران عملکرد آن باشید زیرا همه آنها را خودمان آزمایش کردیم. داشتن افزونه خبری در وب سایت خبری شما به اعتبار آن می افزاید و به شما کمک می کند تا بازدید کنندگان و خوانندگان بیشتری کسب کنید.

فقط خواندن را ادامه دهید ، و خواهید دید که من درباره چه چیزی صحبت می کنم.

WP News و ابزارکهای پیمایش
پیش نمایش ابزارک های WP News و Scrolling Widgets 
چه شما در مورد این عشق وردپرس اخبار پلاگین است که آن را آسان برای استفاده است. این دکمه و منوی پیچیده ندارد. بدون دردسر زیاد می توانید آن را در صفحه تنظیمات ویرایش و مدیریت کنید. مطمئناً به شما کمک می کند تا حضور آنلاین خود را بهبود بخشید.

به یاد داشته باشید ، حضور بصری برای هر وب سایت ضروری است. در این حالت ، برداشت اول همیشه ماندگار است. بهبود بخش اخبار شما مخاطبان بیشتری را دعوت می کند. در حالی که ممکن است واقعیت داشته باشد ، این افزونه دارای آرشیو اخبار ، ابزارک پیمایش اخبار و تصاویر کوچک است. شما می توانید این گزینه را در وب سایت CMS خود فعال یا غیرفعال کنید.

ویژگی های بیشتر
علاوه بر این ، از بلوک کد کوتاه گوتنبرگ و برخی فیلترهای اضافه شده برای بهبود ظاهر وب سایت شما پشتیبانی می کند. با جدیدترین ویژگی های این افزونه ، شما می توانید تنظیمات را مدیریت کرده و زبان را به آلمانی ، فرانسوی و لهستانی تغییر دهید.

علاوه بر این ، گزینه های ویجت جدیدی مانند انتخاب دسته بندی اخبار ، نمایش دسته بندی اخبار و نمایش دسته بندی اخبار را پیدا خواهید کرد. نمایش لیست و شبکه اکنون در دسترس است. علاوه بر این ، دسته جدیدی از اخبار ورزشی خردمند نیز وجود داشت. این ویژگی های جدید به شما کمک می کند تا بدون دردسر صفحه خود را مدیریت کنید. با این حال ، اگر می خواهید ویژگی های کامل این افزونه را بدست آورید ، ممکن است بخواهید نسخه برتر را انتخاب کنید.

ویژگی های نسخه Premium چیست؟
چندین زبان
به پست خبری شما اجازه می دهد تا از طریق پشتیبانی JetPack به حساب رسانه های اجتماعی شما وصل شود.
بسته به ترتیب مورد نظر خود ، اخبار خود را با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن نمایش دهید.
صفحات یا وب سایت های خبری را سفارشی سازی کنید.
آخرین ویژگی کشویی شبکه
"پیوند بیشتر را بخوانید" برای پست خبری خود اضافه کرد.
ویژگی های پیشرفته تر:
7 نوع مختلف جدیدترین ابزارکهای خبری.
پشتیبانی از صفحه سازنده WPBakery
پشتیبانی از بلوک گوتنبرگ
تیک اخبار
8 طرح مختلف برای مشاهده لیست خبر
News Slider / Carousel Layout با 45 طراحی آن
طرح چیدمان شبکه با جوانان 50 طرح
طرح های جدید 120+ باور نکردنی.
فرآیند نصب
نصب بسیار آسان است. فقط به صفحه تنظیمات خود بروید ، سپس روی منوی افزونه ها کلیک کنید و به بخش "افزودن جدید" بروید. می توانید افزونه های WordPress News را بارگذاری کنید یا مستقیماً از داشبورد خود جستجو کنید. WP News و ابزارکهای پیمایش را تایپ کنید ، و در آن صفحه ظاهر می شود. بر روی دکمه "نصب اکنون" کلیک کنید و سپس "فعال کردن" آن را انجام دهید.

اکنون که آن را فعال کرده اید ، یک بخش News را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید ، و در اینجا می توانید یک مورد جدید را اضافه کنید. این اجازه می دهد تا شما را به هر روشی که می خواهید ویرایش و سفارشی کنید. همچنین می توانید برای طرح و سبک صفحه خود ، بر روی Design Pro News طراحی کنید.

اطلاعات بیشتر / بارگیری
اخبار ساده
اخبار ساده پیش نمایش پلاگین اخبار وردپرس
اگر شما طرفدار سادگی هستید ، ممکن است این شخص توجه شما را به خود جلب کند. با استفاده از جزئیات ساده این افزونه ، مدیریت و سفارشی سازی آن ساده تر است. سفارش ارسال خبر شما به تاریخ انتشار آن بستگی دارد. این بخش ویجت وجود دارد که در آن تعداد مشخص شده آخرین اخبار خود را به شما نشان می دهد. علاوه بر این ، شما این گزینه را دارید که نتیجه خود را بر اساس شناسه پست و شناسه طبقه بندی فیلتر کنید.

ویژگی اصلی این است که نصب این افزونه بدون دردسر است. می توانید افزونه را مستقیماً از وب سایت وردپرس بارگیری کنید و آن را در فهرست تنظیمات افزونه خود بارگذاری کنید ، یا می توانید فوراً آن را از داشبورد سایت خود بارگیری کنید.

نحوه نصب این افزونه اخبار وردپرس
در صفحه تنظیمات ، فقط به منوی افزونه رفته و بخش "اضافه کردن جدید" را شناور کنید. شما افزونه بارگیری شده خود را بارگذاری می کنید یا "اخبار ساده" را در بخش کادر جستجو جستجو می کنید. پس از نمایش ، آن را بارگیری و فعال کنید.

اکنون منوی تنظیم را برای "اخبار ساده" مشاهده خواهید کرد ، و در اینجا می توانید طراحی صفحه اخبار خود را تغییر داده و تنظیم کنید. در صورت تمایل می توانید اندازه تصویر را تغییر داده و پلاگین CSS را تنظیم نکنید.

برخی از کدهای کوتاه مورد استفاده عبارتند از:
[اخبار]
[اخبار col = 3]
[گربه خبری = 1،2]
[گربه خبری = 1]
[شماره خبر = 3 سفارش = صعود]
[سفارش خبر = نزولی]
[شماره خبر = 2]
هدف واقعی این افزونه اخبار وردپرس ساده بودن بدون تنظیمات بسیار پیچیده است ، اما احتمالاً در آینده ویژگی های جدیدی وجود خواهد داشت که به نفع شما خواهد بود.

اخبار و بسته های طراح وبلاگ برای وردپرس
بخش پیش نمایش بسته های طراحان اخبار و وبلاگ
با مدیریت بخش اخبار خود با استفاده از این افزونه News & Blog Designer Pack ، وب سایت خبری خود را حرفه ای کنید. این برنامه با چندین طرح و چیدمان برای بهبود ظاهر بصری صفحه شما ارائه می شود. به طور کلی ، دارای 6 کد کوتاه با 2 طرح برای هر طرح ، ارسال نامه ، دو ابزارک و 7 طرح است.

این افزونه برای:

5 افزونه برتر پاسخگو Google WordPress

 

https://is.gd/yO2p9B

https://v.gd/xzgS84

https://v.ht/Wy3f

https://clck.ru/Mcq5N

http://ulvis.net/cLfP

https://b2n.ir/021533

https://plink.ir/mpUX4